Duyuru

Katla
Herhangi bir duyuru yapılmamış.

Prozac yan etkileri??

Katla
X
  • Filtre
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • Prozac yan etkileri??

    3-4 gündür prozac kullanıyorum. ilk gün ve bugün mide yanması oldu, gün bitimine doğru geçti... aradaki günler olmadı. bu benim ilaca alışma süremle ilgili bişey midir??

    bide yan etkileri arasında ağız kuruluğu yazıyo ama... benim yutkunma sorunum vardı (doktor farenjit dedi), ilacı kullanmaya başladığımdan beri bu sorunum ağırlaştı, nefes alamıyorum bazen... bide komik gelicek ama hapşıramıyorum temel reflekslerimi sınırlıyor mu bu ilaç? yaygın anksiyete tedavisi için kullanıyorum bu ilacı, henüz ilacın etkilerini görmeyen birinden bu soruları duymanız normal ama içimi rahatlatırsanız sevinirim

    ---

    haa bir de refleksleri sınırlandırıyor dedim ya, sanırım psikolojik kökenli ağrılarım var çenem ve ensemde, kısa bir süre önce kuduz aşısı yaptırdım, aşının etkisi diyenler de var, reşit olmadığım için ailemi hastaneye gitmeye ikna edemiyorum, bu ilaç kafamı iyice ağırlaştırıyor, tam anlamıyla kafamı taşıyamıyorum kafam düşücek sanki, buda geçermi..? :S
    En son değiştiren none0; 18-12-2011, 07:11 PM.

  • #2
    ılacların yan etkılerı genelde 3-4 hafta sonra keçer
    ve tedavı etkısınıde bundan sonra göstermeğe başlar.
    Vefa, vefa…Ey vefalıların en vefalısı!
    Vefayı veren Sen’sin.Vefalı da Sen…
    Ya bizde vefa…

    Ne gelen vardı, ne giden. Rıhtımlar tenhaydı. Hiç mi kalmadık anlaşılamamanın yalnızlığında? Ah, sabırla bekleyebilseydik gönül! Her zaman hazır bulacaktık kıyıdaki yelkenliyi. Görememişsek körlüğümüzdendir...

    Yorum


    • #3
      evet bunu biliyorum da bunlar yan etkiler arasında mı öyle mi anlamalıyım

      Yorum


      • #4
        çene ağrısı gece farkında olmadan dişlerini sıkarak uyursun ondan olur,ense agrısıda gergin oldugunda olur...yanı rahatlamaya calıs gevşe aslında bır spor salonuna yazılıp bırkac ay sonra bu ılaca baslasan belkıde gerek kalmayabılrdı...saydıklarında ılacın hem alısma evresı hem yan etkılerı keza her yan etkı zamanla gececek dıe bır sey yok bır ıkısı bazıları yada kalabılırde..ılacıda bırden bırakmak sakıncalı doktor kontrolu eslıgınde ve gramajını azaltarak bırakılıyor..bıraz ıyı oldugunda ıyılestım dusuncesıne kapılmakda dogru degıl...doktorun onerdıgı sure kullanılmalı

        Yorum


        • #5
          enseyle ilgili size katılıyorum; dişlerime de 20lik dişlerim bahanesini buluyorum... peki ya nefes alma ve yutkunmamdaki zorluk? onlar gerçekten de farenjit mi? tanrım yine anxious anxious konuşuyorum yaa...

          Yorum


          • #6
            uykusuzluk... cinsel isteksizlik.
            sair_hk

            Yorum


            • #7
              En büyük yan etkisi iktidarsızlık, aynı zamanda hissizlikde yapıyor ama bu daha soğuk kanlı olmanı sağlıyor.
              3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

              When you lose small mind, you free your life..

              Yorum


              • #8
                daha sonra geçiyor iktidarsızlık değil mi? ilacı bırakınca yani

                Yorum


                • #9
                  İlacı bırakmadığım için net bilgi veremem ama geçiceğini tahmin ediyorum.
                  3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

                  When you lose small mind, you free your life..

                  Yorum


                  • #10
                    Bu ilaç bende aşırı üşüme yaptı ki ben yaz yiğidi olarak nitelendirlen hiç üşüyen biri değildim. İlaca başlayalı iki hafta oldu 20mg kullanıyorum acaba ilerde geçer mi?
                    Her şey güzel olacak...

                    Yorum


                    • #11
                      Üşüme konusunda bende de oldu. Haklısın.

                      Ayrıca 1 ayda tam olarak 6 kilo verdirdi. Verdirmesinin sebebi de iştahımı tamamen kapaması. Bir gün de neredeyse hiçbir şey yemiyorum.. Yiyemiyorum..

                      Ama artıları iyi, eskiye göre daha iyiyim.

                      Günde 2 doz kullanıyorum.
                      Ben hasta bir adamım..

                      Yorum


                      • #12
                        cinsel yönden çok olumsuz etkiler .

                        Yorum


                        • #13
                          bende dün kullanmaya başladım benimde yaşım 18 altı,ama öyle çok bi yan etki olmadı şimdilik baş ağrısı biraz oldu akşama doğru falan o kadar.senin yan etkilerine bakılırsa doktora gitmen lazım,gittiğin psikiyatrist'e mutlaka ulaşman gerekir.ailen yan etkilerinden dolayı vs. doktora gitmemekten ısrarcıysa lütfen sen git ama MUTLAKA GİT.! sonuçta prozac ve diğer psikiyatri ilaçları beyni direk etkiliyor MUTALAKA GİT DOKTORUNA,GEREKİRSE KENDİN GİT AMA GİT..herhangi bir yan etkide git.ya da doktoruna ulaşabiliceğin bi telefon numarası alıp yan etki vs. olunca ara sor :101: ama ihmal etme PSİKİYATRİ İLAÇLARI BEYNE DOĞRUDAN GİDER VE YAN ETKİLERİ ÖNEMLİDİR.AKSATMA,AİLENE DE BU YAZIYI OKUT HATTA.sağlıcakla kal,beni lütfen dikkate al!..

                          Yorum


                          • #14
                            bazen13 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            üşüme konusunda bende de oldu. Haklısın.

                            Ayrıca 1 ayda tam olarak 6 kilo verdirdi. Verdirmesinin sebebi de iştahımı tamamen kapaması. Bir gün de neredeyse hiçbir şey yemiyorum.. Yiyemiyorum..

                            Ama artıları iyi, eskiye göre daha iyiyim.

                            Günde 2 doz kullanıyorum.
                            sen yinede git doktoruna başvur iştah kesmesi kötü yan etkilerden olabilir,daniş.

                            Yorum


                            • #15
                              Diş hekimim, cinselliğe en az yan etkisi olan antidepresan demişti prozac için ama hiç de öyle değilmiş.Kullanmaya başladıktan iki gün sonra, erkeksen cinsel fonksiyonların sekteye uğrar.

                              Yorum

                              İstek İşleniyor...
                              X