Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yardımcı olabilirseniz çok mutlu olacağım!

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Yardımcı olabilirseniz çok mutlu olacağım!

    Öncelikle hepinize "Merhaba!" demek istiyorum. Adım Ozan. 16 yaşında, 190 cm ve 120 kg bir genç irisiyim. :RpS_smile: Benim çok saçma bir sorunum var. Yazımda bulunan diğer paragraflar bununla ilgili olacak.

    Arkadaşlarla kurduğumuz küçük bir amatör grubumuz var. Başlarda melodic death metal yaparken, sonraları deneysel çalışmalara döndü ( bu arada ben klavyeciyim aynı zamanda bateriyi de klavyeden ben çalıyorum). Şimdi diyeceksiniz ki " Niye uzatıyorsun be kardeşim, sorununu söyle bitsin şu iş! Allah Allah... " :RpS_laugh:. Ancak sizin değerli fikirlerinizi almak için böyle yazmam gerektiğine inanıyorum.

    Neyse efendim, nerede kalmıştık? Hah! Ben şu an anadolu öğretmen lisesine gidiyorum. Burada iki yıldır ve eski okulumda bilmem kaç kere tiyatrolarda oynamışlığım var (lisedekiler ingilizceydi bu arada. Öyle deniyor ki benim ingilizcem bayağı iyiymiş. Hatta geçen sene okul birkaç arkadaşla beni İtalya'ya mı ne gönderecekti, bir geometri projesi falan varmış. Her neyse...) Ayrıca arkadaşlarla bolca frp, larp yapmışlığımız var. Sınıftaki pek çok inek kız ( bu arada ben de inek sayılırım, yine gruptan arkadaşımla fizik hocalarımızla az mı kuantum mekaniği ve ışık üzerine tartışma yapmadık! :RpS_laugh: ) bana "Ozan sana çok özeniyorum ya çok sosyalsin sen!" falan dediler. O an "Nasıl ya?!" diye öyle bir yüz ifadesi takınmışım ki bunu ilk duyduğumda, var ya yerleri yumruklarsınız gülmekten, yemin ediyorum! :RpS_lol: Her neyse efendim, ben böyle, sosyalliğin dibine vurmuş, küçük guruplara konserler veren, tiyatrolarda yüz-iki yüz insanın önüne çıkıp oyun oynayan ben, karşıma sıradan, herhangi bir kız çıktığında nasıl bir şey söyleyemiyorum ya!? Resmen donuyorum! Abi çok saçma değil mi? Acayip bir kasılma oluyor, o derece! Tanımadığım insanlar sokakta selam veriyor (Biz şimdi orta halli bir aileyiz, anne baba memur emeklisi. Yani ben onları görüp hayran kalıyorum rahatlıklarına falan, ulaşılmaz görüyorum. Ancak onlar beni çoktan içlerine almış, haberim yok! Hani beni çok yakından tanısanız şu klişe cümleyi kurarsınız " Siz ayrı dünyaların insanlarısınız, onlar zengin, havalı ve züppe(msi); sen ise orta halli bir memur ailenin inek ve asosyal çocuğusun!")

    Hayır abi böyle bir şey olabilir mi yahu! Ne olur bana bir şey söyleyin, kafayı yemek üzereyim!

    Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için hepinize çok teşekkür ediyorum! ( Bu arada bunların hepsi doğrudur, her şeyiyle gerçektir.)

  • #2
    yazini okurken cok güldüm her kizlami boyle yoksa hoslandigin kizlara karsimi boylesin.
    Psikoterapist yetiştirmek ile vaktiniz boşa harcamayın, asıl mesele psikoterapist olabilecek adamı seçmektir.
    -Carl Rogers-

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: gulserdar View Post
      yazini okurken cok güldüm her kizlami boyle yoksa hoslandigin kizlara karsimi boylesin.
      :RpS_smile: İstisnasız, herkesle bu sorunu yaşıyorum. ( tabi benden büyük insanlarla sorunum yok). :22: İtiraf etmem gerekirse, bunu bile yazmakta zorlandım! :RpS_smile:

      Yorum


      • #4
        daha 16 yaşındasın dostum) biraz daha zaman aşımına uğrasın ozaman bu sorunlarından arındığını görürsün.Bi kaç soru sorcam bi bakıyorum daha ufak yaştasın ne yaşayabilirsin ki? yani geçer merak etme.
        "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: asalsayı
          16 yasında olan yere kadar okudum. sorun her ne ise sebebi ergen olman.
          asalsayı ileri görüşlülüğüne hayranım
          "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: luthe View Post
            daha 16 yaşındasın dostum) biraz daha zaman aşımına uğrasın ozaman bu sorunlarından arındığını görürsün.Bi kaç soru sorcam bi bakıyorum daha ufak yaştasın ne yaşayabilirsin ki? yani geçer merak etme.
            İşte sorun da orada! Yani benim istediğim rahat rahat insanlarla sohbet edebilmek, fazlası değil. Ayrıca şöyle bir durum da var: Ben 16 yaşındayım, ancak dışarıdan öyle görünmüyor. Okula gelen pek çok çömezi böyle işlettik biz! Yani anlayacağınız, yaşıtlarıma göre daha olgun davranmam ve öyle yaşamam bekleniyor-ki ben de öyleyim zaten. Buna dikkat etmeye çalışıyorum, o zaman da çok kasılıyorum...

            Yorum


            • #7
              eee anlatılmak istenen nedir ?

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: yusufabiniz View Post
                eee anlatılmak istenen nedir ?
                Yani yusuf abimiz, anlatmak istediğim, çok hareketli bir sosyal hayatım olmasına rağmen nedendir bilmem, romantik ilgi olsun, olmasın herhangi bir kızla doğru dürüst konuşamamam, tıkanmam

                Yorum


                • #9
                  evlat uyanık olacaksın, bu yaşta karı kız muhabbetine girmeyeceksin arada bir kafa dağıtacak arkadaşların olabilir karşı cinsten o zamanda uyanık olacaksın paranı kaptırmayacaksın.ben konuştumda zamanında ne oldu 17 yaşında kafa dankladı kimseyle çıkmama kararı aldım... herşey yalan dolan parası olan tipi olandan daha fazla tutulan bir simulatörün içerisinde bir kuklasın sadece hayat bundan ibaret. kafayı fazla kıza vermeyip ders çalışman tabiki

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: yusufabiniz View Post
                    evlat uyanık olacaksın, bu yaşta karı kız muhabbetine girmeyeceksin arada bir kafa dağıtacak arkadaşların olabilir karşı cinsten o zamanda uyanık olacaksın paranı kaptırmayacaksın.ben konuştumda zamanında ne oldu 17 yaşında kafa dankladı kimseyle çıkmama kararı aldım... herşey yalan dolan parası olan tipi olandan daha fazla tutulan bir simulatörün içerisinde bir kuklasın sadece hayat bundan ibaret. kafayı fazla kıza vermeyip ders çalışman tabiki
                    Haklısın abim de yani benim istediğim o değil. En azından, ne biliyim bir ders notu falan isterken rahat olayım, kasmayayım kendimi!

                    Yorum


                    • #11
                      niye kasıyorsunki sendede 2 göz var ondada

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: yusufabiniz View Post
                        niye kasıyorsunki sendede 2 göz var ondada
                        İşte benim de merak ettiğim bu! Yani ben kendimi neden kasıyorum, gerçekten bilmiyorum.

                        Yorum


                        • #13
                          a.Kendini küçük görme, kızların seni basıt gördüğünü düşünüyorsun.
                          b.Yaptığın işler okadar yoğunsun ki kendini mekanik olarak sanki ondan başka bir şey değilsin gibi hissediyorsun.Açılan her muhabbet bu alanda olmasını istiyorsun.
                          c.geçmişinde kızlarla alakalı bir nahoş durum mu olmuş? sana laf mı sölemişler seni tanımadan seçenekleri bu kadar türettim şimdilikk
                          "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: luthe View Post
                            a.Kendini küçük görme, kızların seni basıt gördüğünü düşünüyorsun.
                            b.Yaptığın işler okadar yoğunsun ki kendini mekanik olarak sanki ondan başka bir şey değilsin gibi hissediyorsun.Açılan her muhabbet bu alanda olmasını istiyorsun.
                            c.geçmişinde kızlarla alakalı bir nahoş durum mu olmuş? sana laf mı sölemişler seni tanımadan seçenekleri bu kadar türettim şimdilikk
                            a ve c muhtemel. Ancak b'nin olacağını sanmıyorum. Ama şunu da itiraf etmeliyim ki benim deneyimlerim içinde kalan bir konudan konuşulduğunda (mesela müzik) kendimi daha "etkin" hissediyorum, sanırım

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X