Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İntihar edicek kişiye nasıl yardım edilir

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • İntihar edicek kişiye nasıl yardım edilir

    Öncelikle merhaba arkadaşlar bir depresyon hastası yada başka sorunları olan bir kişi intihar ediceğini kesin kesin söylüyorsa ve yapmak için girişimlerde bulunyorsa o kişiye nasıl yardım edilir.Ama sunuda diyim psikiyatriste falan götürün demeyin intihar edicek adam zaten oraya gitmez başka bir yardım etme yolu yokmu yada avrupada oldugu gibi intiharı önleme merkezleri yokmu.Türkiyede intihar önlemek için ne gibi girişimler var bilen arkadaşlar yardımcı olsunlar şimdiden teşekkürler :77:
    "Yalnız yağmur yağdıgında seviyorum bu şehrin insanlarını, Herkesin yüzü gözü ıslak başları eğik benim hep oldugum gibi." :th_dead:

  • #2
    Abicim sen geçenler de demiyor muydun, intihar edeceğim diye.. Bence doğru yolu çoktan bulmuşsun.

    İntihar'ın öncelik olmadığını, sorunlarla mücadele etmek gerektiğini bilmen çok güzel.
    Ben hasta bir adamım..

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: bazen13 View Post
      Abicim sen geçenler de demiyor muydun, intihar edeceğim diye.. Bence doğru yolu çoktan bulmuşsun.

      İntihar'ın öncelik olmadığını, sorunlarla mücadele etmek gerektiğini bilmen çok güzel.
      tekrar aynı girişimde fakat farklı yollarla giiriişimde bulunmayı düşündüğüm için böyle bir başlık açtım sadece yardım edin cevap verin soruma
      "Yalnız yağmur yağdıgında seviyorum bu şehrin insanlarını, Herkesin yüzü gözü ıslak başları eğik benim hep oldugum gibi." :th_dead:

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: canhty View Post
        tekrar aynı girişimde fakat farklı yollarla giiriişimde bulunmayı düşündüğüm için böyle bir başlık açtım sadece yardım edin cevap verin soruma
        ne diyebilirim ki, yalnızlık zor.. bazen hayatta her şeyi ciddiye almaman gerekiyor. mutlu olmak için gerçekleri göz ardı etmen gerekiyor...

        çık dışarı, git bir kursa yazıl, arkadaşların olsun, kız arkadaşın olsun, eğlen, gez, dolaş, seviş..
        Ben hasta bir adamım..

        Yorum


        • #5
          Dindar ve ondan intihar etmiyorsa eniyi yardım öldürmektir. Cehenneme direk gidicem diye düşünmez. Daha huzurlu gider.

          Yorum


          • #6
            ya nelerden bahsediyosunuz anlamyorum adam akıllı cevap yazın lan şuraya ne intihar edicem evden çıkıp gitmeye çalışıyorum ailem napsın bi acil servise götürmesinin yararı olurmu napsın böyle şeyler yazın ne dini ne dindarı ya
            "Yalnız yağmur yağdıgında seviyorum bu şehrin insanlarını, Herkesin yüzü gözü ıslak başları eğik benim hep oldugum gibi." :th_dead:

            Yorum


            • #7
              şunu düşün ölüm sana nasıl gelıyo geldıgınde napıcaksın ıntıharla aynı
              Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
              sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

              Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

              Yorum


              • #8
                Elektroşok

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: canhty View Post
                  ya nelerden bahsediyosunuz anlamyorum adam akıllı cevap yazın lan şuraya ne intihar edicem evden çıkıp gitmeye çalışıyorum ailem napsın bi acil servise götürmesinin yararı olurmu napsın böyle şeyler yazın ne dini ne dindarı ya
                  Dindar arakadaşlar için makbul bir olum yöntemi olduğu için söyledim. İntahar etmeyi kafaya koymuşsa zaten yapıcak bişe olmaz. Buralarda cevap arıyorsa zaten en iyi cevabı kim verir biliyorsun.

                  Yorum


                  • #10
                    daha denemeden kurtulmanın yollarını arıyorsan senin derdin intihar değil ilgi çekmek... ilgi çekmek için başka yollar da var onları araştır bence...

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: hkayac View Post
                      daha denemeden kurtulmanın yollarını arıyorsan senin derdin intihar değil ilgi çekmek... ilgi çekmek için başka yollar da var onları araştır bence...
                      İntihar etmek kafasında ama kararsız kalmış. Burdan sadece bu çıkabilir. Çünkü ilgi çekmenin başka yolları var.

                      Yorum


                      • #12
                        Şöyle bir şey de var. Sürekli intihar edeceğim intihar edeceğim diyen birine insanlar artık et de kafamızı şişirme diyebilirler.

                        İşte yukarıdaki yazdığım böyle bir cümle moralini bozup seni intihara daha yakınlaştırabilir ama böyle bir cümle sende öfke ve nefret oluşturarak inatla yaşama tutunmana da neden olabilir. Yani bunlar karışık konular.

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: çançinçon View Post
                          Şöyle bir şey de var. Sürekli intihar edeceğim intihar edeceğim diyen birine insanlar artık et de kafamızı şişirme diyebilirler.

                          İşte yukarıdaki yazdığım böyle bir cümle moralini bozup seni intihara daha yakınlaştırabilir ama böyle bir cümle sende öfke ve nefret oluşturarak inatla yaşama tutunmana da neden olabilir. Yani bunlar karışık konular.
                          ben bir türlü vazgeçemedim intihardan yarın yine bi girişimde bulunucagım sanırım
                          "Yalnız yağmur yağdıgında seviyorum bu şehrin insanlarını, Herkesin yüzü gözü ıslak başları eğik benim hep oldugum gibi." :th_dead:

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: canhty View Post
                            ben bir türlü vazgeçemedim intihardan yarın yine bi girişimde bulunucagım sanırım
                            intihar bir korkaklık eylemidir. sen daha bir çocuksun. Çocuk, daha hayatta yaşanacak onca şey var..

                            Kolayı seçmek, korkakların ve aptalların işidir.
                            Ben hasta bir adamım..

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X