Duyuru

Katla
Herhangi bir duyuru yapılmamış.

Lustral Beni Mahvetti Varmı Kullanan

Katla
X
  • Filtre
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • Lustral Beni Mahvetti Varmı Kullanan

    Lustral antidepresan kullananlar bakabilir mi?
    Alt tarafı psikolojiyi dağıtmıştım sağolsun doktor bu ilacı verdi şuan da psikoloji dahil herşeyi dağıttım.

    İlaçta yazan bütün yan etkiler teker teker bende oldu hemde daha 3. günde.

    1.Mide bulantısı.
    2.Ağız Kuruluğu
    3.Nefes alış-veriş bozukluğu
    4.Kalp çarpıntısı
    5.Terleme
    6.Cinsel isteksizlik
    7.Baş ağrısı
    8.Denge kaybı
    9.Diyare.
    10.Hızlı kilo kaybı
    11.İştahsızlık
    daha yazayım mi ?

    Psikoloji bu kadar şeyle başedebiliyorsa helal olsun ben eski sorunlu halimle daha mutluydum.

  • #2
    En çok kalp çarpıntısı ve nefes alamama sinirime dokunuyor kalp krizi geçirir gibi nefes alış verişi böyle saçma ilaç olmaz bu kadar yan etkisi varsa herkese vermemeli doktor.

    65milyon para veriyorum sağlığımdan oluyorum mesleğe saygım sonsuz ama bu kadar yan etkisi olan bir ilacın bu şekilde verilmesi yanlış.

    Yorum


    • #3
      benim eniştem kullanıyor lustral..
      ilk bir hafta çok sinirliydi ama bir haftanın sonunda geçti sinirliliği..

      Yorum


      • #4
        bonnie Nickli Üyeden Alıntı
        paincik Nickli Üyeden Alıntı
        En çok kalp çarpıntısı ve nefes alamama sinirime dokunuyor kalp krizi geçirir gibi nefes alış verişi böyle saçma ilaç olmaz bu kadar yan etkisi varsa herkese vermemeli doktor.

        65milyon para veriyorum sağlığımdan oluyorum mesleğe saygım sonsuz ama bu kadar yan etkisi olan bir ilacın bu şekilde verilmesi yanlış.
        bu anti depresanların hepsinin yan etkileri yaklaşık böyle. ancak her insanda ortaya çıkan yan etkiler farklı. üstelik bütün yan etkiler görülecek diye bir kural da yok. yan etkilerin birçoğu kullanmaya başladıktan sonra birkaç hafta içinde görülür ve sonra vücut alışınca yok olur. dolayısıyla doktorun bu ilacın senin üzerinde hangi yan etkisini çıkaracağını bilmesi imkansız. ilaçların içine binde 1 bile görülse tüm etkileri yazmak zorundalar. yan etkiler seni çok rahatsız ettiğinde ilaca ve doktora lanet etmek yerine doktoruna çok rahatsız olduğunu ilacı değiştirmesinin mümkün olmadığını söylemen gerekir. doktor da gereğini yapar, başka bir ilaç verir. önceden bu etkilerin sende olacağını bilmek imkansızdır. sadece cinsel isteksizlik bütün anti depresanlarda var bildiğim kadarıyla. ama bazılarında daha çok var, prozac ve seroxat gibi.
        haklısın bonnie ben zaten lanet okumadım sadece ilaçta ne kadar yan etki varsa beni buldu ve nefes alma güçlüğü hakikaten çok moralimi bozdu üstelik yarın önemli bir dersten sınavım var.

        ben ilacı kullanmayı bırakıyorum bu şartlar altında ben bu ilacı kullanmam.

        Yorum


        • #5
          ilk kez antidepresan kullananlarda genellikle vucut ilaca aşırı tepki veriri ama daha sonra vucut alışır. benim ilk kullandığım ilaçtı kullandığım ilk zamanlar sadece nefes alıp veriyor gibi bişeydim

          Yorum


          • #6
            Lustral aslında mulu edici bir ilaç.Çünkü lustral mutluluk hormonu olan seratonin i salgılıyor.2 haftadır kullanıyorum gayet memnunum.eski halimden daha iyiyim ilaçlarlada olsa mutlu olmak cok güzel bişi.sana tavsiem hemen pes etme zaten etki etmesi için en az 2 hafta kullanman lazım bünyen alışınca yan etkiler geçiyor yazdıgın bütün yan etkiler bende de oldu ve hala bazıları war ama onlarda geçicek

            Yorum


            • #7
              bende lustral kullanıyorum ve şuan felaket durumdayım. sürekli terliyorum. insanlarla ilişkim zaten azdı şimdi tamamen azaldı. sinir krizi geçiriyorum çok sık ve ağlama nöbetleri geçiriyorum. bana mutluluk vermedi hiç. bundan 2 yıl önceki halimi çok özledim. kolumu dahi kıpırdatmak istemyorum. bi de başımın azılı belalarından unutkanlık var. buda beni çok zor durumda bırakıyor

              Yorum


              • #8
                antıdepresanlar ıcındekı en hafıf ılactan bahsedıyoruz lusturalın degıl sadece tu antıdepresanlar etkısını 3 haftadan sonra gosterır. yan etkılerı prospektusunde yazıyor zaten ben 2 sene kullandım lustural en hafıf en guzel ılactır. bıraz sabır dıyorum. terlemeler kalp carpıntıları vucudun hapa alısmasının gosterdıgı tepkıler. aynı tepkılerı ılacı bırakırkende yasarsın allah hepımıze acıl sıfalar versın

                Yorum


                • #9
                  ..

                  arkadaslar bence once kullandiginiz ilacin ismi diil de,genel olarak ilaclar hakkında bilgi sahibi olmalisiniz ; antidepresanlar karaciger yada mide ilaci diildir yani bu ilaclar hakkında ''su ilac sana kesin yarar,bu asla yaramaz'' seklinde doktorlar bile konusamazken,ilaclarin yan etkilerine asiri tepki gostermeyin..anladigim kadariyla prospektus de yazan dan farkli bi etkide gormemissin..lustral sana yaramamis olabilir ama ornegin x ilaci yarar,baskasinada x ilaci yaramaz ama lustral yarar bu ilaclara bu cerceverede bakmalisiniz dedigim gibi mide ilaci diil bunlar..ve en onemlisi buraya cikip direk bir ilac hakkinda atip tutmayin belki su an o ilacdan kendisine fayda bekleyen bir arkadas var(burda kesin vardir) ve senin yazdiklarini okuyunca psikolojik olarak ilaca olan guveni azaldi ve iyi olacakken tedavisi gecikecek ? yada ileride doktoru bu ilaci verdiginde direk burdaki kotu yorumlar aklina gelecek ve kullanmiycak ? yani yorumlarinizi kesin bi kani diilde ''bende sole etki gosterdi'',''bana soyle iyi geldi yada gelmedi'' seklinde yaparsaniz daha saglikli olacaktir

                  Yorum


                  • #10
                    ben lustral kullandım.onu başlangıçta veriyorlar.bazen yarım doz bazen tam.aynı belirtiler oluyor.etkili bir ilaç.boşaltım sindirim sistemini doğrudan etkiliyor.ancak bu yan etkiler bir süre sorna geçicek normale dönüceksin.sonra zaten ilaçta değişiyor.prozac xanax falan alırsın bi ihtimal.

                    Yorum


                    • #11
                      ben lustrala eşdeğer misol kullanıyorum.. aynı şikayetler bende de vardı başlangıçta.. yanetkilerden çok rahatsızdım fakat günden güne azaldı.. şu an en büyük sıkıntım şiddetli uykusuzluk...

                      Yorum


                      • #12
                        bende lustral kullanıyorum sabahları alıyorum gün boyu esneme var bide akşam erken yatıyorum benim uykum derindir normalde geceleri hiç kalkmam ama kullandıgım zamanlar sabaha karşı uyanıyorum uykum kaçıyo bide sabah 7-8de ayaktayım ki normalde 12ye kadar deliksiz uyuyan bi insanımdır benimde tk sorunum uyku düzenimi bozması

                        Yorum


                        • #13
                          lustral igreç

                          kalp doktoru verdi 50mg
                          ben25 içdim şimdi ölüyorum dıye uyadım nabzım 170 di allahı cezası hap ölüyorum sandım

                          Yorum


                          • #14
                            Ben kullanıyorum ve çok memnunum. Arada mide bulantısı ve kulak çınlaması yapıyor ama en azından saçma sapan endişelere kapılmamı engelliyor, böylece yapmam gereken şeylere odaklanabiliyorum.

                            Yorum


                            • #15
                              lustralı 5 gündür kullanıyorum beni daha kötü yaptı eskiden dısarıya cıkma istegi vardı arkadaslarla gezme istegi vardı hepsi yok oldu hayattan koptum sanki ve her sabah ilacı aldıktan sonra sebebsiz ates basmaları asırı heyacan ve panik oluyorki dehset bi durum bu .. yarın doktora gidip bu ilacı bırakmak istedigimi söyliycem keşke hiç kullanmasaydım bu ilacı

                              Yorum

                              İstek İşleniyor...
                              X