Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Lustral ve alkol

Collapse
X
  • Filter
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts

  • Lustral ve alkol

    Merhaba sitede yeniyim.

    2,5 aydır lustral special(100mg) kullanıyorum.. İlk zamanlar yan etkileri saymazsak çok olumlu etkileri vardı(kendime güven vs.) sonra geçti. Eski halime döndüm. Doz arttırımı da olmadı. Bu akşam çok bunaldım 2 tanesini birden birayla(1 bardak) içtim. Sabah da 2 tane içmiştim. Şuan midem bulanıyor ve başım dönüyor. Ateşim de çıktı. Korkuyorum. Bitkinlik, şaşkınlık, unutkanlık da acayip arttı son bir saat içinde. Sizce bir şey olur mu? Bir daha asla böyle bir şeye kakışmayacağım. Bir sitede okumuştum alkolle etkisi artar, şöyle olur böyle olur diye...

    Allah'ım yardım et : (( çok kötüyüm.

  • #2
    gerekligereksiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba sitede yeniyim.

    2,5 aydır lustral special(100mg) kullanıyorum.. İlk zamanlar yan etkileri saymazsak çok olumlu etkileri vardı(kendime güven vs.) sonra geçti. Eski halime döndüm. Doz arttırımı da olmadı. Bu akşam çok bunaldım 2 tanesini birden birayla(1 bardak) içtim. Sabah da 2 tane içmiştim. Şuan midem bulanıyor ve başım dönüyor. Ateşim de çıktı. Korkuyorum. Bitkinlik, şaşkınlık, unutkanlık da acayip arttı son bir saat içinde. Sizce bir şey olur mu? Bir daha asla böyle bir şeye kakışmayacağım. Bir sitede okumuştum alkolle etkisi artar, şöyle olur böyle olur diye...

    Allah'ım yardım et : (( çok kötüyüm.
    valla bilmemde kardeşim ben 17 tane lustralı içtim 5 dakkada sabaha kadar uyutmadı 24 saat uyuyamadım o kadar başka birşey olmadı yani
    "Yalnız yağmur yağdıgında seviyorum bu şehrin insanlarını, Herkesin yüzü gözü ıslak başları eğik benim hep oldugum gibi."

    Comment


    • #3
      merak etme bir şey olmaz. sadece bir süre kendini fena hissedersin. sabaha düzelirsin.
      lustral etkisini kaybettiyse başka bir ilaç gerekiyor. lustralın bu kadar kısa sürede etkisini kaybetmesi de başlangıçtaki olumlu etkinin bir plasebo etkisi olabileceğini düşündürüyor.

      Comment


      • #4
        Ama alkolle etkisi artmıyor mu, midem çok kötü yanıyo : /

        Comment


        • #5
          Teşekkür ederim ilginize. Sabaha düzelirim inşallah dediğiniz gibi. Doktoruma ulaşamıyodum çok sağolun bu bilgiler için...

          Comment


          • #6
            sen istersen bir acil servise çık ... herkes çok rahat olumlu cevap yazmışta sen hem fazla doz almışsın hemde alkolle almışsın mide kanaması geçirme riskinde var... dikkatli olmanı öneririm ...

            KuzuZade
            Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
            BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
            Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

            Comment


            • #7
              Ama alkolün miktarı az. Aldığım dozda öyle çok aşırı değil... Yine de risk var mı?

              Comment


              • #8
                Bir hastanenin acil servisine gidip danışsanız iyi olur
                Şuna inanmak lazımdır ki, Dünya yüzünde gördüğümüz her şey kadının eseridir (Mustafa Kemal Atatürk)

                Comment

                Working...
                X