Duyuru

Collapse
No announcement yet.

sizce kişiliğimde mi yoksa eşimde mi problem..

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • sizce kişiliğimde mi yoksa eşimde mi problem..

    Arkadaşlar merhaba,
    25 yaşında evli bir erkeğim.. Daha öncede konu açmıştım.
    Ben kendimde evliliğim sürecim boyunca ve normal hayatımda şunu farkettim..
    Karşımdakinde ve çevremde yanlış olan bir hareketi açıkça söyleyemiyorum. Bu da karşımdakini kırmamak için oluyor. Karşımdakinin anlamayacağını bildiğim zaman söyleyemiyorum. Hep içime atıyorum. Bu evliliğimde de böyle oldu..

    Eşime alındığım bir konuyu belirttiğimde ya da yanlış yaptığı bir şeyi anlatırken tepki gösteriyor, anlamıyor.. bende uzun zamandan beri bişey söylemiyorum.. Ama Dün şöyle bir konuşma geçti mesela:
    Eşimle misafirlikten eve dönerken otobüse bindik ve otobüste uykusu geldi, uyuya kaldı.. Eve yaklaştığımızda uyandırdım ve indik..
    Elinde poşet vardı. Benim elimdede çantam..
    -hayatım poşeti ver uykun var yorulmuşsundur dedim..
    +şimdi mi geldi aklına x yerden otobüse binerkende elimdeydi.. gerek yok dedi
    -hayatım nasıl konuştuğunun farkında mısın ? ben sana yardımcı olmaya çalışıyorum. sen nasıl bir cevap veriyorsun dedim.
    +ne var konuştuğumda. nasıl istiyorsan öyle anla dedi
    -benim anlayışımda sorun yok bence kaba konuşuyosun ve iğneleyici konuşuyosun dedim
    +senin iyiliğine ihtiyacım yok dedi..
    sonrasında ben sabrediyorum vs vs dedi..
    -bende sustum gecenin o saatinde tartışacak halim yok anlayanda yok

    şimdi arkadaşlar ben bu konuşmada sizce çok mu inceyim ?
    anladığım normal değil mi ?
    güzelce yardım edeyim derken gelen bu cevap normal mi ?
    evliliğim zaten kötü gidiyor.. boşandık boşanacağız.. benim bu konuda doktorluk bir yanım var mı sizce ?

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: RecepSolar
    Gayet güzel ve normal bir evliliğiniz var. Eşinizinde sizinde tepkileriniz gayet doğal ve normal.
    Devam edin böyle . Şu anlattıklarınız itibari ile ortada bir sorun yok , problem yok.

    Allah Evliliğinizin bir ömür boyu devam etmesini nasip etsin.
    recep abi yazdığına çok güldüm allahda seni güldürsün

    bycholate bence eşinle bu konuşmanız senin çok geri kaldığını yani sözünü pek yerinde kullanamıyosun gibi eşinde sana saygısı kalmamış yada kaybetme korkusu yok gibi sırf poşetler için böyle konuşulmaz altında başka sebebler diğerleri sebeb ancak bence eşini annesi sana karşı dolduruyo olabilir
    Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
    sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

    Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

    Yorum


    • #3
      bana ilginç gelen o seni terslediğinde senin ona hala hayatım demen ....sende biraz sert yüzünü göstersen iyi olur , seni biraz avucunun içinde gibi görüyor .... ben asla böyle konuşmalara izin vermem ister evli olun ister arkadaş derdini insanca anlatacak anlatmassa ona göre tavır alırım ama sevyesine asla düşmem muhabbeti keserim yada yola getiririm ...
      GİDENE DUR DEMEM ....

      Yorum


      • #4
        dostum kusura bakma ama senin karın öküz ,yapacağın hiç bişey yok ALLAH yardımcın olsun.
        içindeki öküz e oha de.

        Yorum


        • #5
          Recep kadeşim dalga mı geçiyorsun ? Dalga geçilecek bişey varsa söyle birlikte gülelim, makara yapalım.. yazdığını dalga geçiyormuş gibi algıladım..
          ben yanlış anladıysamda ayrı konu..ben sizinle sorunlarımı paylaşıyorum.. saygısızlık yapmadan konuşacaksak konuşalım..

          Diğer arkadaşlara gelince ben canım, cicim, hayatım diye karşılık verirken tepkisini ölçüyorum. Kaybetmekten korkmadığım birisi eşim.. Evli ve aynı durumda olan varsa anlar.. Kısacası takmıyorum ama farkedecek mi diyede dikkat ediyorum.. Tepki verdiğimde ya da vermediğimde ne oluyor gözlemliyorum.. Buna görede aksiyon alacağım.. Sonumuz belli boşanmak..
          Vazgeçtiğiniz birşeyi takmazsınız değil mi ?
          Oluruna bırakırsınız.. Eşimde aynı fikirde.. Her ne kadar kaybetmekten korkmuyomuş gibi yapsada ve ayrılık senaryoları yazsada ayrılık adam akıllı konu olduğunda öfkesi meydana çıkıyor.. eşim zaten üstünlük hastası.. söylediğim ne varsa doğru ya da yanlış hep üstünde olmaya çalışıyor ve cevap verme gereği duyuyor..
          Last edited by by_chocolate; 14-02-2013, 04:23 PM.

          Yorum


          • #6
            Boşanmayı unutun bence..gayet normal bir evlilik gibi..yani bu diyalog boyle olur..normal yani..kadınlar boyle..bazen kapris yapar..başkasıyla evlensen oda yapar inan bana..

            yaşınızda fazla yok..eşinde o yaşlardadır..birlikte büyüyüp olgunlaşıcaksınız .ne güzel işte..

            yani amacın eşinin elindeki poşeti alıp ona yardım etmekse ..sende çok nezaket bekleme..uyku sersemi sinirlidir..oda daha once yardım etmeni beklemiş filan ..o sana sen ona kırlmışınız gibi..
            yazdıklarınız okuyunca ben gülümsedim..Allah mutluluğunuz artırsın...uzun yıllar ..

            Yorum


            • #7
              "Palahniuk" duygularıma tercüman oldun.. Eşim sadece bir kelime için sofradan kalkan, bir kelime için 5 dk önce yiyeceğim dediği şeyi yemeden gidip yatağına yatan bi insan.. Düşünün ben eşimi 1 yıllık evlilik ve öncesi 3 yıllık birliktelikte olgunlaştıramadım.. Olmuyor olmuyor olmuyor.. Yani insan bunalıyor artık. herşeye itiraz eder, onun istediği şeyleri yaparız.. konuştuğumda ben sana engel olmuyorum sende çık arkadaşlarınla der. ailemin yanına gitmem, arkadaşlarımla çıkmam sorun olur. ama söylediğimde sorun etmiyorum der.. hayat zehir oldu resmen.. son demlerimizi yaşıyoruz.. çok sıkıntılı bir yaşam böyle yaşamak.. inanın bütün sevgimi vermeye çalışıyorum ama ne sevgi ne saygı var karşımda..

              "mewa" yaşımızdandır diye defalarca düşündüm fakat bi türlü inanamadım. ben fazla geliyorum diye düşünüyorum.. her fedakarlığı kendim yapıyorum resmen.. çok uzun sürmeyecek hissediyorum.. basit bi evlilik sorunu değil, ailemi bile göremiyorum doğru düzgün. aman mutsuz olmasın.. hep bu mantıkla gide gide kendimi bitirdim..
              Last edited by by_chocolate; 19-02-2013, 11:19 AM.

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: by_chocolate View Post
                Arkadaşlar merhaba,
                25 yaşında evli bir erkeğim.. Daha öncede konu açmıştım.
                Ben kendimde evliliğim sürecim boyunca ve normal hayatımda şunu farkettim..
                Karşımdakinde ve çevremde yanlış olan bir hareketi açıkça söyleyemiyorum. Bu da karşımdakini kırmamak için oluyor. Karşımdakinin anlamayacağını bildiğim zaman söyleyemiyorum. Hep içime atıyorum. Bu evliliğimde de böyle oldu..

                Eşime alındığım bir konuyu belirttiğimde ya da yanlış yaptığı bir şeyi anlatırken tepki gösteriyor, anlamıyor.. bende uzun zamandan beri bişey söylemiyorum.. Ama Dün şöyle bir konuşma geçti mesela:
                Eşimle misafirlikten eve dönerken otobüse bindik ve otobüste uykusu geldi, uyuya kaldı.. Eve yaklaştığımızda uyandırdım ve indik..
                Elinde poşet vardı. Benim elimdede çantam..
                -hayatım poşeti ver uykun var yorulmuşsundur dedim..
                +şimdi mi geldi aklına x yerden otobüse binerkende elimdeydi.. gerek yok dedi
                -hayatım nasıl konuştuğunun farkında mısın ? ben sana yardımcı olmaya çalışıyorum. sen nasıl bir cevap veriyorsun dedim.
                +ne var konuştuğumda. nasıl istiyorsan öyle anla dedi
                -benim anlayışımda sorun yok bence kaba konuşuyosun ve iğneleyici konuşuyosun dedim
                +senin iyiliğine ihtiyacım yok dedi..
                sonrasında ben sabrediyorum vs vs dedi..
                -bende sustum gecenin o saatinde tartışacak halim yok anlayanda yok

                şimdi arkadaşlar ben bu konuşmada sizce çok mu inceyim ?
                anladığım normal değil mi ?
                güzelce yardım edeyim derken gelen bu cevap normal mi ?
                evliliğim zaten kötü gidiyor.. boşandık boşanacağız.. benim bu konuda doktorluk bir yanım var mı sizce ?
                Bence doktorluk degilde çocukluk yanınız var henüz ikinizinde.Bu gibi şeyler büyütülecek şeyler degil.Aslında eşin haklı otobüsten inerken gösterdiğin ilgiyi otobüse binmeden önce de göstermelisin.Yani eşine herzaman ilgi göstermelisin.Kadınlar var oldugu müddetçe bu tür kaprislerin herzaman olması mümkün,ki bu özellikte türk kadınlarına has bi özellik olsa gerek.Sürekli kaprisli ve ilgi beklemek.Buna alışmalısın...
                Geçen sene çok kibirliydim ama bu sene mükemmelim...

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: adamgibiadam View Post
                  Bence doktorluk degilde çocukluk yanınız var henüz ikinizinde.Bu gibi şeyler büyütülecek şeyler degil.Aslında eşin haklı otobüsten inerken gösterdiğin ilgiyi otobüse binmeden önce de göstermelisin.Yani eşine herzaman ilgi göstermelisin.Kadınlar var oldugu müddetçe bu tür kaprislerin herzaman olması mümkün,ki bu özellikte türk kadınlarına has bi özellik olsa gerek.Sürekli kaprisli ve ilgi beklemek.Buna alışmalısın...
                  Kadınlar kaprisli değil , erkekler düşüncesiz .... bu konuyla alakasız bu yazdıklarım ... kadınlar ince fikirli ve duyarlıdır ama maaslesef erkeklerimiz öyle değil genel yazmışsın bende genel yazıyorum !
                  GİDENE DUR DEMEM ....

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: by_chocolate View Post
                    "Palahniuk" duygularıma tercüman oldun.. Eşim sadece bir kelime için sofradan kalkan, bir kelime için 5 dk önce yiyeceğim dediği şeyi yemeden gidip yatağına yatan bi insan.. Düşünün ben eşimi 1 yıllık evlilik ve öncesi 3 yıllık birliktelikte olgunlaştıramadım.. Olmuyor olmuyor olmuyor.. Yani insan bunalıyor artık. herşeye itiraz eder, onun istediği şeyleri yaparız.. konuştuğumda ben sana engel olmuyorum sende çık arkadaşlarınla der. ailemin yanına gitmem, arkadaşlarımla çıkmam sorun olur. ama söylediğimde sorun etmiyorum der.. hayat zehir oldu resmen.. son demlerimizi yaşıyoruz.. çok sıkıntılı bir yaşam böyle yaşamak.. inanın bütün sevgimi vermeye çalışıyorum ama ne sevgi ne saygı var karşımda..

                    "mewa" yaşımızdandır diye defalarca düşündüm fakat bi türlü inanamadım. ben fazla geliyorum diye düşünüyorum.. her fedakarlığı kendim yapıyorum resmen.. çok uzun sürmeyecek hissediyorum.. basit bi evlilik sorunu değil, ailemi bile göremiyorum doğru düzgün. aman mutsuz olmasın.. hep bu mantıkla gide gide kendimi bitirdim..
                    sadece o mutlu olacak diye hareket etme o zaman..Zamanla alışır tavırları değişir belki..kaç yaşında eşin ? Konuşarak anlat..boyle giderse atrılırız bak de..o zaman çeki düzen verir belki... çocukça davranıyo biraz ama , yinede şans tanımak lazım..sizde biraz incesiniz kırılgansınız sanki..Kadınlar cidden çok ilgi bekliyor..tek biz olalım istiyoruz bazen..bir kadın olarak kapris ve ilgi konusunda zaman zaman abarttığımızı kabul ederim..

                    bana biraz yaşınıza bağlı geldi olan biten..Şu var: her evli çift arasında var sorun..yani her zaman tencere yuvarlanıp kapağı bulumuyor..çok fazla 4 -4 lük olsun dedin mi de evlenemiyosun..şekil 1-a (ben) yalnızlık da zor..evlilik de zor..iki ucu b...değnek bu hayat.

                    Yorum


                    • #11
                      Bakın kadınların hep ilgi istedikleri bir gerçek.. Ben naz yapsın, kapris yapsın buna bişey demem.. Bildiğiniz tepki olarak görüyorum.. Ben ince bir insanım evet.. Ben sürekli ilgi gösteriyorum. Poşet olayına gelirsek, misafirlikten çıktığımız yerden otobüse binmek abartmıyorum karşıdan karşıya geçecek kadar bir mesafeydi.. Konuşma tarzı yanlış. Bunu ona her zaman söylerim. Kırıcı konuşarak devam ediyor her seferinde.. Bense salak gibi hep inceyim.. Arkadaşlar tamam kadındır, hayvan gibi davranmam tabikide ama.. Eşimin anne babası ayrı ve annesinden zamanında öğrendiği şey kendini ezdirme kızım.. bu hakim eşimde.. ben buna tepkiliyim.. yeri gelecek o da bende hata yapacağız.. ama hataları birlikte kapatacağız.. açıkçası her söylediğime birşey söyleye söyleye güvenimi kaybettirdi kendime karşı.. bugün ben güvenimi kaybettim toparlanmam lazım dedim.. sen güvenini kazanacaksın diye ben mutsuz olamam diye bir laf söyledi.. normal mi ? bunu duyduktan sonra sizde incedir, ilgi istiyordur diye mi düşünürdünüz ? bu düpedüz sen güvenini kazanacaksan kazan banane demekten başka nedir ?

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: KATTRE View Post
                        Kadınlar kaprisli değil , erkekler düşüncesiz .... bu konuyla alakasız bu yazdıklarım ... kadınlar ince fikirli ve duyarlıdır ama maaslesef erkeklerimiz öyle değil genel yazmışsın bende genel yazıyorum !
                        Yurtdışında yaşayan avrupalı kadınlar hakkında ne kadar fikir sahibisiniz acaba?Türkiyede kadınlardaki kapris dünyada hiçbir ülkede yok...
                        Geçen sene çok kibirliydim ama bu sene mükemmelim...

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: adamgibiadam View Post
                          Yurtdışında yaşayan avrupalı kadınlar hakkında ne kadar fikir sahibisiniz acaba?Türkiyede kadınlardaki kapris dünyada hiçbir ülkede yok...
                          siz fikir sahibisiniz galiba , avrupalı erkekleride görmüşünüzdür ....türkiyede yaşayan duyarsız erkeklerde dünyada hiçbir ülkede yok ....
                          GİDENE DUR DEMEM ....

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: KATTRE View Post
                            siz fikir sahibisiniz galiba , avrupalı erkekleride görmüşünüzdür ....türkiyede yaşayan duyarsız erkeklerde dünyada hiçbir ülkede yok ....
                            Evet yeterince fikir sahibiyim avrupalı kadın ve erkekler hakkında.ve ayrıca ilk mesajımda da belirttim zaten kadınlara sürekli ilgi göstermek gerektiğini.Türk erkeklerinin tamamına ilgisiz duyarsız diyemeyiz,eşine veya sevgilisine hakettiği ilgiyi gösteren erkeklerde vardır ama türk kadınlarının %99 'u kaprislidir diye bi genelleme de yapsam yanılmış olmam.
                            Geçen sene çok kibirliydim ama bu sene mükemmelim...

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: adamgibiadam View Post
                              Evet yeterince fikir sahibiyim avrupalı kadın ve erkekler hakkında.ve ayrıca ilk mesajımda da belirttim zaten kadınlara sürekli ilgi göstermek gerektiğini.Türk erkeklerinin tamamına ilgisiz duyarsız diyemeyiz,eşine veya sevgilisine hakettiği ilgiyi gösteren erkeklerde vardır ama türk kadınlarının %99 'u kaprislidir diye bi genelleme de yapsam yanılmış olmam.
                              Demek ki siz türk kadınlarının %99 'unu tanıyorsunuz , o kadar eminsiniz ki ....
                              GİDENE DUR DEMEM ....

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X