Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Forum bağımlılık yapıyor !

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Forum bağımlılık yapıyor !

    Üye olduğumdan beri her gün 2-3 saatimi burada geçirmeye başladığım Psikolojik sorunlarıma çıkış aramak için eski mesaj arşivini tarıyorum 15 dak aralıklarla ana sayfadaki FORUM sekmesine tıklıyorum ve son gönderilen mesajları yenilettirip hangi başlığa ne cavp gelmiş kontrol ediyorum ki artık bu bende Okb halini almaya başladı Yazılara sembollere kitlenmeye başladım Smile'lerden bile gizli anlamlar çıkartıyorum Adamın profil resmiyle kişiliği arasında bağlantılar kuruyorum vs. Bu durumdan rahatsız olmaya başlasam da pek şikayetçi değilim Sanırım hoşuma gidiyor; oyalıyor ))

  • #2
    bende de sana karşı bir bağımlılık oluştu. forumdaki her yazını defalarca okuyor ve analiz etmeye çalışıyorum. sürekli takibim altındasın. ne de olsa ikimiz de şizofreniz. belli mi olur belki de bu forum hayırlara vesile olur.

    Yorum


    • #3
      dimi belli mi olur

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: omerer View Post
        belli mi olur belki de bu forum hayırlara vesile olur.
        Nasıl hayırlar mesela ?

        Yorum


        • #5
          ilk başlarda öle oluyoda

          nedense ben sıkıldım artık

          sırf alışkanlıktan giriyorum (:
          "Özgürlük" diye böğürmeyi seversiniz hepiniz en çok; oysa ben, çevresinde çokca böğürme ve duman bulunan "büyük olaylara"a inanmayı unuttum

          Yorum


          • #6
            Aynen benim de öyle

            Yorum


            • #7
              alışkanlık ve burayı sevmem ..
              3 sene oldu ..
              hala daha bırakamadım ..bırakmam ..
              burası benim eski dostum arkadaşım gibi...
              bulutlar ağlamazsa yeşillikler nasıl güler ....

              Yorum


              • #8
                bazen bende gereğinden fazla burda zaman geçirdiğimi düşünüyorum..biryerde de sığınak gibi..
                bağımlılık yaptığı doğru bence..Başka hiçbir bağımlılığım yok..forum da oluversin nolur.

                Yorum


                • #9
                  Bağımlılık iyi değildir. Ara sıra girip bir şeyler öğrenmeye çalışmalı.

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: VvVmerveVvV View Post
                    ilk başlarda öle oluyoda

                    nedense ben sıkıldım artık

                    sırf alışkanlıktan giriyorum (:
                    Orjinal yazı sahibi: umbrella View Post
                    Aynen benim de öyle
                    Daha yeni üyesiniz ne zaman sıkıldınız? hem burada derdi olanlara cevap yazmak ve onların memnuniyetini görmek o kadar güzel bir duygu ki
                    Şuna inanmak lazımdır ki, Dünya yüzünde gördüğümüz her şey kadının eseridir (Mustafa Kemal Atatürk)

                    Yorum


                    • #11
                      seni anlayan birilerinin çıkabileceğini umut edebileceğin bir yer....
                      bunun umudu bile yeter...

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: iyimser View Post
                        Daha yeni üyesiniz ne zaman sıkıldınız? hem burada derdi olanlara cevap yazmak ve onların memnuniyetini görmek o kadar güzel bir duygu ki

                        yenimi ???


                        bence yeni sayılmaz kendim için söylüyorum baya oldu 2 ay uzun bi süre

                        tabi zaman dediğimiz şeyde göreceli olabilir yani (:
                        "Özgürlük" diye böğürmeyi seversiniz hepiniz en çok; oysa ben, çevresinde çokca böğürme ve duman bulunan "büyük olaylara"a inanmayı unuttum

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: VvVmerveVvV View Post
                          yenimi ???


                          bence yeni sayılmaz kendim için söylüyorum baya oldu 2 ay uzun bi süre

                          tabi zaman dediğimiz şeyde göreceli olabilir yani (:
                          2 ay ..
                          ve bennnn
                          3 sene ..
                          harbi ben bağımliyım galiba ...
                          bulutlar ağlamazsa yeşillikler nasıl güler ....

                          Yorum


                          • #14
                            harbiden bağımlı oldum yav

                            Yorum


                            • #15
                              kurtulmanın yolu varsa sölesin biri ya (: (;
                              "Özgürlük" diye böğürmeyi seversiniz hepiniz en çok; oysa ben, çevresinde çokca böğürme ve duman bulunan "büyük olaylara"a inanmayı unuttum

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X