Duyuru

Collapse
No announcement yet.

delirmek üzreyim.hiçbir şey yapamıyorum.bir şey yaparken ölücek gibi oluyorum.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • delirmek üzreyim.hiçbir şey yapamıyorum.bir şey yaparken ölücek gibi oluyorum.

    dediğim gibi hiçbir şey yapamıyorum.gözlerimi kısıp bütün gün bilgisayar başında oturmak istiyorum.gözlerimi bile zor açıyorum.hele ödev yapmak ders çalışmak ölüm gibi geliyo ve ben başarılı bi öğrenciyim.bu sene sınavlarım var.sürekli sıcak geliyo üstümde ip askılı tişörtlerle geziyorum.daha önce de demiştim mutlu değilim.yatmak istiyorum hiçbi şey düşünmek istemiyorum aklıma sürekli kötü olaylar geliyo.durup durup ağlıyorum ailem bunun nedenini sorduğundaysa midem bulandığını söylüyorum..annemde bipolar bozukluğu var.bana ne oluyo ben de anlamıyorum yardım edin nolur.ölücek gibi hissediyorum.çaresiz bi boşluktayım :RpS_mellow::RpS_mellow:

  • #2
    tam rahatsızlığını yaz bakalım daha anlat bunların bir sebebi olmalı?

    Yorum

    İşleniyor...
    X