Duyuru

Collapse
No announcement yet.

mide bulantısı,öğürme

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • mide bulantısı,öğürme

    Merhaba arkadaşlar bipolar bozukluğum için yaklaşık 3 senedir ilaç kullanıyorum.ilk gittiğim doktorum bana lithuril risperdal lustral ve uyku içinde yarım remeron verdi.fakat yaklaşık bir sene sonra öğürmelerim başladım ve bazende kusmalarım.doktoruma söyledim ilaçları suçlamamam gerektiğini söyledi.fakat gittiğim 2 gastroentologta kesinlikle midemde veya başka hiçbir yerimde bir problem olmadığını söylediler(farklı testlerde yaptırdılar)bu durumun kullandığım ilaçlarla alakalı olduğunu söylediler ve bende bunun üzerine doktorumu değiştirdim.ilaçları değiştirdi falan derken gelinen son nokta şudur;malesef lithuril kanımda normal düzeylerde olsa bile benim midemde ciddi problem yaratıyor.hayattan kopmama sebep olucak kadar.ve anti depresanlarda bunun üzerine tuz biber oluyor.lithuril yerine tegretol diye bir ilaca başladık ama aynı sıkıntıyı oda yaratıyor.şuan çok sıkışmış durumdayım ne yapıcağımı bilemiyorum sonuçta bu ilaçları kullanmak zorundayım.merak ediyorum acaba benimkine benzer bir sıkıntı yaşıyanınız varmı aranızda.bir çözüm öneriniz varmı?yardımcı olursanız çok sevinirim

  • #2
    öğürmem psikolojikte olabilir ama antidepresan kullanınca artıyor,nasıl çıkabilirimki ben bu işin içinden?

    Yorum


    • #3
      hangi antidepresanı kullanıyosun acaba?

      Yorum


      • #4
        aynı şey bende de var ya.abılıfy abaşladıktan 1 yıl sonra bende de böğürmeler başladı.konuşurken özellikle böğürmeler oluyor yani ağzıma hava girince.nefes almaktan korkar oldum.sınıfta sunum olucak ben kalkmaya korkuyorum bakalım nolcak.

        Yorum


        • #5
          bendede ayağa kalktığımda,yürüdüğümde bide merdiven çıkarken oluyor en çok

          Yorum

          İşleniyor...
          X