Duyuru

Katla
Herhangi bir duyuru yapılmamış.

seroquel kullananlar

Katla
X
  • Filtre
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • seroquel kullananlar

    seroquel kullananlar bilgi almak istiyorum. nedir nasıldır?

  • #2
    seroquel prozac gibi bir hap...Sakinleştiriyo.Yan etkisini pek görmedim sadece ilk kullanmaya başladığım gece hayal gördüm ,bir de gayipten sesler duydum o kdr,sonra bi daha öyle bişi olmadı. : ) bütün bu tip haplar kilo yapıyo ama seroquel o kdr fazla yapmıyor.Ben normal kilomdayım.Hatta kullanmaya devam ederken kilo bile verdim.En iyi tarafı da uyku getiriyo.Bugünlerde uyku sorunum var.İyi geliyo... Bu arada piyasadaki en pahalı haplardanmış..

    Yorum


    • #3
      1 aydır seraquel kullanıyorum, 25 mg. ilk başta mide bulantısı yaptı şimdi ise insanları önemsememeye başladım, gamsız biri oldum cıktım. bunu seraquel mi yaptı yoksa son 3 ayda yasadıklarım yüzünden mi böyle oldu bilmiyorum.
      Akıntıya kapılan kıyıyı yurur gorur. <br /><br />KANADI KIRIK BİR KUŞTUR Y&Uuml;REĞİM G&Ouml;ĞS&Uuml;M&Uuml;N İ&Ccedil;İNDE &Ccedil;IRPINIR DURUR G&Uuml;NEŞİN PEŞİNDEN KOŞTUR Y&Uuml;REĞİM AVCUMDAN KAYAN ZAMANI D

      Yorum


      • #4
        insanları önemsememeye başlamak bence senden kaynaklanıyor..Ben 4 aydır kullanıyorum ama öyle bi etkisini görmedim..Ayrıca mide bulantısı gibi bir problemim de olmadı.Belki kişinin bünyesine göre farklılık gösteriyodur ya da belki sende psikolojik olarak öyle bir etki yapmıştır..Sanırım ilacı sevmedin ve almak istemiyorsun....Bilemiyorum fakat bende de ilk başta vardı bu isteksizlik.Snradan alştım.Şu anda bir şikayetim yok.

        Yorum


        • #5
          ben bu degisimden memnun degilim, kaba saba biri olmak istemem. dönemlik bir etkidir herhalde.

          seraqulerin muadili seroxat dediler bu konuda bilgisi olan var mı? seroxat daha ucuz.
          Akıntıya kapılan kıyıyı yurur gorur. <br /><br />KANADI KIRIK BİR KUŞTUR Y&Uuml;REĞİM G&Ouml;ĞS&Uuml;M&Uuml;N İ&Ccedil;İNDE &Ccedil;IRPINIR DURUR G&Uuml;NEŞİN PEŞİNDEN KOŞTUR Y&Uuml;REĞİM AVCUMDAN KAYAN ZAMANI D

          Yorum


          • #6
            diyorum ,psikolojik olarak öyle geliyordur sana.zaten ilacın amacı sakinleştirmek,huzurlu yapıyor insanı.Kaba saba biri olmazsın,sen ilaç içtiğini düşünmeden yaşa...o zmn tüm hareketlerini ilaca bağlamaman gerektiğini alayacaksın.

            Yorum


            • #7
              7 ay aralıklı olrak kullandım kilo felan yapmadı!!

              en güzel tarafı insanın kafası bozuldugunda bi tane 25mg alınca 15 dk içinde UYUYORSUN VE SENİ YAKLAŞIK 7 saat kimse kaldıramıyor!!!

              Yorum


              • #8
                Ben Paxil'in muadili sanıyordum Seroxat'ı. Bu konuda en iyi doktorun bilgi verebilir aslında...

                Bu arada Seroxat anti depresandır, sakinleştirici değildir... Seroquel'i ise ben anti psikotik zannediyordum... Umarım biri bilgi verebilir...




                kibrit Nickli Üyeden Alıntı
                ben bu degisimden memnun degilim, kaba saba biri olmak istemem. dönemlik bir etkidir herhalde.

                seraqulerin muadili seroxat dediler bu konuda bilgisi olan var mı? seroxat daha ucuz.

                Yorum


                • #9
                  Merhaba benim annemde yaklaşık olarak 7 aydan beri bu ilacı kullanmakta lithuril adlı bi ilaçla beraber ama şöyle bi sorun var annem böyle ilaçları kullanmayı pek gururuna yediremiyor ve kendiliğinden ilaçları azaltıyor.gerçi çok şükür durumu gayet iyi ilaçları bir aydan beri azaltmasına rağmen hiçbir değişiklik olmadı.Ne yapmalıyım ilaçları alması için baskı yapmalımıyım yoksa bu düzende dewam etmesi iyimi?Lütfen yardımcı olun teşekkürler

                  Yorum


                  • #10
                    yokmu yani yardım edecek kimse :?:

                    Yorum


                    • #11
                      slm,mysoulmate
                      bence anneni psikiyatriste gitmesi konusunda biraz yumuşak bir şekilde ikna etmeye çalış...Çünkü ilacı kendi kendine azaltmış...Dozunu ,doğru olan ve annenin alması gereken dozu en iyi doktoru bilir.Hatta ilacı değiştirebilir de..Ayrıca anneni bu konuda rahatlatacağı kesin ve ilaçları alması gerektiğine onun ikna etmesi doğru..Sen o kısmı doktora bırak bence.Fakat dediğim gibi,anneni psikiyatriste bir şekilde gitmesini sağlamaya çalış...

                      Yorum


                      • #12
                        teşekkürler Leah

                        Yorum


                        • #13
                          mysoulmate Nickli Üyeden Alıntı
                          Merhaba benim annemde yaklaşık olarak 7 aydan beri bu ilacı kullanmakta lithuril adlı bi ilaçla beraber ama şöyle bi sorun var annem böyle ilaçları kullanmayı pek gururuna yediremiyor ve kendiliğinden ilaçları azaltıyor.gerçi çok şükür durumu gayet iyi ilaçları bir aydan beri azaltmasına rağmen hiçbir değişiklik olmadı.Ne yapmalıyım ilaçları alması için baskı yapmalımıyım yoksa bu düzende dewam etmesi iyimi?Lütfen yardımcı olun teşekkürler

                          Merhaba..Benim annem de bu ilca kullanıyordu ve kullanırken durum gayet normal görünüyordu.Fakat aynı şkilde annem de ilaçlarını kendi kendine kesti ve durum artık eskisinden daha da beter,üstelik artık ilaç kullanmayı da reddediyor..Yanlış anlama arkadaşım, senin annenin başına da bunlar gelecek demek değil niyetim.Sadece bunlar da ihtimal dahilinde diye söylüyorum..Bu durumu en iyi değerlendirecek olan yine annenin psikiyatristidir.İlaçların azaltılıp azaltılmamsı gerektiğini en doğru biçimde o cevaplayabilir..Annen gitmeyi reddediyorsa bile sen yine de bir doktoruna danış..Geçmiş olsun..

                          Yorum


                          • #14
                            selam ustalar daha sitede yeniyim ama sizi bulduğum iyi oldu her ne ise ben de nerdeyse 2 aydır bu hapı kullanıyorum ondan önce seralin be diderol kullanıyordum şimdi seroguel geldi 3 ü bi arada oldu her ne ise ben de artık gamsız biri oldum eskiden herşeyi takardım şimdi bitti 8O
                            -O Seyyıdınden Kacan bir kole...SnN

                            Yorum


                            • #15
                              ben on gündür kullanıyorum yatmadan önce ilk başlarda sabah kalkmada zorlandım..ancak on gündür biraz fazla sinirli,duyarlıyım.bu ilaçtan mı bende merak ediyorum.ama son on günde aşırı anormal bir şeyde yaşamadım..ilaçtan demek ki

                              Yorum

                              İstek İşleniyor...
                              X