Duyuru

Katla
Herhangi bir duyuru yapılmamış.

EFEXOR KULLANANLAR MUTLAKA BAKSIN

Katla
X
  • Filtre
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • Arkadaşlar Merhaba,
    Ya ben de 3 gündür kullanıyorum efexor xr 75 mgr x 2 adet günde. Sabah akşam. Çok aşırı bir yan etkisi olmadı. Ama hiç mi bu hapı kullanıp depresyondan kurtulan yok mu ? Her yorum olumsuz olunca , insan etkileniyor. 2005 ten beri bütün yorumları okudum hemen hemen hepsi olumsuz. Hiç iyileşen, tekrar yaşama sevincini kazanan yok?? Ben doktora gittim ve içimde sanki hiçbir duygum yokmuş gibi hissettiğimi söyledim. Sevdiklerimi sanki sevmiyorum, hiç bir şeye heyecanlanmıyorum vb. o da depresyon hastası olduğuma uzun bir sohbet sonunda karar verdi. İlaca başladım. Ama kötü yanlarının yanında iyi yanı varsa onları da yazarsanız çok sevinirim. Hiç olmazsa iyileşen birileri bize de umut olur.... Umarım bizleri anlarsınız..

    Yorum


    • 1,5 aydır kullanıyorum sabah 225 mg akşam 150 mg .kafam çok karışık ,bazen ölümcül öfke krizleri bazen bildiğimiz mani atakları,ama herkezde aynı şey olacak değil tabi.bence güzel ,sağlam ilaç,dikkat eksikliğinede kesinlikle iyi geliyor.

      Yorum


      • savaşçı35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Arkadaşlar Merhaba,
        Ya ben de 3 gündür kullanıyorum efexor xr 75 mgr x 2 adet günde. Sabah akşam. Çok aşırı bir yan etkisi olmadı. Ama hiç mi bu hapı kullanıp depresyondan kurtulan yok mu ? Her yorum olumsuz olunca , insan etkileniyor. 2005 ten beri bütün yorumları okudum hemen hemen hepsi olumsuz. Hiç iyileşen, tekrar yaşama sevincini kazanan yok?? Ben doktora gittim ve içimde sanki hiçbir duygum yokmuş gibi hissettiğimi söyledim. Sevdiklerimi sanki sevmiyorum, hiç bir şeye heyecanlanmıyorum vb. o da depresyon hastası olduğuma uzun bir sohbet sonunda karar verdi. İlaca başladım. Ama kötü yanlarının yanında iyi yanı varsa onları da yazarsanız çok sevinirim. Hiç olmazsa iyileşen birileri bize de umut olur.... Umarım bizleri anlarsınız..


        1 sene kadar major depresyon için düzenli bi şekilde kullandım, yani doz aksatmadan, düzenli olarak kullanmanı tavsiye ederim, yazanların aksine efexordan memnundum, bu ilaç zor uyum sağlayan bi ilaç, herkeste aynı etkiyi göstermeyebilir, 1-2 ay sabırlı olmalısın, bi etki farketmediğinde, doktorunla ilacını değiştirirsin.
        ben iyileştim çok şükür ama bunu sadece ilaca bağlamıyorum, ilacın getirdiği durumla, doğru bi analiz etmen gerek sorunu, ya da kendini..

        Yorum


        • Gerçekten çok teşekkür ederim. Bu arada tabii ki olumsuz yanlarını da bilmek iyi , bilinçli olmamızı sağlıyor ama olumlu yanlarını bilmek biz yeni başlayanlara umut ışığı veriyor. Iyileşeceğimize inanmamıza katkı sağlıyor. çünkü dediğim gibi kendimi ruhsal olarak mutsuz hissettiğim çok uzun bir dönem geçirdim. Tekrar mutlu hissetmek istiyorum. O günü iple çekiyorum.. Gerçekten çok teşekkür ederim.
          afraze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          1 sene kadar major depresyon için düzenli bi şekilde kullandım, yani doz aksatmadan, düzenli olarak kullanmanı tavsiye ederim, yazanların aksine efexordan memnundum, bu ilaç zor uyum sağlayan bi ilaç, herkeste aynı etkiyi göstermeyebilir, 1-2 ay sabırlı olmalısın, bi etki farketmediğinde, doktorunla ilacını değiştirirsin.
          Ben iyileştim çok şükür ama bunu sadece ilaca bağlamıyorum, ilacın getirdiği durumla, doğru bi analiz etmen gerek sorunu, ya da kendini..

          Yorum


          • omen 2007 yılının konusu tekrar canlandırılmış.Serbestse biz de eski konularımızı sunalım.Bilgilndirisen memnun olurum.

            Yorum


            • savaşçı35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Gerçekten çok teşekkür ederim. Bu arada tabii ki olumsuz yanlarını da bilmek iyi , bilinçli olmamızı sağlıyor ama olumlu yanlarını bilmek biz yeni başlayanlara umut ışığı veriyor. Iyileşeceğimize inanmamıza katkı sağlıyor. çünkü dediğim gibi kendimi ruhsal olarak mutsuz hissettiğim çok uzun bir dönem geçirdim. Tekrar mutlu hissetmek istiyorum. O günü iple çekiyorum.. Gerçekten çok teşekkür ederim.
              bu arada, bırakma aşamasında doktorum güzel bi çizelge hazırlamıştı yoksunluğu az hissetmem için, inş iyi olduğunda bu aşamaya geldiğinde, tekrar yaz bu konuya ben çok faydasını görmüştüm, sağlıcakla kalın

              Yorum


              • arkadaşlar , bende doktorumun önerisi ile efexor xr ve dekapin chorono 500 başladım.efexora 37,5 ile başlayıp 75 mg doza geçtim.Geceleri uykusuzluk var uyuyamıyorum deyince desyrel 100 yazdı.Uyuyamama problemi yaşayan var mı? Ne yapacam ben hep böyle ilaç alarak mı uyuyacağım?

                Yorum


                • kanarya30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  arkadaşlar , bende doktorumun önerisi ile efexor xr ve dekapin chorono 500 başladım.efexora 37,5 ile başlayıp 75 mg doza geçtim.Geceleri uykusuzluk var uyuyamıyorum deyince desyrel 100 yazdı.Uyuyamama problemi yaşayan var mı? Ne yapacam ben hep böyle ilaç alarak mı uyuyacağım?
                  saat kaçta alıyosun efexoru ?

                  Yorum


                  • kanarya30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    arkadaşlar , bende doktorumun önerisi ile efexor xr ve dekapin chorono 500 başladım.efexora 37,5 ile başlayıp 75 mg doza geçtim.Geceleri uykusuzluk var uyuyamıyorum deyince desyrel 100 yazdı.Uyuyamama problemi yaşayan var mı? Ne yapacam ben hep böyle ilaç alarak mı uyuyacağım?
                    Uyku problemim için doktorum da bana desyrel vermişti 200 mg kullanıyordum ama pek etkisi olmuyordu , sen inşallah yararını görürsün...
                    GİDENE DUR DEMEM ....

                    Yorum


                    • AfrAze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      saat kaçta alıyosun efexoru ?
                      öğlen 11:00 - 12:00 neden sordun bununla mı alakalı ?

                      Yorum


                      • KATTRE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Uyku problemim için doktorum da bana desyrel vermişti 200 mg kullanıyordum ama pek etkisi olmuyordu , sen inşallah yararını görürsün...
                        desyrel 100 alınca uyuyorum arada sırada uyansam da fakat benim korkum şu ki: doktor bana 15-20 gün kullan dedi.Bu sürenin sonunda bıraktığımda ya yine uykusuzluk başlarsa ?

                        Yorum


                        • kanarya30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          öğlen 11:00 - 12:00 neden sordun bununla mı alakalı ?
                          ben sabahları alıyodum gün içinde uykum gelmiyodu, zaten depresyondayken ya çok uyur insan ya az. ben hiç uyuyamıyordum, uyku ilacı almak zorundaydım, gece uyku veren ilacın etkisi, gündüz efexorla geçiyodu. daha önce uyku problemin var mıydı ?

                          bence diğerini kullanmanda da fayda var

                          Yorum


                          • AfrAze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            ben sabahları alıyodum gün içinde uykum gelmiyodu, zaten depresyondayken ya çok uyur insan ya az. ben hiç uyuyamıyordum, uyku ilacı almak zorundaydım, gece uyku veren ilacın etkisi, gündüz efexorla geçiyodu. daha önce uyku problemin var mıydı ?

                            bence diğerini kullanmanda da fayda var
                            daha önce uyku problemim yoktu.desyrel baş ağrısı yaptı geçen yatarken bir de sanki sabahları huzursuzluk veriyormuş gibi hissediyorum.Dün gece almadım uyuyamadım yine ne yapacam bilmiyorum.

                            Yorum


                            • kanarya30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              daha önce uyku problemim yoktu.desyrel baş ağrısı yaptı geçen yatarken bir de sanki sabahları huzursuzluk veriyormuş gibi hissediyorum.Dün gece almadım uyuyamadım yine ne yapacam bilmiyorum.
                              ben remeron kullanıyodum, hayatımda bu kadar güzel uyuduğumu bilmem
                              baş ağrını doktoruna söyle ve ilacını değiştirsin..

                              Yorum


                              • efexor iyidir aslında her antidepresan kendi çapında iyi ama etken maddelerinin etki ettiği bölgeler farklı olduğu için herkeste aynı sonucu vermeyebiliyor... kimisine iyi geliyor kimisine de iyi geliyor ama yan etkilerine maruz kalıyor vs. burada doktorun iyi gözlemleyip ona göre ilaç yazması lazım efexor seratonin ve nöradrenalin artırıcı olduğu için bir çoğuna ağır gelebilir ... birde dikkat eksikliği olanlar veya beynin dopamin salgılamada sorun yaşıyanlarda da efexor ağır gelecektir. çünkü seratonin artırıcı ilaç olan efexoru kullandığınız için dopamin seviyesi düşük kalacaktır beyin bu salgıları dengeleyemediği için bazı olumsuzluklar yaşayabilirsin bunu tamamen ilaca bağlamak doğru olmaz daha hafif ilaçlar yazsaydı doktor belki sorun olmayacaktı... ama her şeye rağmen efexor faydalı bir ilaç.

                                KuzuZade
                                Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                                BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                                Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                                Yorum

                                İstek İşleniyor...
                                X