Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Orgazm sorunu...

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Orgazm sorunu...

    Cok agır depresyon gecırdım sımdı lustral kullanıyorum ve iyileşiyorum.ama orgazm olamıyorum ömür boyu boyle mı olcak bu=( korkuyorum yardım edin...

  • #2
    İlaçlar vede ruh halindeki sıkıntı buna neden olyordur

    ayrıca cevabı burada bulacağını zannetmiyorum

    Yorum


    • #3
      İlaçları bırakınca duzelemessem...

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: ruhsuzkiz
        İlaçları bırakınca duzelemessem...

        Zaten ilaçları bırakmamalısın

        İlaçlardan mı kaynaklanıyor bunu bilmek lazım önce

        Yoksa başka bir sebepten mi kaynaklanıyor


        Bunu anlamanın tek bir yolu var o da yakın bir zaman için de doktora başvurman lazım


        Depresyon zaten hayattan hiçbişeyden zevk almama gibi bi hastalıktır belkide tam olarak eski sağlığına kavuşmamışda olabilirsin


        yani kendi başına hareket etmemen lazım

        Yorum


        • #5
          ewt haklısın ama psikiatrste soylemeye utanıorm...cunku ailemı falanda tanıo...ama solemem lazım galıba...

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: ruhsuzkiz
            ewt haklısın ama psikiatrste soylemeye utanıorm...cunku ailemı falanda tanıo...ama solemem lazım galıba...

            Önce psikiyatra söyleme sende o halde

            bilmiyorum tabi ben ama kadınlarla ilgili branşa sahip bölümler var ,

            dahiliye hariciye vs tarzında bölümler işte

            internetten arat bulursun sanırım nereye gitmen gerektiğini

            o bölüme gidersin ve dersin kullandığın ilacıda söylersin eğer bi sorun çıkmazsa tamamen psikolojik bi sorun olduğunu söyler zaten

            o zaman anlarsın ki ilaçtan veya senden kaynaklanıyor sadece sorun



            veyada bir kereliğine başka bi psikyatra gidip onun görüşünüde alabilirsin

            Yorum


            • #7
              Tsk ederım umarım Lustral dan dır...

              Yorum


              • #8
                bence sorun psokolojik orgazm olamamaının nedeni büyük çölçüde psikolojilk olabilir bendende oluyor çünkü
                <br />

                Yorum


                • #9
                  lustral ve benzeri antidepresanlar yapabilir
                  ben başka bir antideprasan kullanmıştım ve aynı sorunu yaşadım ve ilacı bıraktım başka sorunlarda yarattı bende halsizlik bunaltı kullanmamam kullanmamdan hayırlı olacak diye bıraktım ve kendi kendime iyileştiğimi hissettim

                  Yorum


                  • #10
                    ...

                    Orjinal yazı sahibi: ruhsuzkiz
                    ewt haklısın ama psikiatrste soylemeye utanıorm...cunku ailemı falanda tanıo...ama solemem lazım galıba...

                    psikolog ve psikiyatristler mahkeme kararıyla dahi olsa danışanlarıyla paylaştıkları hiçbir şeyi açıklayamazlar... devlet buna el koymuş... bence güvenle anlatabilirsiniz tıpta utanma olmaz... onlar yıllarca eğitim almış insanlar...
                    sizin mahremiyetinizi öğrenmek için okumadılar bunca sene...
                    böyle düşünmeyin...

                    Yorum


                    • #11
                      Re: Orgazm sorunu...

                      Orjinal yazı sahibi: ruhsuzkiz
                      Cok agır depresyon gecırdım sımdı lustral kullanıyorum ve iyileşiyorum.ama orgazm olamıyorum ömür boyu boyle mı olcak bu=( korkuyorum yardım edin...
                      Merhaba Ruhsuzkız,

                      Maalesef antiepressanların çoğu orgasm gecikmesi yan tesirine haizdir. Bu yan tesire bilhassa erkeklerde daha sık rastlandığı Lustralın prospektüsünde yazılıdır. Şansınız varmışki Lustral depresyonunuza iyi gelmekte çünki diğerleri iyi gelmiyebilirdi, üstelik aynı ve daha başka yantesirleri yaşamana neden olabilirdi.

                      Bu yan tesirin ilaç kesiminden sonra ömürboyu sürme ihtimalinin ilacı ancak 5-10 yıl gibi çok uzun süre kullanmanız halinde belki olabileceği kanısındayım. Sizin nekadar süredir kullandığınızı bilmemekteyim. Bir antidepressanın hastalığınıza iyi gelip gelmeyeceği en fazla 2-3 ay sonra kendini belli eder. İyi geleceği ortaya çıktığında doktorun takdirine bağlı olarak 1-2 yıl devam ettirilebilir. Siz orgasm sorununuzu söylerseniz doktorunuz bu süreyi kısaltabilir.

                      Netice: Büyük olasılıkla orgasm probleminizi kullanmakta oluğunuz Lustral yaratmaktadır. Bu durumu Lustralı yazan doktorunuza bilirmenizi dilerim. Bakarsınız bu problemi azaltacak ilave bir ilaç yazabilir.
                      Ayrıca ilacın kesilmesinden sonra bu problemin ömür boyu devam etmiyeceğinide sorun. Bu soruya en doğru cevabı kendisinden alabilirsiniz. Umarım vereceği cevap yukarda yazdıklarıma benzer.

                      Geçmiş olsun, U34

                      Not:
                      Burada yazdıklarım doktora danışmanın yerine geçemez.
                      Çaresizseniz Çare sizsiniz. U34

                      Yorum


                      • #12
                        uzman hekime danışmadan, şundandır bundandır olabilirlikleri ile gram emin olmamalısınız.
                        ilaçtandır umarım ı tercih etmektense
                        evet bu. eminliği de seçebilirsiniz.
                        utanmamalısınız diyemem ama utana utana da sorabilirsiniz.

                        fikrim bu benim.
                        yardımı siz kendinize yapıcaksınız.

                        Yorum


                        • #13
                          dr a sorabılırsın ama antıdepresan ılaçların kullanırken boyle bır sorun yarattıgı ılaç tedavısı bıttıkten sonra tekrar normale donuldugu sanırım herkes tarafından bılınen bır bılgı olması gerekır benım adım nasıl ozlemse eger,bu konuda bundandır dıyebılırım o kadar dogru bılgıdır..
                          not:emın olmadıgım hıçbır konuda boyle kesın konusmam asla..

                          Yorum


                          • #14
                            Re: Orgazm sorunu...

                            Orjinal yazı sahibi: ruhsuzkiz
                            Cok agır depresyon gecırdım sımdı lustral kullanıyorum ve iyileşiyorum.ama orgazm olamıyorum ömür boyu boyle mı olcak bu=( korkuyorum yardım edin...

                            değişik yöntemlerle daha fazla uğraş olursun lustral gecikme yapar erkekte kadında yapıyormuş demek ki...kaç kadın orgazm oluyor sanki ruhusuzkiz...yılma çalış bol egzersiz orgazm olupta söylemessen ozaman kızarım bak.. :arrow: :?: :!: :twisted:

                            Yorum


                            • #15
                              antidepresanların çoğunda böyle bi yan etki var zamanla geçer bende de cinsel isteksizlik yapmıştı.
                              ”Bir insanın hayattaki en önemli faaliyeti, ruhuna gereken özeni göstermesidir.”

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X