Duyuru

Collapse
No announcement yet.

görücü usulu görüşmeler :D

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    arkadaşlar neye dayanarak genelleme yapıyorsunuz anlamıyorum.

    Yorum


    • #17
      Kişiden kişiye değişir bu sohbet devamı geliyor bir şekilde...

      Görücü usülü evlilikler daha sağlam olur diyemeyiz,bazı arkadaşların belirttiği gibi doğru eşi bulmak şans gibi birşey.
      Uzun süre biriyle çıkarsınız evlendikten sonra aynı evi paylaşınca bambaşka biri olup çıkabilir.
      Görücü usülüyle evlenirsiniz bakarsınız aynı evi paylaşınca hiç bir ortak yönünüz yok.

      Yorum


      • #18
        İlk olarak aracı olan kişiden onunla ilgili bilgiler alırım, daha sonra eğer anlatılana göre bana uyarsa istihareye yatarım, eğer hayırlı çıkarsada görüşmeyi kabul ederim... Ondan sonrada soru bombardımanına tutarım bakalım uyuyormuyuz, fikirlerimiz birmi, manevi değerleri nasıl,içine siniyormu, konuşmayı, oturup kalkmayı, yemeyi içmeyi sormadığım şey kalmaz. Gözlerini de ayrıma hiç , Ancak şunuda ekleyim, sen ne kadar sorarsan sor, ancak evlenince anlarsın gerçek kişiliğini, içine girmeden bilemiyorsun çoğu şeyi. Eğer verdiği cevaplar seni tatmin ediyorsa kabul edersin, ama içine sinmiyorsa zaten etmezsin.

        Benimde görücü olucaktı ama ben kabul etmedim daha sonra aşık oldum o kişiye, zaten aşık olmasam bu yaştan sonra evliliğe cesaret edemezdim, çünkü rahatıma ve özgürlüğüme çok düşkün bir insandım, inşallah hayırlı olur...
        Hayat Dediğin, Allah İçin Değilse; Ne Çıkar Kainat Önünde Eğilse!...

        Yorum


        • #19
          hepinize çok teşekkür ederim..görücü usulü deyince eskisi gbi olanları kast etmemiştim zaten..önce anne ve bi abla yada teyze gbi bi yakın eve gelip kızı görüyo sonra oğullarına tip olarak uygunolursa (boy kilo sanırım) akşama arayıp kızınız oğlumuzla dışarda bi görüşsün diyor sonra çay bahçesi pastane vb. bi yerde buluşuluyor..sonra röportaj gbi sorular..sevdeciğim senn dediğin gbi aynen bu sorular geçiyo ama insan emn olamıyo ki bi kere daha görüşmeli mi..yani ilk anda bi elektrk alınıyo ya nerden anlıyoruz bunu..bn hç bişey hissedemiyorum eve dönünce ee noldu diyorlar bi daha görüşmek için de bi sebep yok görüşmemek içinde diyorum şaşıyorlar..brazda bn ne istediğimi tam bilmediğimden galiba..karmaşık bi durum işte..ama çk da komik
          kuzenim vardı evlilik ağzını burnunu tıkayıp kör bi kuyuya atlamak derdi..ister görücü usulü ister severek...

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: tre@sureBack
            görücü usulu bir görüsme, hayatimda bir kez seneler oncesi gerceklesmisti.... cok berbattii, yani yanimda bursuru kisi var, ve isin dogrusu ben hic konusmak istemedigim halde, görüstürüldüm bir sekilde. agzimi pense acmadi, ben yanimdakilerle sohbete daldim... o da yanindakilerle ))
            en sonunda ee birbirinize soru sorsaniz artik iyi olur demesinlermi bide...
            yani hakkaten komik bir durum ))
            ))))))))))
            Hayat Dediğin, Allah İçin Değilse; Ne Çıkar Kainat Önünde Eğilse!...

            Yorum


            • #21
              Ben ilk görüşmede elektirik almadım, tartıştık biz, sonra bir daha görüşmeyeceğimi söylemek için gittim ama teklifini kabul edip geldim... 2.seferde aşık oldum ben. Görücü usulü veya konuşarak, sonuç aynı eğer kaderinde o yazılı ise ağzın dilin bağlanır canım...
              Orjinal yazı sahibi: chenn View Post
              hepinize çok teşekkür ederim..görücü usulü deyince eskisi gbi olanları kast etmemiştim zaten..önce anne ve bi abla yada teyze gbi bi yakın eve gelip kızı görüyo sonra oğullarına tip olarak uygunolursa (boy kilo sanırım) akşama arayıp kızınız oğlumuzla dışarda bi görüşsün diyor sonra çay bahçesi pastane vb. bi yerde buluşuluyor..sonra röportaj gbi sorular..sevdeciğim senn dediğin gbi aynen bu sorular geçiyo ama insan emn olamıyo ki bi kere daha görüşmeli mi..yani ilk anda bi elektrk alınıyo ya nerden anlıyoruz bunu..bn hç bişey hissedemiyorum eve dönünce ee noldu diyorlar bi daha görüşmek için de bi sebep yok görüşmemek içinde diyorum şaşıyorlar..brazda bn ne istediğimi tam bilmediğimden galiba..karmaşık bi durum işte..ama çk da komik
              kuzenim vardı evlilik ağzını burnunu tıkayıp kör bi kuyuya atlamak derdi..ister görücü usulü ister severek...
              Hayat Dediğin, Allah İçin Değilse; Ne Çıkar Kainat Önünde Eğilse!...

              Yorum

              İşleniyor...
              X