'Dış dünya ya da kendi gerçekliğini kaybetmiş gibi hissetme'
Bunu özellikle panik ataklarımda sık sık hissediyorum. Bazende tum insanlar,hersey bana hazırlanmış bi oyundan ibaret gibi gelıyo.O zaman karamsarlıga dusuyorum ve nabzım hızlanmaya baslıyo.Panik ataklarda size de oluyo mu bu his?
Bunu özellikle panik ataklarımda sık sık hissediyorum. Bazende tum insanlar,hersey bana hazırlanmış bi oyundan ibaret gibi gelıyo.O zaman karamsarlıga dusuyorum ve nabzım hızlanmaya baslıyo.Panik ataklarda size de oluyo mu bu his?

Yorum