.
Merhaba,
Bir çok büyük müesseselerde ve kamu kuruluşlarında müşterilerin veya vatandaşların şikayetlerini bildirmek üzere üzerlerinde şikayet yazılarına haiz kağıtların atılacağı ölçüde yarıkları bulunan kapalı kutular mevcuttur. Bu yazılar kapalı kutu içinde olduklarından ancak görevliler tarafından okunmaktadırlar.
Forumlarımız içinde bulunan “Şikayet kutusu”na gönderilen şikayetler ise herkes tarafından okunmaktadır. Her nekadar herkesce okunmasının faydalı olabileceği düşünülebilirsede, bazen fayda yerine zararlıda olabilmektedir. Bir üyenin 9 şubat, 08’de Şikayet kutusu forumuna gönderdiği “Oyunlar” konusundaki şikayetinin sonuçları bunun bir misalidir. (Link1)
Dolayısıyle şikayet kutusuna gönderilen başlıkların yanlız görevlilere ulaşacak şekilde yazılım değişikliğinin yapılmasını, bu mümkün değilse kutu içinde yönetim tarafından yazılmış (Şikayetlerin PM’le yapılmasını söyleyen) yanlız bir mesajın bulundurulmasını arz ve teklif ederek, ilgililerin bilgi ve görüşlerine sunmaktayım.
Saygılarımla,
:idea: Umut34
Link1: http://psikoloji.gen.tr/modules.php?...=20363&start=0
Yorum