Duyuru

Collapse
No announcement yet.

çocukluk güzel şeyyy...di!!!

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • zerrin35
    adlı üyemiz çocukluk güzel şeyyy...di!!! konusunu başlattı

    çocukluk güzel şeyyy...di!!!

    Hepimizin çocukken mutlaka takıldığı hatta izleyipte doyamadığı çizgi filimler vardır yada buna benzer çocuk programları....
    Mesela benimde yıllar öncesi SUSAM SOKAĞI adlı bir çocuk programı vardı ve ben asla onu izlemekten bıkmadan ,usanmadan hergün izlerdiM...
    Ya sizlerin?

  • Mustafaistt
    replied
    Orjinal yazı sahibi: eflin
    Orjinal yazı sahibi: Mustafaistt
    Orjinal yazı sahibi: eflin
    şimdi aklıma geldi o dönemin birde ziyaretçiler adlı bir dizisi vardı trt 2 de yayınlanırdı cumartesi günleri

    tabi diziyi izleyince mide denilen bişi kalmazdı
    çocukluk aklı bütün uzaylıları kertenkele zannederdim
    korka korka yinede izlerdim harika bir diziydi ...
    http://www.bitlilimon.com/?p=901
    http://thevisitors.info/
    bende seyrederdim evet. fare yerlerdi orda güzel bi hatun vardı. şenın mı neydi ismi. görevimiz tehlike dede oynamıştı. o fare yerdi ve sonra insan derisini çıkarıp yeşil kertenkele gibi olurdu
    kanları yeşildi vs...

    eski çizgi filmlerin ve filmlerin yayınlandığı bir link varmı elinde eflin?
    link olarak tek bir site yok
    değişik sitelerden arşiv yapılabilir fakat 80 li yıllar ile ilgili bir çok site var mesela gönderdiğim link te o yıllara ait bir çok döküman var

    http://www.80ler.com/default2.asp
    tşkler arkadaşım saolasın... güzel bi site..

    Leave a comment:


  • eflin
    replied
    Bobby Mc Ferrin - Don't Worry Be Happy

    http://www.80ler.com/video/default.asp

    Leave a comment:


  • eflin
    replied




    ALF ve altın kızları da unutmayalım
    harika dizilerdi

    Leave a comment:


  • eflin
    replied
    Orjinal yazı sahibi: Mustafaistt
    Orjinal yazı sahibi: eflin
    şimdi aklıma geldi o dönemin birde ziyaretçiler adlı bir dizisi vardı trt 2 de yayınlanırdı cumartesi günleri

    tabi diziyi izleyince mide denilen bişi kalmazdı
    çocukluk aklı bütün uzaylıları kertenkele zannederdim
    korka korka yinede izlerdim harika bir diziydi ...
    http://www.bitlilimon.com/?p=901
    http://thevisitors.info/
    bende seyrederdim evet. fare yerlerdi orda güzel bi hatun vardı. şenın mı neydi ismi. görevimiz tehlike dede oynamıştı. o fare yerdi ve sonra insan derisini çıkarıp yeşil kertenkele gibi olurdu
    kanları yeşildi vs...

    eski çizgi filmlerin ve filmlerin yayınlandığı bir link varmı elinde eflin?
    link olarak tek bir site yok
    değişik sitelerden arşiv yapılabilir fakat 80 li yıllar ile ilgili bir çok site var mesela gönderdiğim link te o yıllara ait bir çok döküman var

    http://www.80ler.com/default2.asp

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Orjinal yazı sahibi: hakancan56
    VOLLLTTTTTRAAAAAAAAANNNN

    +1!!!! Gecenlerde tekrar seyrettim Galiba bir de filmi yapilmis yakin gecmiste.

    Leave a comment:


  • mor_krizantem
    replied
    dinazor denver'ı, mağara adamını, taz'ı, fred çakma taşı nasıl unutursunuz.. ama ben de clematine yi hiç mi hiç hatırlamıyorum.. keşke hatırlasaymışım, anımsamıyorum ki bile..
    o çizgi film korkusunu merak ettim doğrusu..

    bir de o yıllar da trtbir de hata kimde diye, insan davranışları konulu bir program vardı.. 8 - 9 belki 10 yaşlarındaydım,, .. pazar günlerini nasıl da beklerdim.. çizgi filmler bir tarafa hata kimde bir tarafaydı,,

    yaş ilerleyip de ergenlik dönemini adımladığım sıralar da sanırım star tv deydi, ilk öpücük diye bir gençlik dizisi vardı.. sevgili pederim ambargo koymuştu tabi.. iyi kızlar öyle ayıp diziler falan seyretmezlerdi.. ayıplığı isminden geliyor.. öpmek falan ayıp şeyler,,
    ama izin vermedi de n'oldu sanki.. arkadaşıma vhs kasetlerden verirdim periyodik olarak.. kayıt ederdi, sonra ya birlikte yada peder yokken seyrederdim yine bir şekil de ..
    ama bunu oh olsun işte anlamında değil de, yasaklar savurarak kendiliğinden gizlilik hallerini oluşturmayı çocuğa yüklemek nedenmiş ki ve türevleri düşünceleri içinde söyledim

    Leave a comment:


  • Mustafaistt
    replied
    Orjinal yazı sahibi: eflin
    şimdi aklıma geldi o dönemin birde ziyaretçiler adlı bir dizisi vardı trt 2 de yayınlanırdı cumartesi günleri

    tabi diziyi izleyince mide denilen bişi kalmazdı
    çocukluk aklı bütün uzaylıları kertenkele zannederdim
    korka korka yinede izlerdim harika bir diziydi ...
    http://www.bitlilimon.com/?p=901
    http://thevisitors.info/
    bende seyrederdim evet. fare yerlerdi orda güzel bi hatun vardı. şenın mı neydi ismi. görevimiz tehlike dede oynamıştı. o fare yerdi ve sonra insan derisini çıkarıp yeşil kertenkele gibi olurdu
    kanları yeşildi vs...

    eski çizgi filmlerin ve filmlerin yayınlandığı bir link varmı elinde eflin?

    Leave a comment:


  • eflin
    replied
    şimdi aklıma geldi o dönemin birde ziyaretçiler adlı bir dizisi vardı trt 2 de yayınlanırdı cumartesi günleri

    tabi diziyi izleyince mide denilen bişi kalmazdı
    çocukluk aklı bütün uzaylıları kertenkele zannederdim
    korka korka yinede izlerdim harika bir diziydi ...



    http://www.bitlilimon.com/?p=901

    http://thevisitors.info/

    Leave a comment:


  • Mustafaistt
    replied
    tele tabis denen saçma bi program vardı.. uyuz olurdum onlara yaaa...

    orhan boranla gece programındaki tripotları hatırlayan yok mu yaww??
    dünyayı işgal edip, insanların alınlarına damga vuruyolardı diye hatırlıyorum. varmı konusunu hatırlayan??

    kara şimşek, maykıl nayt ve kitt... bunu hatırlayan )

    kara şimşekten sonra hava kurdu yayınlandı, manyak bi helikopterdi.. bunu hatırlayan?

    bide kara şimşek gibi motorsiklet siyah kasklı bi adam çıkmıştı.. fazla uzun yayınlanmadı gitti

    yalan rüzgarı ben ortaokulda iken vardı. eve gelir seyrederdim yaa )
    pol,lorın, cek ve eşli bide nivmın ))
    ne günlerdi beee...

    Leave a comment:


  • emirsen
    replied
    Clementine.... İçimi karanlılardan karanlıklara sevkeden, ruhumu bunaltan, korkarak ama yine de merakla izlediğim çizgibirşey. Bence çocuklara izletilmemesi gerekiyordu. Ve o müzik... çocukken kabuslarım o müzikle başlardı. Niye vardın Clementine ? Hangi hastalıklı zihniyet seni varetti ?

    Leave a comment:


  • eflin
    replied
    Orjinal yazı sahibi: zerrin35
    Orjinal yazı sahibi: eflin
    Orjinal yazı sahibi: optimist08
    Çok güzeldi 80lerde çocuk olmak,keşke hep çocuk olarak kalabilseydik ozaman dermiydiniz böyle psikolojik problemlerimizin olacağını
    denilmezdi tabiki
    yıllar geçtikçe biz büyüdük bizimle birlikte sorunlar büyüdü hayatın yükü çoğaldı belki de bunca ağırlık ruhumuza ağır geldi
    keşke çocuk kalsaydık ama imkansız her insan bir gün büyür ...
    dediğim gibi bedenlerimiz büyüse bile zaman zaman kendimizi ödüllendirmek amaçlı çocuk ruhlu yapabilirz Eflin'cim...
    zerrincim zaten arada bir çocukluk yapıyorum çok haklısın bu konuda
    zaten oda olmasa hayatın anlamı kalmaz

    Leave a comment:


  • eflin
    replied



    carousel/atlı karınca

    en sevdiğimiz dizilerdendi

    annelerimiz mariana ları köle isauraları izlerken trt bizleride düşünmüş brezilya dizisi olan atlı karınca ile bizide ekranlara esir etmişti
    ama güzel diziydi

    Leave a comment:


  • sonkartal
    replied
    Re: çocukluk güzel şeyyy...di!!!

    Orjinal yazı sahibi: zerrin35
    Hepimizin çocukken mutlaka takıldığı hatta izleyipte doyamadığı çizgi filimler vardır yada buna benzer çocuk programları....
    Mesela benimde yıllar öncesi SUSAM SOKAĞI adlı bir çocuk programı vardı ve ben asla onu izlemekten bıkmadan ,usanmadan hergün izlerdiM...
    Ya sizlerin?
    Ahh çocukluk vede çocukluğum herşey ne kadar güzeldi..

    Eskiden "en kötü" Gargamel'di. Hani şu "Şirinler"i yakalamaya çalışan ve her seferinde dumura uğrayan çirkin büyücü... Ve başımıza gelebilecek en kötü şey, bir yakınımızın vefat etmesiydi...

    O zamanlar bilemezdim Gargamel'den daha kötü niyetli insanlar olabileceğini, uç nokta o sanırdım. Ve ölümden daha kötü bir şey olamaz sanıyordum hep; savaşlardan, şehitlerden, bebek tacirlerinden, cinsel suistimalden, hortumculuktan, laçkalaşmış siyasetten vb. hiç haberim olmazdı ki...

    Dünya rengarenkti, şimdiki gibi gri-siyah-kahverengi karışımı ve bulanık değildi hiç...

    Acaba dünya mı değişti, yoksa eskiden de böyleydi de benim mi haberim olmuyordu... Bilemiyorum!

    hep çocuk kalsaydım keşke..

    Leave a comment:


  • hakancan56
    replied
    VOLLLTTTTTRAAAAAAAAANNNN

    Leave a comment:

İşleniyor...
X