Duyuru

Collapse
No announcement yet.

PSİKOTİK DEPRESYON

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • PSİKOTİK DEPRESYON

    Merhaba
    Yaklaşık bir aydır Psikotik depresyon tedavisi görüyorum. Doktorum ilaç tedavisi olarak üç hafta cipram ve risperdal verdi.Bu hafta cipram'ı kesip tekrar etmesin diye lithuril ve risperdal verdi.

    Şimdi benim merak ettiğim konu şu benim kulak çınlamalarım ses duymalarım hala geçmedi sanki biri bana kızmış gibi sesler duyuyorum kitap okurken ve rahatsız oluyorum dikkatim dağılıyor.Rica etsem bundan daha çabuk nasıl kurtulurum biliyorsanız yardımcı olurmusunuz.

    Saygılarımla

  • #2
    ses duyma ben de de var ve bunlar gerçekmiş gibi geliyor ne yapacağıma bilmiyorum yoruldum artık allahım yardım et ben de risperdal kullanıyorum acaba biraz konuşabilirmiyiz sizinle msn varsa verebilir misiniz

    Yorum


    • #3
      Re: PSİKOTİK DEPRESYON

      Orjinal yazı sahibi: SEVİNÇ KAYA
      Merhaba
      Yaklaşık bir aydır Psikotik depresyon tedavisi görüyorum. Doktorum ilaç tedavisi olarak üç hafta cipram ve risperdal verdi.Bu hafta cipram'ı kesip tekrar etmesin diye lithuril ve risperdal verdi.

      Şimdi benim merak ettiğim konu şu benim kulak çınlamalarım ses duymalarım hala geçmedi sanki biri bana kızmış gibi sesler duyuyorum kitap okurken ve rahatsız oluyorum dikkatim dağılıyor.Rica etsem bundan daha çabuk nasıl kurtulurum biliyorsanız yardımcı olurmusunuz.

      Saygılarımla
      ilaçların yan etkisidir. zamanla geçecektir. ilk tablet bittikten sonra bir değişim gözlemlemesseniz, doktorunuzla bu durumu paylaşmalışınız. Allah yardımcınız olsun

      Yorum


      • #4
        seslerin varlığını kabul etmeye çalışın.onları cepte bir köşede tutun bırakın orda kalsınlar.siz yaşamınıza devam edin.umursamamaya çalışın.kaldığınız yerden devam edin.meşgale edinin.işin depresif kısmını hallederseniz önce psikotik kısmını halletmek için daha çok gücünüz olacaktır.doktorunuza danışın ve düzelmediğinizi söyleyin.eğer yardımcı olacak kapasitede değilse doktor değiştirin.ilaçlarınızı mutlaka alın düzenli.geçmiş olsun.ve bu sorunla boğuşan binlerce insan olduğunu yanlız olmadığınızı hep hatırlayın olur mu?

        Yorum


        • #5
          slm

          merhabalar yaklaşık 3 yıldır psikotik depresyon tedavisi görüyorum
          hale ye katılıyorum mutlaka ilaçlarınızı alın ve doktorunuza danışın

          ben ilk psikotik atağımda hangi ilaçları bile en başta kullandığımı hatırlamaz durumdayım o yüzden ilaçlar konusunda bir fikir veremeyeceğim

          2.atağımda sadece olanzapin yükseltilmişti ve zaten ayakta daha sorunsuz geçirmiştim psikotik atağımı

          Bana söylenilen ve uyguladığım : şeker hastası gibi kabul etmek kendimi ve ilaçlarımı muntazam bir şekilde almak Bu da aynı onun gibi bir hastalık ve geçiyor inanın Umudunuzu asla yitirmeyin

          Depresyon kısmı hafiflediğinde ben de hastalığın daha hafifleyeceğini ve tamamen iyileşeceğimi umuyorum

          Geçmiş olsun - Doktorunuza mutlaka gidin seslerin varlığını söyleyin Gerekirse ilaç değişir bir yol bulunur merak etmeyin olur mu

          Bu da geçecek güzel günler gelecek
          "Geceleri karanlık diye Günü suçlama, kötülükler var diye hayata kan kusma" :: just be -----

          Yorum


          • #6
            mesajı şimdi gördüm varmı bir olumlu farklılık

            Orjinal yazı sahibi: creative777 View Post
            merhabalar yaklaşık 3 yıldır psikotik depresyon tedavisi görüyorum
            hale ye katılıyorum mutlaka ilaçlarınızı alın ve doktorunuza danışın

            ben ilk psikotik atağımda hangi ilaçları bile en başta kullandığımı hatırlamaz durumdayım o yüzden ilaçlar konusunda bir fikir veremeyeceğim

            2.atağımda sadece olanzapin yükseltilmişti ve zaten ayakta daha sorunsuz geçirmiştim psikotik atağımı

            Bana söylenilen ve uyguladığım : şeker hastası gibi kabul etmek kendimi ve ilaçlarımı muntazam bir şekilde almak Bu da aynı onun gibi bir hastalık ve geçiyor inanın Umudunuzu asla yitirmeyin

            Depresyon kısmı hafiflediğinde ben de hastalığın daha hafifleyeceğini ve tamamen iyileşeceğimi umuyorum

            Geçmiş olsun - Doktorunuza mutlaka gidin seslerin varlığını söyleyin Gerekirse ilaç değişir bir yol bulunur merak etmeyin olur mu

            Bu da geçecek güzel günler gelecek


            katılıyorum kesinlikle doktorunuza tam bilgi verin ve sizi yönlendirmesine müsade edin ama gelişmeleri sormayı ihmal etmeyin
            nasıl olmalıydı demek kimseyi üzmez korkmayın.

            bir bilgi sesler için SEROQUEL ve RİSPERDAL yada ABILIFY ve RİSPERDAL uygun olabilir doktorunuza danışmadan asla almayın.

            Yorum

            İşleniyor...
            X