Duyuru

Collapse
No announcement yet.

BİR KADIN KENDİNİ NEDEN KAPATIR .....

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • BİR KADIN KENDİNİ NEDEN KAPATIR .....

    Hala çok sevdiğine inandığım sevgili eşim bu kadar çok severken 2 ay önce kızımı alarak annesi evine gitti ..3 yıl evlılıgım suresı ıcerısınde daha once 2 defa daha gıtmıstı ıkısındede 4 er ay ayrı kalmıstık fakat bu sefer cok kararlı gıttı ve 1 ay sonra bosanma davası actı ve gıttıgı gunden ıtıbaren hem akrabalarına hem yakınlarına bu ılıskı hakkında konusmak ıstemıyorum ben bosanma davasını actım hayırlısı dıyerek kendını kapattı ...

    daha oncekı gıdıslerını umursamamıstım fakat bı sekılde gorusup ama 1 ay ama 2 ay sonra gorusup bı sekılde gerı bırlesme kararı almıstık fakat bu sefer benden sureklı kacıyor ne tel.da ne yuzyuze asla konusmak ıstemıyor fazla ısrarcı olmuyorum bı gıttıgı gun ıtıbarıyla 15 gun don dıye msj cektım bosanma davasını actıktan sonra kestım ...

    2 yasındakı kızımı gormeye almaya gıttıgımde ayakustu gorusuyoruz sadece ama gozlerındekı sevgıyı goruyorum yanılmam yanı ama bu kadar bi inat ugruna bı hırs ugruna sırf daha once 2 kere gıdıp dondu dıye bu sefer kararlıyım mesajını cevresıne vermek ıcın pısı pısıne evlılıgını yıkacak ..sevgililer gununde almıs oldugum cıcegı ve yuzugu verdıgımde basta ne gerek var desede kabul edıp tesekkur edıp yuzundekı o buruk ıcten gelen acının ıfadesını gordum .benden kacmasının sebebınıde buna baglıyrum benımle konusmamasının tek sebebı yuzyuze ıkna olucam korkusu cunku dedım ya cok sevıyor zaafı var ..

    şimdi soruyorum sizlere bu kadar seven bır kadın ve ayrılık kararında ole aman aman bı sebep yokken sadece soledıgı ılgısızlık sevgısızlık kı onunda sebeplerı var durup dururken deıl yanı neden kendını kapatıp herkese unutmak ıcın bu kadar mucadele eder yada sızce unutabılırmı ??

    Bırde cok onemlı bır detay var tabı evlenmeden gecmısınde 4 yıl bı ılıskı yasadıgını fakat ıhanete ugradıgı ıcın ılıskısının bıttıgını soledı ..allah var hıc takılmadım gecmısıne sormadım bıle ama eşim benim eski evliliğimin inciğine cinciüine herseyı soruyodu eski eşim hakkında inanılmaz hakaretler hiç bi şey yokken inanın fakaaatttt....

    ben o tartıstıgımız aksam konu bı sekılde babasıyla gecmıste yasadıgı eskı sevgılısı yuzunden bı kavgaya geldı ve ben eskı sevgılısının evlı oldugunu cok once ogrenmıstım fakat dıllendırmıyodum o gece eskı sevgılısının evlı oldugunu bunu benden gızledıgını buna ragmen benım eskı evlılıgımı esımı sureklı elestırdıgını neden bole yaptıgını sordum .....dedımkı susup otursaydın neden namus abıdesı kesıldın karsımda sadece o aksam buda benım bıldıgımı ogrenınce anlattı tabı mecburen ama yıne kuyruk dık hıc tavız vermıyo yasandı bıttı dıyo benım evlılıgıme ne sıkıntısı var dıyo ben sıkıntıdan deıl neden gızledın desemde cok fazla konusmadı ve ertesı gun dedım ya gıttı ..

    benım tek bu kadar kararlı olmasına yordugum bu olayları ogrenmem oldu ama ınanın gıttıkten sonra hep aynı seyı soledım gecmısın hala benı ılgılendırmez bır gun agzımdan duymazsın buna emın ol dedım cunku senın gosterdıgın vefa karsısında benım bole bı seyı agzıma almam adamlıgıma sıgmaz dedım ama o konunun gecmıs ılıskısıyle alakası olmadıgını bu kararın benım ılgısız sevgısız olmamla oldugunu dıle getırdı ama ben tamamen gecmıs ılıskısını ogrenmeme yoruyorum ya utanıyo bakamam daha yuzune dıye dusunuyo ne bılıyım cıkamıyorum ısın ıcınden ama vazgecmıcem ne olursa olsun yenıden kazanmak ıcın her turlu mucadleeyı verıcem esım ve kızım ıcın .....

    Şimdi ben eşimi hala ama herseye ragmen bu kadar cok sevıyoken onu ve kızımı yenıden kazanmam ıcın ne yapmam lazım?? tek umudum sadece kıyafetlerını almıstı gıderken 2 ay once esyaları duruyordu ama bu hafta persembe gelıp toplucagını soledı cok kararlı ve pısı pısıne bı ınat ugruna yıkıcak yuvasını..uzerıne gıtmeyım ırrıte etmeyım dıyorum ama ıcımde fırtınalar kopmuyoda deıl dur gıtme demek ıcın sizce ne yapmalıyım ????
    Last edited by faconabble; 01-03-2015, 09:00 PM.

  • #2
    Siz erkeklerin yaradılıştan gelen ve sanırım düzelemeyecek sorunu; megalomani...
    Anlattıklarına göre eşin senden ayrılmayı kafaya koymuş. Neden kafandan yeşilçam senaryoları üretiyorsun ki. Yani yazdıklarında sürekli kendince nedenler bulmuşsun eşinin yerine. Kadınlar gururdan, ya da kızgınlıktan eşlerini terk etmezler -ettikleri görünse de bu görünen halidir ki amaç farklıdır-. Bu "ilgisizsin, sevgisizsin" olayı genelde konuşulmak istenmeyen kısmın sözde adıdır.
    Arkadaşım ne kadar detaylı anlatsan da dışardan bakarak senin derdine çare olamayız. Muhakkak olayın bilinmeyen yönleri vardır. Bu tip durumlarda istediğinin olmasının bir yolu vardır. Kadının kafasından geçen her neyse başarısız olması ve geri adım atması. Yani bir nevi bundan daha fazlasını başaramıyorum düşüncesiyle geri dönüş yapması.
    Ne yapman lazıma gelirsek; bence ısrarcı olmamalısın. İstediği zaman dönebileceğini düşünen insan gidebileceği en uzak noktaya kadar odaklanır.
    Not: amacım üzmek incitmek değil, gerçekçi bakmaktı. Yanılıyor olma olasığı her zaman vardır. İyi şanslar
    Ben aslında yokum

    Yorum


    • #3
      Şiddet mi uyguluyorsun?

      Yorum


      • #4
        Türk toplumunun, doğu toplumlarında olduğu üzere, tipik sorunu sorumluluk almamaktır. Yani yaşadıklarının, gördüklerinin ve davranışlarının sorumluluğunu almamak. Amerikan toplumu bunun tam tersi felsefeyle yetişiyor. Yani yaşadığın herşeyden sen sorumlusun diyor daha çocuk yaşta.

        Anlatımınıza bakıyorum; sanki bir film var ve siz de bu filmi sinemaya gidip izlemiş gibi anlatıyorsunuz. Yani siz işin içinde yoksunuz. Bu filmde ne tür dram varsa ne tür duygu boşalması varsa hep eşinize ait. Siz bu anlattıklarınıza içtenlikle inanıyor musunuz?

        Bir kadın niye evlenir? Aşk, sevgi ve ilgi için. Gerisi teferruattır. Gerçekten söylüyorum gerisi sadece yüzeysel şeyler. Bir kadın aşk, sevgi ve ilgiyle ilgili sıkıntı yaşıyorsa eğer; onu gerçekten seven bir erkek hayatının en önemli sorununu yaşıyor demektir, tabi erkek seviyorsa gerçekten. Ama siz kendinizi psikolog gibi görüyor ve duygularınızı yok kabul ediyorsanız, bunun adı evlilik değil, bağımlılıktır.

        Yorum


        • #5
          sizi de evliliğinizide gözden çıkarmış birinden eş falan olmaz..Oluruna bırakın..fazla yürümezdi zaten..
          zırt pırt anne evine gidilmez..
          sorunda olsa evinizde ,çözülebilir..kadın yuvasını sahiplenmemiş zaten..vardır kendine göre sebeplerii.yada hayatla mücadele tarzı bu demekki..Ama yazdıklarınızı okuyunca biran önce boşanmanız gerektiğini düşündüm..

          evlilik fedakarlık ve özveri demek.. bunu beceremeyecek insanlar evlenmesin bence..başka birinin hayatına da malolmanın ,onuda mutsuzluga sürüklemek sorumluluğuna sahip olmak gerek.
          siz varsınız kızınız var..Öyle başına buyrukluk alıp başını gitmek ergen psikolojisinde birinin yapacağı hareketler..

          Yorum


          • #6
            merhaba

            eşinizi çok sevdiğiniz her halinizden belli, hele ki çocuğunuza bağlılığınız gözler önünde. ne var ki sevgi emek istiyor. eşinizin de hatalı yönleri vardır ama ben yazdıklarınızı okuyunca bir erkek olarak onu ne kadar bunalttığınızı, onu anlayamadığınızı duygusal zekayla görüyorum. Pasiflora da bunu bir bayan olarak hemen görüp yazmış zaten.

            bana sorarsanız sizi ve eşinizi tanıyan bir arkadaşınızı alın, ağzınızı açmadan dinleyeceğinize ve küsmeyeceğinize söz verin, sonra da sizi eleştirmesini isteyin. her söylediğini sorgulamadan doğru kabul edip hatalarınızı nasıl düzelteceğinizi düşünün. belki eşiniz de kendi duvarlarını kırar böylece sizdeki değişimle.

            sizi suçlar gibi yazdığımın farkındayım, kusura bakmayın. ama buraya yazıyorsanız bir çare arıyorsunuz demektir, ben de yardımcı olmaya çalışıyorum. bu cüreti kendimde buluyorum çünkü 2 yaşındaki kızınız içimi acıttı. son zamanlarda etrafımda çok sayıda boşanmış çocuklu aile görür oldum, gördükçe o çocukları umudum kırılıyor

            Yorum


            • #7
              Destek alarak birleşmelisiniz. Bence tek başına bir uzmana danış, devamında uzmanın yönlendirmesiyle birlikte destek alarak birleşin ya da sonuçlandırın her ne şekilde olacaksa...

              Yorum


              • #8
                seni sevdiğini sanmıyorum yazdıklarına bakarak. zorla da güzellik olmaz. çocuk kötü etkilenir . gereksiz tartışmalarınız çocuğa nasıl kötü yansıyordur kimbilir. hemen boşanın. çok kafasını dinlesin. hafta sonları çocukla eğlenirsin bol bol, böyle daha mutlu olur çocukcağız.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: macabre View Post
                  seni sevdiğini sanmıyorum yazdıklarına bakarak. zorla da güzellik olmaz. çocuk kötü etkilenir . gereksiz tartışmalarınız çocuğa nasıl kötü yansıyordur kimbilir. hemen boşanın. çok kafasını dinlesin. hafta sonları çocukla eğlenirsin bol bol, böyle daha mutlu olur çocukcağız.

                  bence de boşanma her zaman iyidir. ben boşandım ve çok mutluyum...

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: ortega View Post


                    bence de boşanma her zaman iyidir. ben boşandım ve çok mutluyum...
                    ben de boşanınca çok mutlu oldum. üzerimden bir yük kalktı, evlendiğim günden çok daha güzel bir gündü.

                    Yorum


                    • #11

                      Orjinal yazı sahibi: macabre View Post
                      ben de boşanınca çok mutlu oldum. üzerimden bir yük kalktı, evlendiğim günden çok daha güzel bir gündü.
                      Aslında kötü bi şey boşanmak ama ben de mutlu oldum yaw. Neyse konumuz arkadaşın boşanma aşaması.
                      Faconabble , bir kadın "seni boşayacağım" diyorsa , kafasında evliliğini bitirmiştir. Yazdıklarını dikkatlice okudum ve aklımdan pek çok ihtimal geçti. Ancak hepsi su-i zan kabilinden. (Yani kendi kuruntularım türünden.) Bu kuruntularımı paylaşmam eşinize iftira olur. Zira ne olup bittiğini hiç kimse bilmiyor , siz bile... Eğer evliliğinizi kurtarmak istiyorsanız , Kur'anın önerisini hatırlatabilirim. Geçimsizlik durumlarında , iki tarafın ailesinden güvendikleri , akıllı kişiler önünde sorun açıkça konuşulur. Bu âkil adamların önerileri dikkate alınır ve taraflar gerçekten arayı düzeltmek istiyorlarsa Allah onlara geçim verir diyor ayette. Benim boşanmamda âkil adam istemedim ben. Zira , evliliğimi sürdürmek istemiyordum. Yapılacak her şeyi sayısız kere denemiş ve yapmıştım . Özetle , eşin istemiyor belli ki , ne yaparsan yap bir müddet sonra aynı sorunu yaşarsın. Bence zorlama. Olmuyorsa olmuyordur. Nedenler üzerinde kafa yorarsan da , su-i zan yapar , kendi kendine düşman yaratırsın.

                      Yorum


                      • #12
                        sevgili faconabble

                        lütfen şu yazdıklarınıza bir bakın derim, bütün bunları bu forumda yazma amacınız nedir bir düşünün? amacınız gerçekten yardım almak ve 2 yaşındaki yavrunuz için yuvanızı korumak ise sözlerime gücenmeyin ve gidip kişiliğinizi geliştirmek için psikologtan destek alın.

                        eşinizin de sorunları vardır mutlaka ama sürekli onun olumsuz yanlarını yazıyor oluşunuz dönüp kendinize bakmadığınız izlenimi veriyor.

                        umarım bu dönem sizin için bir sarsılma dönemi olur da bundan sonrası için tutarlı mutlu bir yuva kurarak devam edersiniz.

                        Yorum

                        İşleniyor...
                        X