Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Depakin

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Illud Divinum Insanus
    adlı üyemiz Depakin konusunu başlattı

    Depakin

    doktor bana bunu yazdı. hipomani ve duygu durum dengesizlikleri için bu ilacı kullanmaya başlayacağım.

    bileniniz varsa yazsın, kötü yan etkileri var mı?

  • kerub
    replied
    Orjinal yazı sahibi: aze View Post
    sacların dökülür...
    ilaç kullanımı bitince gecer....çinko takviyesi verebilir dr..
    Geçer ama giden saçlar geri gelmez herhalde...

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    sacların dökülür...
    ilaç kullanımı bitince gecer....çinko takviyesi verebilir dr..

    Leave a comment:


  • hira_01
    replied
    ben bu ilacı yaklaşık 1 aydır kullanıyorum yanına yeni ialçlar da eklendi 1 ayda 4 kilo aldım kuru bir şişkinlik yapıyor yemesem de karnımda koca bir şişlik var kortizon ilacları gibi sanki. ama iyi olmak için bu yan etkikerine katlanmak gerekiyor.. herkese acil şifalar..

    Leave a comment:


  • kerub
    replied
    Orjinal yazı sahibi: kerub View Post
    Should young women take valproic acid?

    Valproic acid may increase levels of testosterone (a male hormone) in teenage girls. It could lead to a condition called polycystic ovary syndrome (PCOS) in women who begin taking the medication before age 20. PCOS can cause obesity, excess body hair, an irregular menstrual cycle, and other serious symptoms. Most of these symptoms will improve after stopping treatment with valproic acid. Young girls and women taking valproic acid should be monitored carefully by a doctor.
    Kısacası erkeklerde kellik, kadınlarda özellikle 20 yaş altı, obezite, kıllanma yapabiliyormuş...

    Leave a comment:


  • kerub
    replied
    Should young women take valproic acid?

    Valproic acid may increase levels of testosterone (a male hormone) in teenage girls. It could lead to a condition called polycystic ovary syndrome (PCOS) in women who begin taking the medication before age 20. PCOS can cause obesity, excess body hair, an irregular menstrual cycle, and other serious symptoms. Most of these symptoms will improve after stopping treatment with valproic acid. Young girls and women taking valproic acid should be monitored carefully by a doctor.
    Last edited by kerub; 12-04-2014, 11:53 PM.

    Leave a comment:


  • dreamer8
    replied
    Keşke her ilaç herkeste aynı etkiyi yapsa. Ama maalesef böyle olmadığı için, sizinle aynı tanı konulan biri ile aynı ilacı kullanmak olumlu sonuç verecek diye düşünmemenizi öneririm.

    Leave a comment:


  • kerub
    replied
    Depakin iştah artışı yapmaz kardeşler. İştah artışının kralını antipsikotikler yapıyor mesela zyrexa (olanzapin). Tam 35kg aldım kısa bir sürede. Depakin ise saçlarımda seyrelme yaptı.

    Leave a comment:


  • dr.psychopath
    replied
    1 aydır depakin kullanıyorum. iştah artışı oldu son 1 haftadır, bundan mı olmuştur acaba..?

    Leave a comment:


  • bymhrrm
    replied
    Orjinal yazı sahibi: hkayac View Post
    seroquel den daha fazla kilo aldıramaz... 8 kilo aldım. resmen şeker bağımlısı yapyor insanı...
    bnde redepra 15 mg ilac aliyorum asiri derece acikiyorum surekli bisiler yemek istiyorum :laughing:

    Leave a comment:


  • hkayac
    replied
    seroquel den daha fazla kilo aldıramaz... 8 kilo aldım. resmen şeker bağımlısı yapyor insanı...

    Leave a comment:


  • miyan
    replied
    Hayatımın ilacı. Beni uçurumdan kurtaran ilaçtır Allah'ın izniyle. Önce saç dökülmesi yapıyor ama 6-7 ay sonra geçiyor. İştahını da açabilir. Yediklerine dikkat et. Ben 5 kilo aldım.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Ben 15 yaşındayım Depakin kullanıyorum daha önce de kullanmıştım ama derslerimi etkilediği için bırakmaya karar verdim sonra taşındık ve ben bundan çok kötü etkilendim şu an hala okuluma uyum sağlayabilmiş değilim ya da belki de ben öyle düşünüyorum. Daha bir sürü şeyler yaşamışlığım var ama burada şimdilik sadece bende gördüğüm yan etkilerini yazacağım. Depakin kullanmaya başladığımda özellikle uyku sorunu oluyor. Beyni sakinleştirdiği için hem derse konsantre olamıyorsun hem de uykun geliyor. Ama diğerlerinin dediği gibi geçici mi bilmiyorum bende hala var ama ilk başlarda çok oluyor. Ben Depakin'i ilk kullanışımda okuldan eve gelir gelmez uyurdum.

    Leave a comment:


  • hkayac
    replied
    ve doktorum saç dökülmesi nedeniyle depakin i kesti. onun yerine seroquel in dozunu artırdı. 50mg içiyordum 200 mg a çıkardı. içer içmez kütük gibi devriliyorum. sabahları da efexor 75mg kullanıyorum. ayakta durabilmek için de modiodal alıyorum.

    Leave a comment:


  • hkayac
    replied
    depakin saçlarımı döktü gür saçlarım şimdi püskül gibi... bir de korkunç mide yanması... tabi bunlardaki en önemli faktör artan depakin dozlarım

    Leave a comment:

İşleniyor...
X