Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İzmirli Fobikler Buraya Lütfeen...

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • İzmirli Fobikler Buraya Lütfeen...

    İzmirli sosyal fobikler bi buluşma düzenleyelim mi? Bizim halimizden bizden olan anlar___ Belki aynı ortamda bulunursak daha rahat hareket edebiliriz yani belkide sosyalleşmemizi tetikleyecek bir adım olur bu !!! Cwplarınızı bekliyorum________

  • #2
    diğer siteden arkadaşlarlada konuşuyorum şuan 3 kişiyiz lütfen biraz daha ilgi gösterelim bu buluşma çok yararlı olacak....

    Yorum


    • #3
      bende katılabilirim

      Yorum


      • #4
        Ben de İzmir'liyim. Bütün herkes İstanbul'a gitti çalışmaya. Ben burda kaldım. Olsun ben İzmiri seviyorum, hem onlar gitti de ne oldu, senelerdir ajlık, sefalet çekiyolar tutunucaz burda diye. Fare deliği gibi 1 oda, 1 salon(umsu) bodrum katına 850 lira veren var, piiih. Hmm, noluyo nasıl bi toplanma bu, ben de katılmayı düşünürüm. Anarşik falan değilsiniz demi? :lol: (şaka!) terapi grupları falan oluyo ya filmlerde, onlardan yok mu buralarda. Bi grup terapist eşliğinde olsa güzel olmaz mı?

        Yorum

        İşleniyor...
        X