Duyuru

Collapse
No announcement yet.

neden ihtiyaç duyuyoruz???

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: bonnie
    ha dışarıda yüzyüze iletişim kurmuşuz, ha burada. bence hiçbir fark yok ihtiyaç bakımından. üzerinde bu kadar düşünülecek bir konu değil. insan denen varlık iletişim kurmaya ihtiyaç duyar, kadın cinsi 2 kat duyar. evde sorunlarımı ailemle paylaşamıyorsam, arkadaşlarımla paylaşamıyorsam gelip burada anlatıyorum. olay bundan ibaret. buradaki herkes de kendi çevresinde paylaşamadığı için burada yazıyor.
    evet aynen

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: bipokanguru
      Orjinal yazı sahibi: hale46
      psikolojik hastalıklarımız..diğerleri neden burda onu bende anlamıyorum :lol: psikolojiye merak olabilir ya da farklı bir sorunu var olabilir bir sürü ihtimal..ama ortak nokta sorunlarımızın olması..bundan daha geçerli bir neden olamaz..neyi yadırgıyorsun ben anlamadım hala..ya da neye karşı çıkıyorsun..farklılıklarımız var diye iletişim halinde olmamamız mı gerekiyor :roll: bence sen diğer sitelerin içeriğiyle bu siteyi birbirine fena halde karıştırmışsın..evet anlayışlıyız çünkü ortak hastalıkları yaşayan hastalarız..bunda da bir çelişki yok.ben hala sorunu anlamadım :lol: :lol:
      belki de sen sitedeki en düzgün insansındır ve aslında bu soruyu yanıtlaması gereken sen diilsindir.ve belkide ben böle bi başlık açarak hata yaptım :roll: yani aslında insanların neyi niçin naptığını sorgulamak gereksizdir bazen ve sadece saygı duymak gerekir..bu nedenle bu başlığı takip etmeyi bırakıyorum....
      ve dediğin gibi burası bi yardımlaşma sitesi ve şu anda yardıma ihtiyacım yok..bu nedenle tekrar yardıma ihtiyaç duyana kadar başka bi nickle görüşmek üzere hoşçakalın... :P




      töbe töbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :lol: :lol: :lol:
      tuhafsın bipokanguru bir o kadarda komık gülesim geldi :lol: :lol:

      Yorum


      • #18
        Orjinal yazı sahibi: bipokanguru
        Orjinal yazı sahibi: hale46
        psikolojik hastalıklarımız..diğerleri neden burda onu bende anlamıyorum :lol: psikolojiye merak olabilir ya da farklı bir sorunu var olabilir bir sürü ihtimal..ama ortak nokta sorunlarımızın olması..bundan daha geçerli bir neden olamaz..neyi yadırgıyorsun ben anlamadım hala..ya da neye karşı çıkıyorsun..farklılıklarımız var diye iletişim halinde olmamamız mı gerekiyor :roll: bence sen diğer sitelerin içeriğiyle bu siteyi birbirine fena halde karıştırmışsın..evet anlayışlıyız çünkü ortak hastalıkları yaşayan hastalarız..bunda da bir çelişki yok.ben hala sorunu anlamadım :lol: :lol:
        belki de sen sitedeki en düzgün insansındır ve aslında bu soruyu yanıtlaması gereken sen diilsindir.ve belkide ben böle bi başlık açarak hata yaptım :roll: yani aslında insanların neyi niçin naptığını sorgulamak gereksizdir bazen ve sadece saygı duymak gerekir..bu nedenle bu başlığı takip etmeyi bırakıyorum....
        ve dediğin gibi burası bi yardımlaşma sitesi ve şu anda yardıma ihtiyacım yok..bu nedenle tekrar yardıma ihtiyaç duyana kadar başka bi nickle görüşmek üzere hoşçakalın... :P

        Burada sadece yardıma ihtiyaç duyanlar bulunmuyor ki..Mesela benim buradaki bir çok başlığı takip etmek, onlara yorum yapmak hoşuma gidiyor..Ya da bir insana fikir verebiliyorsam bu hoşuma gidiyor..Hımm canım sıkkın olduğunda ya da fikir almak istediğimde arada fikir danışmak istiyor muyum? evet o zaman da başlık açıp benzer durumlarda kimlerin ne yapacağına bakıyorum ve mantıklı gelenler bana yapmam gerekenler hakkına fikir veriyor..Çünkü burada verilen fikirler daha objektif olur..Yakınlarımız belki bizi kırmamak üzmemek için asıl söylemek istediklerini söyleyemeyebilirler..Yanı kısaca burada bulunmak için kişinin illaki sorunları olması gerekmez..Aslında bu sitede insanların iç dünyası öğreniyoruz, insanı öğreniyoruz bir bakıma..Çünkü insanlar içini döküyor, maskesiz oluyorlar..Bu da insanı gerçekten anlamak, öğrenmek adına bulunmaz bir fırsat..Bir de bu yönden bakılmasını tavsiye ederim
        Öyle bir düşe daldım bir baktım ki aa sahiden ben

        Yorum


        • #19
          psikolojik vak'a diye una derim en...

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: bipokanguru
            Orjinal yazı sahibi: hale46
            psikolojik hastalıklarımız..diğerleri neden burda onu bende anlamıyorum :lol: psikolojiye merak olabilir ya da farklı bir sorunu var olabilir bir sürü ihtimal..ama ortak nokta sorunlarımızın olması..bundan daha geçerli bir neden olamaz..neyi yadırgıyorsun ben anlamadım hala..ya da neye karşı çıkıyorsun..farklılıklarımız var diye iletişim halinde olmamamız mı gerekiyor :roll: bence sen diğer sitelerin içeriğiyle bu siteyi birbirine fena halde karıştırmışsın..evet anlayışlıyız çünkü ortak hastalıkları yaşayan hastalarız..bunda da bir çelişki yok.ben hala sorunu anlamadım :lol: :lol:
            belki de sen sitedeki en düzgün insansındır ve aslında bu soruyu yanıtlaması gereken sen diilsindir.ve belkide ben böle bi başlık açarak hata yaptım :roll: yani aslında insanların neyi niçin naptığını sorgulamak gereksizdir bazen ve sadece saygı duymak gerekir..bu nedenle bu başlığı takip etmeyi bırakıyorum....
            ve dediğin gibi burası bi yardımlaşma sitesi ve şu anda yardıma ihtiyacım yok..bu nedenle tekrar yardıma ihtiyaç duyana kadar başka bi nickle görüşmek üzere hoşçakalın... :P
            hoşçakalll :P

            Yorum


            • #21
              Bipolarkanguru eğer kabiliyetim olsaydı,forumda şiirlerime dolardı.realite olarak bakılınca şiir yazan ,ama kopya çeken değil.gerçek hislerini yazıyodur.
              Elbette sanal ortamda böyle şeylere inanmak çok zor ama,ben Barış abimin sözlerini tercih ederim.zaten kabiliyetim olsada Barış Manço kadar iyisini yazamam.
              her ne kadar kendi duygularını yansıtsada kendi şiirlerimin yerine Barış Mançonun şiirlerini tercih ederim ben.
              Doğum yapan herşey dişidir. Kadınların ezelden beri bildiği kainatin dengelerini erkekler de anlamaya başladıkları zaman, dünya daha iyi bir dünya olmak üzere degişmeye baslamış olacaktır.

              Yorum


              • #22
                ihtiyaç duyalım diye geliyoruz zaten dünyaya...ihtiyac olmayan şey varmı...nasılki bünyenin ihtiyaçları varsa uyumak su içmek yemek yemek gibi ruhunda ihtiyaçları vardır...paylaşmak...huzur mutluluk...

                ve dünyada dualit vardır...kötü şeyler olmasa robot gibi olurduk...güzel ufacık bişeye sevinemezzdik..paylaşmak olmazdı...
                paylaşmak yoksa dertte yoktur dert yoksa çareside yoktur...çare yoksa mutlulukta yoktur...

                Yorum

                İşleniyor...
                X