Duyuru

Katla
Herhangi bir duyuru yapılmamış.

wellbutrin kullananlar yardım lütfen

Katla
X
  • Filtre
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • #16
    evet maşallah diyeyim 2 gündür iyiyim. allahıma rabbime çok şükür. iştahım yerine gelmeye başladı bide biraz baş dönmeleri yaşıyom sanırım alışıyom artık ilaca. gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederim.
    HAYAT UMUTTAN ONCE BİTMELİ..

    Yorum


    • #17
      plasebo derken ? aslında ilaçtan değilde ilaçtan beklentimden dolayı iyi olduğumu mu düşünüyorsun? 16 gün oldu etkisi olsun artık yavaş yavaş yataktan kalkamaz durumdaydım.
      HAYAT UMUTTAN ONCE BİTMELİ..

      Yorum


      • #18
        angelcan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        plasebo derken ? aslında ilaçtan değilde ilaçtan beklentimden dolayı iyi olduğumu mu düşünüyorsun? 16 gün oldu etkisi olsun artık yavaş yavaş yataktan kalkamaz durumdaydım.
        Merhaba arkadaşım seni yazılarını okuyınca ben yazıyorum sandım

        bende 8 gündür proxac kullanıyrum.. dr takviye olarakda daha sonra buspon verdi..ben sanki ilaca başlamadan daha iyi idim.. şimdilerde mide bulantım, halsizliğim ve en önemlsi e bunlatı ve anksiyetelerim hat safhada.. çok isyan ettim.. bırakmayı çok itedim.. senin gibi sabır sabır diyorum ama bakalım derken bugün tam patladım aşırı ütü anksiyete oldum...

        bir terapi merkezine yazıldım.. orasıda 7 24 hizmet veriyor.. orayı bi arayım dedim.Terapistim değilde başka bi bey( sahibi imiş) çıktı ve yaklaşık yarı msaat görüştük.. verdiği bilgi çok güzeldi. düşensene dedi bi vucudunda yara var iyileşmeye başladığında daha çok kaşınır dedi. onun gibi düşün.. ilaçlar ilk başta bunu yapar .. çünkü düşmana bi silah uzattın neye uğradığını şaşırdı.. direniyor dedi. sende ona sakın yenik düşme dedi.ama artık dayanamıcak duruma geldim. ilaç içmesem sanki daha iyi olacak gibiydim. yazdıklarını okuyunca sanki biraz daha rahatladımm... bende bi 15 güne kadar bekleyim bakalım..

        tekrar geçmiş olsun...

        Yorum


        • #19
          hly82 bu benim çokuncu ilaç denemem. hastanelik olacak kadar yan etkilerini gördüğüm ilaçlar oldu. bırak terapiyle rahatlamayı ) ama az daha sabır arkadaşım. zaten hemen etki etmiceni ve bikaç gün sürüneceğimizi biliyoz. ama şu var senin kullandığın ilacı biçok kişi kullanıyo daha fazla bilgin olur bu yönden şanslısın. ama benim kullandığım ilaç piyasada daha yeni sayılır. hep kendi fikirlerimi hemde ilacın bana etkilerini belki bundan sonra kullanacak arkadaşlara yardımım alor diye konuyu açtım. kendine iyi bak bu artışlarun ilaçtan olduğunu ve geçeceğini bil kendini öyle telkin et olurmu. o 7/24 terpi veren yer neresi merak ettim mesaj atarsan sevinirim.
          HAYAT UMUTTAN ONCE BİTMELİ..

          Yorum


          • #20
            çok teşekür ederim ama dayanmak çok zor bu aşamaya... bilmiyorum yaa..

            msj Atıyorum.

            Yorum


            • #21
              Sana özel mesaj atacaktım ama kapalımı anlamadım... 7\24 danışmanlık diye arat çıkar..

              ben oraya gidiyorum. ücretleride iyi.

              Yorum


              • #22
                tamam canım teşekkür ederim. mesajlarımda kapalı değil ama yinede bi kontrol edeyim. dayanmak çok zor haklısın ben yatağa düşmüştüm iyice ama öyle insan kendini daha kötü hissediyo bişeylerle uğraşmaya bak.
                HAYAT UMUTTAN ONCE BİTMELİ..

                Yorum


                • #23
                  Bugünler geçmicek gibi. Allah sabır versin.. çok zor..

                  Yorum


                  • #24
                    geçicek hatta çoğunu atlattın bile ) ha gayret
                    HAYAT UMUTTAN ONCE BİTMELİ..

                    Yorum


                    • #25
                      angelcan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      geçicek hatta çoğunu atlattın bile ) ha gayret
                      Valla bugün 10 gün oldu.. sanki yaramıyor daha da kötü oluyor gibiyim. prozac bilnen bi ilaç ama kaygılarım var işte.. buspon içiyrum onunda bugün 3 günü. o sersem yapıyor.. valla biliyorum.. biraz daha neler yapabilirim.. zor anlar geçiriyorum.. yardımlarını beklerim

                      Yorum


                      • #26
                        kaygıların her zamanki olduğu kadarmı yoksa çoğaldımı ? yani önce şunu tespit et hastalıktanmı bu kaygıların yoksa ilacın tetiklemesinden mi ondan sonra karar verelim. 10 gün olmuş bikaç gün içinde rahatlaman lazım. aza inmesi lazım kaygılarının. antidepresan yanında verilen anksiyolitiklerin vardır muhakkak onları kullan. onlarda rahatlatmıyosa doktora tel edip en azından anksiyolitikleri biraz daha fazlalaştırabilirmiyim diye sor. 5 gün daha dayan sonra sana açıklamalarım olucak ok ?
                        HAYAT UMUTTAN ONCE BİTMELİ..

                        Yorum


                        • #27
                          Şimdi çok ama çok çoğaldı... kaslarımı sıkıyom.. gerginim .. sinirliyim yani nasıl deyim anksiyetenin hat safhasındayım.. prozac iyi gelemdiğini düşünüyrum. bırak 5 günü 1 gün bile dayananam.. yarın terapiye gidicem ve oradaki dr ile görüşceğim.. doktorlada kafmaı karıştırdı.. İlk olarak np grup hastanesine gititm prozacı o verdi. tekrar gidemedim için çünkü çok pahalı bi devlet hastanesindeki dr gittim. oda öylesine dinledi... sonra kendi dr vardı. 2004 yılında gititiğim ve iyi olmuştum o başla uzak biyerde sadece telde sordum.. prozac asla sana göre değil. anksiyeti arttırı ve mahveder tüm duygularını dedi ve beni iyi tanır..

                          şimdi bir karar aldım ..gittiğim terapi merekzindejki psikiyatriye gidicem onlar ne derse o artıkk.. çünkü iyice allak bullak oldum.. düzelmek isityorum...

                          Yorum


                          • #28
                            arkadaşım şimdiye kadar söylemek istemedim çünkü ilaç herkese göre değişiyo. ama beni en son hastanelik eden ilaç prozactı. 30 küsür gün sabah 20 mg içtim. ama anamdan emdiğim süt burnumdan geldi. ve ben bıu arada memleketteydim. doktora ulaşamadım çünkü özel hastane değildi. geldikten sonra tekrar doktora gittim bana dediği doz az gelmiştir yada senin atak zamanındır ilacını değiştiremem doz artışına gidicez dedi. 4 günde sabah akşam 20 mg aldım bu sefer. 4 gün ben ilçede oturuyom eşim beni eskişehire özel hastaneye zor attı. ne konuşacak durumdaydım nede yerimde duracak durumda hemen müşahade odasına alınıp 5 saat orda kaldım bana serum ve iğne yaptılar. orda gözüm açıldı ve üst kata doktora çıktık hemen o ilacı bırak dedi. bu sefer yoksunluk sendromu olurmu diye korktum ama bunun yoksunluğu dahi bu kadar acı vermez deyip kestim.
                            seni etkilememek için bunları sana söylemedim belki günden güne bünyen ilaca alışır diye yada ilaca karşı önyargılı olmayasın diye. ama kendimide bi yandan sana karşı suçlu hissettim açıkçası. hakkını helal et. benim prozacla yaşadıklarım bunlardı. kiminede iyigeliyo işte. eğer yaramadıysa ilaç benden sana tavsiye yok doz yetmemiştir falan derlerse sakın artırma değiştir ilacımı de. ben dememe rağmen doktorum kovmaktan beter etti beni. kullanmak istemiyosan git eczaneden istediğin ilacı al iç dedi.

                            allah yar ve yardımcı olsun arkadaşım
                            HAYAT UMUTTAN ONCE BİTMELİ..

                            Yorum


                            • #29
                              Valla bende anlamdım çünkü bendeki değişkiliği. karışık duygulara girdim.. içimdeki sevinç mi umutmu bilmediim bi duygu.. aşırı bi anksiyete, bunlatı nasıl anlatamam.. xanax ile kendime geliyorum..sabahları ise çok huzursuz ve gergin oluyorum ilaç içmeden önce inanki daha iyi idim.. bende fark ettim bu prozac dan diye.. ama ailem ve etarfım kullan 2 yada 3 hafta sonra etkisi geçer dedi ama dayancak inan gücüm yoktu.. ben ilaca başlamadan önce bukadar anksiyete yaşamamıştım.. valla dr ister değştirsin ister değiştirmesin kullanmayacağım.. zaten 10 gün içtim.. yoksunluk fln da olmaz sanıyorum.. ben özele gideceğim.. sanırım daha anlayışlı olacaktır..

                              içim bi sıkılıyor bi sıkılıyor sorma.. dar geliyor her yer.. sonra bide ağlama krizleri geldi. yani duygularımı birbirine soktu .. hiç bukadar aciz , çaresiz hissetmedim kendimi.. bugün xanax aldım 2 saat oldu galiba o toparladı..prozac yanında birde buspon kullanıyrum. oda garip yapıyor... off bilmiyrum...

                              dr değiştirsin yada hiç ilaç vermesin. terapi yeter.. şu dr ödediğim paralardan aldım ilaçlardan da bıktım.. maddi ve manevi çok zarar yani.. bu son artık... ne derse o ama prozac derse aslaa....

                              İlgi ve alka çok tşk ederim.. gelişmeleri bildiririm..

                              Yorum


                              • #30
                                bir an önce doktora git. gittiysende yaz merak ediyorum bende. inş bu seferki ilacını tuttururlarda sende rahatlarsın.
                                HAYAT UMUTTAN ONCE BİTMELİ..

                                Yorum

                                İstek İşleniyor...
                                X