Duyuru

Collapse
No announcement yet.

sosyal fobi

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • sosyal fobi

    ya ben kalabalıklarda çok heyacanlanıyorum, kızarıyorum, kalbim felaket çarpıyor, konuşamıyorum, dilim tutuluyor, herşeyi unutuyorum. sosyal fobi için hangi ilacı önerirsiniz yani sosyal fobi olup ilaç kullanıp düzelen varmı yada rahatlıyan ?

  • #2
    dolu ilaç var ama doğru ilacı doktor bulcak doktora git

    Yorum


    • #3
      aynı rahatsızlığı yaşayan birini bulsan bile hastalığın seyri hep farklıdır sosyal fobinin bile belki 100e yakın çeşidi vardır...

      ama bu sırf ilaçlada olucak bişey değil...kötü etkilemek istemem kimseyi ama ben ilaçların bişeyleri düzelteceğine hiç inanmadım karşı değilim...sadece herşeyde ilaca bağlanmaya karşıyım ben...asıl telkinler, doktor tavsiyeleri, irade aslında bu işi çözenler...bence önce bi psikoloğa git ondan sonra doktora gidersin eğer ağır derecedeyse zaten psikolog seni yönlendirir...ama doktorluk bişey olduğunu sanmıyorum...telkin çok önemli...

      Yorum


      • #4
        BU işin aslında bir ilacı var. Ama teşvik etmek istemem insanları sonra alkolik oluyorlar..

        Yorum


        • #5
          sosyal fobinin bir sürü belirtsi var.sende bunlardan hangileri var.bütün belirtiler bi insanda görülmeyebiliyor.ilaç olarak ben paxil iyi diye düşünüyorum.ama ilaç yardımcı sadece.ona ek olarak senin günlük hayatta uygulamalar yapman lazım.ve birden değişecek bişey değil.bunu kabul etmen lazım.kaç yaşındasın bilmiyorum ama sosyal fobi de çocukluk yaşantıları çok etkili.onların etkilerinden kurtulmak 1 günlük bişey değil.ilaç seni cesaretlenir.senin de özel çaba sarfetmen lazım
          <div>kimse anlamaz biliyorum;canımı yaksa da hayat g&uuml;l&uuml;yorum</div><br />

          Yorum


          • #6
            doktorda paxil verdi ama paxil felaket iştahımı kesiyor sadece su içer oldum buda bana halsizlik ve dahada hayattan kopmama neden oluyor

            Yorum


            • #7
              yan etkilerini doktoruna söyle dozunu azaltabilir.sonradan yükseltir.her ilacın bi yan etkisi oluyor ama bir süre sonra bunlar kayboluyor.
              <div>kimse anlamaz biliyorum;canımı yaksa da hayat g&uuml;l&uuml;yorum</div><br />

              Yorum

              İşleniyor...
              X