Duyuru

Collapse
No announcement yet.

7 sene oldu hala acı!

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • maverick7881
    adlı üyemiz 7 sene oldu hala acı! konusunu başlattı

    7 sene oldu hala acı!

    Şöyle bir bakıyorum da bu illete yakalanalı 7 sene olmuş ,düşündümde, o zamanlar nedir bunlar bilmezdim normaldim ,sonradan kötü bir dönem ve başlangıcı ilaçla tanıştığım o zaman cin çarpmışa dönmüştüm dudaklarım patladı yerimde duramıyorum (beynin kimyasının tamamen değiştiği zaman)neyse gittik dr a bakıyorum da tabi iyi zamanlarım da oldu fakat o zamandan bu yana hep psikolojik sorunlu bir insan oldum,hayatım değişti,sevdiğim insanı bıraktım,istediğim hiç bir şeyi yapamadım kendime güvenim kalmadı mahvoldum.
    Nasıl bir illet bu ya bizim gibi ağır olup da düzelen var mı?Yani ben de iyiyim ama öylesine, şöyle bir beyine reset atan bir şey olsa herşey sıfırdan başlasa,ilaçlar deseniz kullandım hepsinin tadına baktık işe yarıyorlar ama ölesine

  • maverick7881
    replied
    nerden çıktıysa bu attığım mesaj nette çıktı karşıma: o zaman yazdığımda 7 sene olmuştu şimdi 2010 yılındayız yani anlayacağınız 10 sene oldu hala acı:2020 de tekrar mesaj atarım bu gidişle ben...

    Leave a comment:


  • chainsmoker
    replied
    bundan yaklaşık 7 sene önce başımdan istemediğim bir olay geçti. ondan önce de çok sevecen ya da hayata sıcak bakan biri değildim ama o olay çok büyük bişey olmadığı halde içimde biriktirdiklerimi patlattı. 2 sene boyunca doktor hastane gezdim. iki ayda 10 kilo falan verdim. vücudumun her yerinde rahatsızlıklar çıktı. kalbimde, kan şekerimde, beynimde vb. olup olmadık yerlerde birden gözlerimin kararması, kulaklarımın çınlaması ve midemin aşırı bulanmasıyla sonuçlanan baygınlıklar yaşadım. 4-5 kez oldu bu nöbet ve beyin tomografisi sonucu epilepsi olabilir dedi doktorum. hafif şiddetli olanından. sonra günde yaklaşık 15 farklı ilaç içmeye başladım. ilk gün zehirlendim. antidepresan olarak sadece paxil kullanıyordum. paxil ciddi anlamda çok iyi geldi. kendime getirdi beni. psikolojim tam olarak düzelmedi fakat en azından yaşayabilecek gücü kendimde görmemi sağladı. bi süre tabi. ondan sonra psikiyatrist tedavisine başladım. kullanmadığım ilaç sayısı azdır (:. şimdi de kullanıyorum. iyi olduğum söylenemez. he bu bipolar olmamdan kaynaklanıyordur büyük ihtimalle. ama bununla yaşamayı da öğrendim. bazılarının acıyla beslendiğini düşünüyorum. ve ben onlardan biriyim.
    ama kesinlikle düzenli ilaç kullanımı önemli. yoksa çıkış yolu bulamıyorum. .

    Leave a comment:


  • ruhsuzkiz
    replied
    Ya hafızayı silen bi metot var mı.wala ne guzel olurdu hee.herşeyi unutcaksın yeni bir hayat yıpranmamış bi psıkoloji...

    Leave a comment:


  • serkan465
    replied
    bazen su hayat ta hiç bişeyi bilmiyerek oyle sessiz sakin biyerde yasamayı ne kadar cok isterdim psikolojiyle ilgili herseyi neyin ne olduğunu yasayarak öğrendik insanlar bunlardan habersiz iş güç sıkınt8ısı içinde bunlardan haberdar olmayarak yasıyolar benimde 7 yıl oldu risperdal paxil iyi günlerimde oldu bu son 3 yıl cok berbattı calısmıyosun toplumun beklentilerini karsılamadın mı da hor görülüyosun bide o da ayrı bir sıkıntı yaşında bi yandan geçiyor iş tecrübende yok fazla tedirgin olmaktan dısarı cıkmıyosun söyle laylay lom yürüyemiyosun sevgi ihtiyacı sevilme ihtiyacı hissediyosun yalnızlığınla psikolojik bozukluğunla başbaşasın bazen düşünüyorum 30 yıl sonra ne olur diye yas 30 dan 60 çevrende gördüğün bütün insanlar sona yaklasmıs çevremde 52 55 yasında vefat eden insanlar oldu hayat adil değil derler ya gülüp geçersin eylenmene devam edersin bosver dersin su hayat ta acı çeken insanı ağır depresyon geçirmeden anlayamazsın o karamsarlık ruh haliyle herkesin acısını doğru anlarsın insanların tabiatı mutlu olmaya programlanmıs bi kere beynin deki salgıları ona göre programlanmıs hiç bişeyi anlayamaz çalışmak çalışmak çalışmak herkezin merak ettiği ne kazandığın başka hiç bişeyi meraketmiyolar derler ya hani geminin gördüğü fırtınalara değil gemiyi getirip getirmediğinize bakarlar diyebu hayat ta hersey insalar için o yüzde1 binde 1 görülen rahatsızlıklardan yüzlerce var o yüzden dua etmek lazım cok şükür diye unutma hayat adil değil

    Leave a comment:


  • help
    replied
    slm

    merhaba arkadaşalr valla benim sorunumda okb ve okb sonrası oluşan depresyon ve bazı evhamlar ben paxil kullanıyorum ... 1 yılı geçti kullandığım ... işe yaradığıda oldu işe yaramadığıda ama hapa alıştım hap dan sonra gceleyin bira bile içebiliyom diyebilirim. ama en önemlisi insanın sorunlarının ne olduğunu bilmesi ve ona göre çözüm araması..bunda aile hatta anne nin doğum halindeyken düşünceleride çok önemli.. bunlar belki bizim duygularımız değil... valla bu konuda ben tek çareyi hipnoterapide görüyorum.. allaha şükür ben pskiyatristlere para kaptırmadım... çünkü sağlık karnem olduğundan iki defa doktora gittim sonra o yazxdığı ilacı sağlık ocaklarında yazdırdım..yanlız hipnoterapiye güveniyorum iiyi bir psikolog bulup yaptırmayı düşünüyorum...sevgilerimle

    Leave a comment:


  • kumsaati
    replied
    Ne güzel,konu kitaplardan açılmış.

    SİZE GERÇEK ANLAMDA FAYDALANACAĞINIZDAN EMİN OLDUĞUM (ŞİMDİLİK) 2 KİTAP ÖNERMEK İSTİYORUM.


    1.Aptalın Deneyimi(Aklını Başına Toplama Rehberi)
    Aktif iyileşme eğitimi
    Yazarı; Dr.MIRZAKARİM NORBEKOV
    iNTERNET aDRESİ; www.norbekov.com
    2.The Secret (SIR)
    Yazarı;RHONDA BYRNE
    www.thesecret.tv

    Leave a comment:


  • meloselo
    replied
    7 sene olmus hala aci

    Merhaba Arkadaslar,

    Bende sizler gibiyim okb de kullandigim ilaclar beynimi ve benimi cok yordu ve gecen gun aldigim kararla tek ilac kullanmaya basladim.

    cipralex 20 okb icin az bir doz ama malesef bunyem artik anafranili kaldirmiyor.Louise Hay in ''Dusunce gucuyle tedavi'' adli kitabini okuyorum o da kanseri dusunce gucuyle yenmis dunyada bir cok olumcul hastaligi olup ta sadece kahkaka atarak yenen insanlar varmis bunu kitabinda belirtmis.

    Bu ornekler bana da cok moral oldu biraz da kendimiz gayret etmemiz gerekiyor ben de bu gucu bulabilmek icin dozaji dusurdum ki kendi kendimi tedavi edeyim reiki 2 oldugum icinde kendi kendime sifa yapabiliyorum.Bakalim zaman gosterecek neticeyi .

    Hepinize acil sifalar ,mutlu ve keyifli gunler dilerim.
    Sevgiler,

    Leave a comment:


  • _vandan_
    replied
    bende su okbye alışamadım sANKİ BEYNİMİ BİRİ YÖNETÜYOR GİBİ OLUYOR BELKİ YENİ OLDUGU İÇİN BÖYLE OLUYO DİYORUM KENDİME AMA HİÇ BİR SEYE YARAMIYOR BU DÜSÜNCELER TEDAVİ OLMAMDA GEREKLİ AMA AİLEMİ İKNA EDEMİYORUM OFFF OFFFF

    Leave a comment:


  • major_deli
    replied
    ben de çok düşünmüşümdür şu reset atmayı(:
    ya da fabrika ayarlarıma dönmeyi(:
    ama olmuyo bi türlü((:
    halime gülüyorum çokça, ama dayanamıcam bi gün biliyorum, gülüşlerin yerini gözyaşı alıcak bolca..
    daralıyorum yine...

    Leave a comment:


  • iloya
    replied
    Re: İlaç kullanma

    Orjinal yazı sahibi: Beyazgece
    OFF benimde kafam karışmaya başladı ..15 yıldır ilaçlarımı düzenli

    kullanıyorum .. problemsiz yaşıyorum .. son 10 gündür sitedeki

    ilaç aleyhtarı yazılar kafamı allak bullak etti ..

    Aman neyse ben ilaçlarımla mutlu hayatıma geri dönüyorum )


    Kafalar karışmış belli ...ot olmaktan... bitki olmaktan bahseder olmuşlar...kim isterdiki ilaçtan medet umup yaşamayı...ama napalım böyle oldu...tek başımıza yapamıyorsak bunlara ihtiyacımzı var deyip önümüze bakıcaz...ilacı içip ot olucaz..bitki böcek olucaz......çok şikayeti olan ilaçta içmesin doktorada gitmmesin..kimse kimseyi zorlamıyorki...ilaç kullanıpta kendini iyi hissedenleri kötü etkiliyorsunuz :!:

    Leave a comment:


  • Beyazgece
    replied
    İlaç kullanma

    OFF benimde kafam karışmaya başladı ..15 yıldır ilaçlarımı düzenli

    kullanıyorum .. problemsiz yaşıyorum .. son 10 gündür sitedeki

    ilaç aleyhtarı yazılar kafamı allak bullak etti ..

    Aman neyse ben ilaçlarımla mutlu hayatıma geri dönüyorum )

    Leave a comment:


  • iloya
    replied
    İçimi kararttınız....hep şikayet..hep olumsuzluk...yokmu ilaç kullanıpta düzelen..iyi hisseden...

    Leave a comment:


  • kumsaati
    replied
    Burada okuduklarıma aynen katılıyorum.


    İLAÇLARDAN VE PSİKİYATRLARDAN ŞİKAYET ETMEKTE ÖYLE HAKLISINIZ Kİ,

    donuk hatta donuktan öte buz yutmuş gibi kımıltısız yüz ifadeleri,

    gözleri bir taraftan bir tarafa çeviremeyecek kadar hareketten yoksun kalmak,

    kulaklarında sebepsiz çınlamalar,
    kalp atımlarında hızlanma ve buna vucudun ayak uyduramaması,

    uykydan başka herşeye benzeyen uykular,

    kendini arızalı hissettiren ve iyileşeceğine dair en ufak ümit taşımana faydası olmayan sürüyle tablet...

    say say bitmez

    bu çarkın içine girmeyen bilmez elbette,

    bazı sıkıntılar ve yardım ihtiyacımız olduğunu kabul etmekle birlikte,

    bu işin bu derece endüstrileşmesine,
    ve her yeni hastaya para musluğu gözüyle bakan doktorlara çok kızıyorum.

    Artık ne zaman başladığını bilmedim psikiyatr serüvenlerim vardı,

    şimdi kendi başımayım..

    Doktorlara göre majör depresyon, obsessif kompülsif bozukluk ve anksiyete idim.

    Bana göre ben normalim.

    Her insan hayatından lezzet alacak diye kural yok ki,
    hem bu sürekli mutluluk hedeflemeside ne oluyor,

    acılar ile yaşayıp olgunlaşmak diye birşey var,

    hayatta başımıza gelen herşeyi kendimiz omuzlayabilecek güçteyiz,sizi hiç tanımayan, ne hissettiğinizden zerre kadar anlamayan, söylediklerinizi esas alıp size etiketlemeler yapan (ki ilk kez karşılaştığınız bir insana sınırlı bir süre içinde ne anlatmış olabilirsiniz) sözümona uzman,refah içindeki psikiyatlardan uzak durun.

    Bence hepside en az bizler kadar,hatta daha ağır tablolar sergiliyorlar.

    Siz iyisiniz, çok iyisiniz, kendinizi tanımaya ve ne zaman ne şekilde kendinizi yönlendirip yöneteceğinizi öğrenmeniz gerek sadece.

    Sınırlı bir süre bulunacağımızın kesin olduğu şu mavi gezegende, bulunduğunuz süreyi iyi değerlendirin.

    Kendi potansiyelinizi bulun açığa çıkarın..

    Çok mu iyimserim sizce?

    Hayır..

    Bu iyimserlik değil..

    Kendinizi kötü hissediyorsanız ve çok şeyler kaybetmiş olduğunuzdan eminseniz, hatta değersiz ve çok bedbaht olduğunuza dair hiç şüpheniz yoksa..

    bir kez daha düşünün.

    sadece düşünün.

    kendinize uzaktan bakıp düşünün,

    belki miyopsunuz ve burnunuzun ucundakileri göremiyorsunuzdur..

    Uzaktan herşey daha güzel görünür...

    Leave a comment:


  • hiperdepresif
    replied
    ben de aynı hisleri taşıyorum. sanki bir asalağın ağına düşmüş zavallılarız, kanımız sömürülüp duruyor. hap abonesi yapılmışız, sabah kalk iç, akşam yat iç, bir şey düşünme, bitki gibi yaşa ve geber git!
    bu gidişle anti-psikiyatrist olacağım sanırım. psikiyatriye güvenim kalmadı!

    Leave a comment:

İşleniyor...
X