Üye olduğumdan beri her gün 2-3 saatimi burada geçirmeye başladığım Psikolojik sorunlarıma çıkış aramak için eski mesaj arşivini tarıyorum 15 dak aralıklarla ana sayfadaki FORUM sekmesine tıklıyorum ve son gönderilen mesajları yenilettirip hangi başlığa ne cavp gelmiş kontrol ediyorum ki artık bu bende Okb halini almaya başladı Yazılara sembollere kitlenmeye başladım Smile'lerden bile gizli anlamlar çıkartıyorum Adamın profil resmiyle kişiliği arasında bağlantılar kuruyorum vs. Bu durumdan rahatsız olmaya başlasam da pek şikayetçi değilim Sanırım hoşuma gidiyor; oyalıyor
))
))


harbiden bağımlı oldum yav
Yorum