Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bir çocuk durup dururken neden ağlar?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Bir çocuk durup dururken neden ağlar?

    Susturamıyorum(z) bir başlayınca susmuyor deliricem sonunda o olucak. 8 yaşında yiğenim en saçma bir nedenden bile olsa saatlerce bağıra bağıra ağlıyor, birde zıplayarak ağlıyor, kaç kere binadan geldiler çocuğa birşey mi oldu diye, halbuki birşey yok, gözünden yaş bile akmıyor... Bir çocuk nasıl susturulur? Bu sorum şaka değil, cidden ne yaparsam yapayım susmuyor.
    Hayat Dediğin, Allah İçin Değilse; Ne Çıkar Kainat Önünde Eğilse!...

  • #2
    sorunu ne bu çocuğun
    sizin bir fikriniz oluşması lazımdı...

    Yorum


    • #3
      tamamen yeğeninizin şımarıklığı.ilgi gösterin biraz konuşun..

      Yorum


      • #4
        bir çocuk psikiyatristine götürün. ilaçla düzelir.

        Yorum


        • #5
          Yeterince ilgi göstermediğinizi düşünüp dikkat çekmeye çalışıyor ve kendince ilgisiz oluşunuzu sindiremiyor olabilir... Gereğinden biraz fazla ilgi alaka işi çözer diye düşünüyorum.
          Last edited by &ve&; 15-02-2011, 07:16 PM.
          "İki çocuk rahatlıkla oturduğumuz kapının eşiğine, kendi başıma zor sığıyorum bugün. Büyüdükçe insan yalnız mı kalıyor ne?"

          Yorum


          • #6
            hocam çocuk sebepsiz yere zıplayarak ağlıyormuş
            kimbilir nasıl bir travma yaşamışta olabilir.
            ebeveynin bişeyden haberi yok

            Yorum


            • #7
              istediği şeyin yapılması için ya da ilgi çekmek için yapıyor olabilir. Ben önünüze iki seçenek sunarım: Ya gerçek gözyaşıyla tanıştırın, ya da hiç takmayın.

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: sevde_ View Post
                Susturamıyorum(z) bir başlayınca susmuyor deliricem sonunda o olucak. 8 yaşında yiğenim en saçma bir nedenden bile olsa saatlerce bağıra bağıra ağlıyor, birde zıplayarak ağlıyor, kaç kere binadan geldiler çocuğa birşey mi oldu diye, halbuki birşey yok, gözünden yaş bile akmıyor... Bir çocuk nasıl susturulur? Bu sorum şaka değil, cidden ne yaparsam yapayım susmuyor.
                burcu balıksa eğer normaldir. istediği şeyleri alırsa eğer susar.
                http://www.facebook.com/profile.php?id=100002010729542

                mertt@london.com

                Bir Çaresi Bulunur Elbet Çıkmazların yeniden yaşamalı

                İyileştim İyiyim

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: Mert7 View Post
                  burcu balıksa eğer normaldir. istediği şeyleri alırsa eğer susar.


                  balık burcuysa zaten hayata 1-0 yenik başlamıştır:S

                  Yorum


                  • #10
                    sevde benim kızımda bazen bunu yapıyor şaçma ama bir şeyde,bir istekte diretiyor veya ufacık bir saçma sebeble aglıyor.ben burda ilgisini sevecek farklı bir şeye yönlendiriyorum bunda birazda onun gibi çocuk olmakta yatıyor,bir şeye takıldımı farklı bir güzellk bulmak onu içine çekmek çogunlukla işe yarıyor.

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X