Duyuru

Collapse
No announcement yet.

***Lustral ve cinsel isteksizlik***

Collapse
X
  • Filter
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts

  • ***Lustral ve cinsel isteksizlik***

    merhaba arkadaşlar
    lustral kullanıyorum ve galiba haptan dolayı bir cinsel isteksizlik var buda beni mutsuz ediyor libidomun azlığı hayata bağlılığımı da azaltıyor yani yaşama sevincim kayboluyor........lustralin yan etkisidir diyorum ama takıntılıyım ya işte yoksa bende bir gariplik mi var diye de düşünüyorum bazen............bu lustralin yan etkisi mi :?:
    bunu hap yada bitkisel ilaçlar,gıda filan gibi şeylerle giderebilirmiyim :?: yardımcı olursanız sevinirim...

  • #2
    Muhtemelen ilaçların yan etkisiyle alakalı.. Fakat en iyisi bir uzmana görünmen..

    Comment


    • #3
      prospektüsünü okusana böyle bir yan etkisi varsa orda yazıyordur herhalde. nasıl önlem alabileceğini de doktorun daha iyi bilir sanki :roll:

      Comment


      • #4
        yan etkileri:
        depresyon ve obsesif kompulsif bozukluk için yapılan çok dozlu klinik çalışmalarda sertralin kullanımı ile plaseboya göre daha sık görülen yan etkiler: ağız kuruluğu, terleme artışı, baş dönmesi, tremor, diyare/yumuşak gaita, dispepsi, bulantı, iştahsızlık, uykusuzluk, somnolans, seksüel disfonksiyondur (esas olarak erkeklerde ejakülasyon gecikmesi). obsesif kompulsif bozukluğu ve panik bozukluğu olan hastalarda gözlenen yan etki profili depresyon hastalarında görülenlere benzerdir. pazarlama sonrasında sertralin alan hastalarda görülen ancak ilaçla muhtemel ilişkisi kanıtlanmamış olan advers olaylar: seyrek (>=%1): asteni, halsizlik, sıcak basması, göğüs ağrısı, çarpıntı, baş ağrısı, hareket bozuklukları (hiperkinezi, hipertoni, diş gıcırdatma veya yürüyüş şekli anormalliklerini de içeren ekstrapiramidal semptomlar), parestezi, hipoestezi, karın ağrısı, kusma, ajitasyon, anksiyete, menstrual düzensizlikler, döküntü. nadir (%0.1-1): midriazis, ateş, hipertansiyon, periorbital ödem, senkop, taşikardi, migren, purpura, depresif semptomlar, hallüsinasyon, alopesi. çok nadir (<%0.1): priapizm, alerjik reaksiyonlar, alerji, koma, konvülsiyonlar, galaktore, hiperprolaktinemi, hipotroidizm, pankreatit, değişmiş trombosit fonksiyonu, kanama anomalisi (epistaksis, gastrointestinal kanama veya hematüri gibi) lökopeni, trombositopeni, anormal klinik laboratuar sonuçları, serum transaminazlarında (sgot ve sgpt) asemptomatik artışlar, ciddi karaciğer olayları (hepatit, sarılık ve karaciğer yetmezliği dahil), hiponatremi, serum kolesterolünde artış, agresif reaksiyon, psikoz, bronkospazm, anjioödem ve eritema multiforme gibi ciddi eksfoliatif deri hastalıklarına dair seyrek raporlar, yüzde ödem, üriner retansiyondur. ayrıca sertralinin kesilmesinin ardından ajitasyonu, anksiyeteyi, baş dönmesini, baş ağrısını, bulantıyı ve paresteziyi içeren semptomlar rapor edilmiştir. ayrıca serotonin sendromu ile görülen belirti ve semptomlar bildirilmiştir: bazı vakalarda serotonerjik ilaçların beraber kullanımı ile görülen bu yan etkiler, ajitasyon, konfüzyon, fazla terleme, diyare, ateş, hipertansiyon, rijidite ve taşikardiyi içerir.


        prospektüsündeki yan etkiler bu şekilde

        Comment


        • #5
          ben olsam bu ilacı kullanmazdım sözde özne. çok riskli görünüyor :lol: üstelik bir kısmı da anlaşılmıyor ya da tıpla alakam olmadığından ben bazı yerlerini anlamadım :lol:

          Comment


          • #6
            doktorunla konuş. hem sana prospektüsü açıklar hem de alabileceğin önlemleri. geçmiş olsun.

            Comment


            • #7
              merhaba bende uzun zamandır kullandım cok rahatladım Bünyeye göre deyişiyor heralde.

              Comment


              • #8
                cvp

                bu tür ilaçların hemen hemen hepsi yapıyor.

                Comment


                • #9
                  bu durum lustralin yan etkisidir.bende lustral kullanıyorum.bendede geç boşalma oluyor.önemli değil kafana takma.

                  Comment


                  • #10
                    kardeş bu antidepresan ilaçlar iktidarsızlık yapıyor, bende lustral kullanıyorum aynı sorun bendede var,

                    maalesef iyileşen kadar böyle devam et
                    İNADINA GULUMSE HER YENİ DOĞAN GUNE...

                    Comment


                    • #11
                      antidepresanların belki de tamamı böyle yan etkiler yapar. eğer partnerin yoksa dert etme. varsa ve bu sorun oluyorsa ginseng ekstraktlı bir katkı veya grinex gibi bitkisel bir ürün kullanabilirsiniz, o kadar da dert etmeyin.
                      üretmek ya da üretememek... işte bütün mesele bu!

                      Comment


                      • #12
                        ARKADASIM İLACI NE AMACLA KULLANIYORSUN EĞER PSİKOLOJİK SORUNLAR İÇİNSE ZATEN UYGUNDUR DEĞİLSE İLACIN YAN ETKİLERİNDEN BİRİDE GECİKTİRİCİ OLMASIDIR ONUN İÇİN İLACI HEMEN KES CİNSEL GÜCÜN Oa İNER

                        Comment


                        • #13
                          ne olmus yani bu tur ilaclarin cinsel isteksizlik yaptigi biliniyor. isteksizlik yapiyor diye erkekligin elinden gitcek diye birsey yok bu korku neden?

                          Comment


                          • #14
                            Bende lustral kullanıorm ve orgazm sorunu yasıorm umarım duzelır ya...

                            Comment


                            • #15
                              bendede aynısı var ama anafranil kullanırken çok daha fazlaydı lustral alıyorum ama dolaylıda olsa var...

                              Comment

                              Working...
                              X