Duyuru

Collapse
No announcement yet.

aşık olduk ama benden kaçıyorrr..yardımmmm

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    İş yerinde yaşadığım olayı bire bir hatırlattı bana bu anlattıklarınız. Bu olaydan dolayı böyledir demek istemiyorum ama sadece paylaşmak istiyorum. Bir bayan arkadaşımız böyle bir durumdan dolayı gelin güvey olmuştu ve de aynı son o da "abla" demişti bu bayana. Ben senin nerden ablan oluyorum sersemle biten cümleler sarfedilmişti. Evet bazen yanlışta anlayabiliyoruz. Biz de insanız canım.

    Yorum


    • #17
      Re: aşık olduk ama benden kaçıyorrr..yardımmmm

      Orjinal yazı sahibi: sesss
      Bir yemekte karşılaştık.
      Bana hayran hayran baktı.belli ki benden etkilendi.
      Ben farkettim ama iş yemeği olduğu için ciddi ciddi yemeğimi yedim.
      Daha sonraki günlerde ortağıma yakın davranmaya başladı iş cevresinde.
      Anlam veremiyordum ,daha önce ki karşılaşmalarımızda o bize soğuk duruyordu.
      Bize hiç pas vermiyordu.sonraları ofisimize gelmeye başladı,iş icabı.Ama şimdi gelmiyorrrrrrrrrrrrrr.Telefonlarıma o çıkmıyor başkası çıkıyor falan vb.
      Nedeni beni evli bilmesi,halbu ki boşandım.
      İş çevremde beni herkes evli biliyor.Onu kaybediyorum.
      Benden artık kaçıyor.Belli ki öğrendi.
      Ne yapılabilir arkadaşlar fikir verin...
      neden herkes sizi evli biliyor bende onu anlamadım :roll:

      Yorum


      • #18
        Orjinal yazı sahibi: sesss
        Orjinal yazı sahibi: gülben
        Cevaplara bakın ya..gerçekten stres attım bu sayfada..

        Durduk yerde gidip ben evli değilim deseniz.. olmazki..belki de yanlış anladın sen Onu..

        Bir ilginç cevap da ben vereyim..ortağınızdan hoşlanıyor olmasın..

        Zor bir durum gerçekten, en iyisi samimiyetinizi arttırmaya çalışın.Ortak arkadaş falan işe yarayabilir.
        sizede tşk edrim konuya espri ile yaklaşmanız beni hakikaten güldürdü ...
        Ama sanırım bana tavrını koydu arkadaşlar ...
        ne biliyormusunuz "abla" dedi bana ...heralde bittiiiiiiiii
        kaç yaş var aranızda?
        kuazimodo gibi bana abla dedi.

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: startoffonthewrongfoot
          İş yerinde yaşadığım olayı bire bir hatırlattı bana bu anlattıklarınız. Bu olaydan dolayı böyledir demek istemiyorum ama sadece paylaşmak istiyorum. Bir bayan arkadaşımız böyle bir durumdan dolayı gelin güvey olmuştu ve de aynı son o da "abla" demişti bu bayana. Ben senin nerden ablan oluyorum sersemle biten cümleler sarfedilmişti. Evet bazen yanlışta anlayabiliyoruz. Biz de insanız canım.
          teşekkür edrim doğru belki de ben yanlış anladım .......

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: Dicle_
            Size "abla" demesi herseyi acikliyor iste.
            Bana biraz kendi kendinize gelin guvey oluyormussunuz gibi geldi. En acik ve net sekilde dusuncem bu.

            ben inanmıyorum .
            ben den etkilendi,gelirken tatlı getirmeler falan samimi davranmalar,
            Yok yok benden çekiniyor....niye bilmiyorum..
            Akıllıı bir araştırsana belki kızda seni beğeniyor......
            İnceleler insan ...Ay bu erkekler çok korkak yaaaaaaaaa
            ama evli olduğumu sandığı için tavır koydu bence...
            O nun için çokkkkkk üzüldüm benim gibi birini kaçırıyor.korkak davranıyor
            Dimi kızlarrr

            Yorum


            • #21
              Re: aşık olduk ama benden kaçıyorrr..yardımmmm

              Orjinal yazı sahibi: hale46
              Orjinal yazı sahibi: sesss
              Bir yemekte karşılaştık.
              Bana hayran hayran baktı.belli ki benden etkilendi.
              Ben farkettim ama iş yemeği olduğu için ciddi ciddi yemeğimi yedim.
              Daha sonraki günlerde ortağıma yakın davranmaya başladı iş cevresinde.
              Anlam veremiyordum ,daha önce ki karşılaşmalarımızda o bize soğuk duruyordu.
              Bize hiç pas vermiyordu.sonraları ofisimize gelmeye başladı,iş icabı.Ama şimdi gelmiyorrrrrrrrrrrrrr.Telefonlarıma o çıkmıyor başkası çıkıyor falan vb.
              Nedeni beni evli bilmesi,halbu ki boşandım.
              İş çevremde beni herkes evli biliyor.Onu kaybediyorum.
              Benden artık kaçıyor.Belli ki öğrendi.
              Ne yapılabilir arkadaşlar fikir verin...
              neden herkes sizi evli biliyor bende onu anlamadım :roll:

              iş yerim erkek dolu asılmasın kimse diye tetbir alıyorum işte göye bu şekil de
              ama bak fırsatlarda kaçıyorrrrrr......
              ne olcak şimdi....

              Yorum


              • #22
                Orjinal yazı sahibi: hale46
                Orjinal yazı sahibi: sesss
                Orjinal yazı sahibi: gülben
                Cevaplara bakın ya..gerçekten stres attım bu sayfada..

                Durduk yerde gidip ben evli değilim deseniz.. olmazki..belki de yanlış anladın sen Onu..

                Bir ilginç cevap da ben vereyim..ortağınızdan hoşlanıyor olmasın..

                Zor bir durum gerçekten, en iyisi samimiyetinizi arttırmaya çalışın.Ortak arkadaş falan işe yarayabilir.
                sizede tşk edrim konuya espri ile yaklaşmanız beni hakikaten güldürdü ...
                Ama sanırım bana tavrını koydu arkadaşlar ...
                ne biliyormusunuz "abla" dedi bana ...heralde bittiiiiiiiii

                aramızad kaç yaş var demişsiniz sanırım 2-3 bilemdim dörrrrt :P
                kaç yaş var aranızda?
                kuazimodo gibi bana abla dedi.

                Yorum


                • #23
                  az önce başka bir konuda,erkeğin açılmasından,hoşlandığını göstermek için çiçek vermesinden dolayı,kız tarafından haşlanacağından,fırçalanacağından bahsediliyordu.
                  sonra siz gelin erkeklere korkak diyin
                  ah kadınlar ahhh
                  &quot;Gah cikarim gokyuzune,seyrederim alemi;<br />Gah inerim yeryuzune,sereder alem BENİ!&quot;<br />

                  Yorum


                  • #24
                    ben gokche ye kesinlikle katılıyorum. Bir şekilde yayanında konuşarak duyurun ya özellikle laf açın sonra lafı konuya getirin. Bi şekilde artık ewli olmadığınızı güzelcene belirtin. Hatta birinin size asıldığını filan söyleyin. Ewliyim diye sallamak zorunda kaldım filan diyin. Her zaman sewilmiyorki canım. Bulmuşken kaçırmayın

                    Yorum


                    • #25
                      Orjinal yazı sahibi: turkucu
                      az önce başka bir konuda,erkeğin açılmasından,hoşlandığını göstermek için çiçek vermesinden dolayı,kız tarafından haşlanacağından,fırçalanacağından bahsediliyordu.
                      sonra siz gelin erkeklere korkak diyin
                      ah kadınlar ahhh



                      siz beni yanlış anladınız .
                      evet korktu benden
                      iş ortamımız buna müsait değil
                      ben çiçek falan istemedim ayrıca bu da ner den çıktı şimdi.
                      niye fırça ata yım sonra siz beni başka bir arkadaş ile karıştırdınız galiba :lol:

                      Yorum


                      • #26
                        Orjinal yazı sahibi: nocturne
                        ben gokche ye kesinlikle katılıyorum. Bir şekilde yayanında konuşarak duyurun ya özellikle laf açın sonra lafı konuya getirin. Bi şekilde artık ewli olmadığınızı güzelcene belirtin. Hatta birinin size asıldığını filan söyleyin. Ewliyim diye sallamak zorunda kaldım filan diyin. Her zaman sewilmiyorki canım. Bulmuşken kaçırmayın

                        evet her zaman insan elektrik alamıyor..
                        Ama tabiii benim için farklı düşünüyor ise benim gibi elektrik almadı ise de zorla güzellik olmaz,bu işler zorla olmaz..naapalım hayata devam ederim.

                        Yorum


                        • #27
                          yok karıştırmadım,
                          "başka bir konuda" diye yazıyor orada.
                          başka bir konuda bahsedilenleri yazdım

                          çocuk hoşlandığı kıza çiçek vermiş,
                          kızda konusunda bunu yazdı ve ortak karar,
                          kızın,çocuğun iş yerine gidip fırça çekmesi oldu

                          ayrıca evli olduğunuzu düşünüyorsa,
                          diğer arkadaşlarında dediği gibi
                          evli olmadığınızı bir şekilde anlatmanız gerek.
                          nüfus cüzdanı fotokopinizi çalıştığı yerde unutsanız falan mesela :P
                          &quot;Gah cikarim gokyuzune,seyrederim alemi;<br />Gah inerim yeryuzune,sereder alem BENİ!&quot;<br />

                          Yorum


                          • #28
                            Orjinal yazı sahibi: turkucu
                            yok karıştırmadım,
                            "başka bir konuda" diye yazıyor orada.
                            başka bir konuda bahsedilenleri yazdım

                            çocuk hoşlandığı kıza çiçek vermiş,
                            kızda konusunda bunu yazdı ve ortak karar,
                            kızın,çocuğun iş yerine gidip fırça çekmesi oldu

                            ayrıca evli olduğunuzu düşünüyorsa,
                            diğer arkadaşlarında dediği gibi
                            evli olmadığınızı bir şekilde anlatmanız gerek.
                            nüfus cüzdanı fotokopinizi çalıştığı yerde unutsanız falan mesela :P


                            ehhhhh di mi hüviyetimi bırakayım amannnn ne zor yaaa..

                            Yorum


                            • #29
                              Bana hayran hayran baktı.belli ki benden etkilendi. demişsiniz yha yanlış anladıysanız ? Konusmaya deneseniz en mantıklısı bu değil mi kendi kendinizi zor duruma bırakacağınıza?

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X