Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Mürekkep testi sonucu gelmedi.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Mürekkep testi sonucu gelmedi.

    bu mürekkep testi oladum 2 hafta olucak telefon edicez dediler ne arayan var ne soran devlet hastanesinde oldum bu testi telefonla ararmı bu adamlar yoksa benmi gidip sorim.birde bu test en az güvenilir psikolojik testmiş şimdi bu teste göre ilaç almak sizce doğrumu?

  • #2
    cevaplarınıza göre başka doktora gidicem doktoru değiştiricem bu test gerçekcimi sizce bilgisi olan var yazarsa sevinirim.

    Yorum


    • #3
      Hastaneye gidip kendin takip etmelisin

      Dr unuzun tüm bunların değerlendirmesini yapıp en uygun tedaviye başlayacağını düşünüyorum.Siz şimdiden şüpheye düşerseniz, bu olumsuz şartlanmayla zaten tedavi işe yaramaz.. olumlu düşünün (:

      Yorum


      • #4
        telefonla aramazlar dimi psikolog tmm biz arıcaz dedi telefon yok adamda anneme dedım gıt telefonu ver dedım umurlarında değil herhalde.ozaman şimdi gitsem içeri alırlarmı numara almama gerek varmı acaba??

        en iyisi öğleden sonra gidim içeri giricem sorucam.bunlarda iş yok..biz uğraşmazsak ilgilenmezler

        Yorum


        • #5
          Hastaneyi arayın, dr ile görüşün, şimdi öğle tatilidir, tatil sonrası arayın, o sizi yönlendirir.

          Yorum


          • #6
            ya benım kendı doktorumun muayenesi değil testi devlen hastanesinde oldum telefonu yok herhalde arasamda balamazlar herhalde tel yok zaten en iyisi gidip sorım allah kimseyi devlet hastanesine düşürmesin

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: fregile
              Hastaneyi arayın, dr ile görüşün, şimdi öğle tatilidir, tatil sonrası arayın, o sizi yönlendirir.

              tşkr ederim saolun öğleden sonra gidicem..

              Yorum


              • #8
                118 den bulabilirsin.

                Yorum


                • #9
                  ilginiz için teşekkürler fregile hanım..ben hastaneye gidicem öğleden sonra tşkrler tekrardan.

                  Yorum


                  • #10
                    gittim şimdi yarın gelicekmiş konferanstaymış inş yarın çıkarda şu illet şey kurtulurum. :?

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: $$BYHANDSOME$$
                      ya benım kendı doktorumun muayenesi değil testi devlen hastanesinde oldum telefonu yok herhalde arasamda balamazlar herhalde tel yok zaten en iyisi gidip sorım allah kimseyi devlet hastanesine düşürmesin




                      ...deme böyle...ben yarın gidicem... :? ..zaten o ortamı bildiğim için geriliyorum
                      yarın çok geç olabilir...

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: iloya
                        Orjinal yazı sahibi: $$BYHANDSOME$$
                        ya benım kendı doktorumun muayenesi değil testi devlen hastanesinde oldum telefonu yok herhalde arasamda balamazlar herhalde tel yok zaten en iyisi gidip sorım allah kimseyi devlet hastanesine düşürmesin




                        ...deme böyle...ben yarın gidicem... :? ..zaten o ortamı bildiğim için geriliyorum

                        bilinen bir şey devlet hastaneleri.ben söylemesemde herkez biliyor.neyse geçmiş olsun sanada.

                        Yorum


                        • #13
                          birileri bu siteden ayrılmaktan vazgeçmiş galiba sevindim :lol: 8)
                          <br /><br /><br />kotuleri alkıslıyorum hayatları mahvetmek konusunda cok basarılılar!!!!

                          Yorum


                          • #14
                            bugün gittim doktora 1 ay sonra çıkıcakmış sonuçlar dedi 3ay bile bekliyen varmış.sinir oldum başka doktora gidicem paxil ve tegretol devam edicem ama yanına ek bir ilaç isticem.

                            aseee saol abim ben hep burdaydım.bir yere gittiğim yok.eskileri karıştırma artık tmm.

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: $$BYHANDSOME$$
                              bugün gittim doktora 1 ay sonra çıkıcakmış sonuçlar dedi 3ay bile bekliyen varmış.sinir oldum başka doktora gidicem paxil ve tegretol devam edicem ama yanına ek bir ilaç isticem.

                              aseee saol abim ben hep burdaydım.bir yere gittiğim yok.eskileri karıştırma artık tmm.
                              ya cahilliğimi mazur gör arkadaşım mürekkep testi nasıl oluyor.
                              ne için yapılıyor hangi rahatsızlık için..
                              Çekip gidesim var artık yalan dünyadan...Yüzüme gülüp duran sahte yüzlerden....

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X