Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Arkadaşlar ben yine aşık oldum.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • efrail18
    replied
    Sevdiğini sakın söyleme,sakın ha bak sakınnnnn!!!

    Leave a comment:


  • mavi deniz
    replied
    Orjinal yazı sahibi: İNSANİ View Post
    Yani burdan da şunu anlıyoruz ki; suç kalbimde ya Bende hiç suç yok
    kalple sen ayrmısınki ama suçlamak istiyosan mantığını suçla bence sana doğruyu gösterememiş kalp duygularla hareket eder o yüzden o suçlanmaz ama mantık suçlanır onu suçla bence

    Leave a comment:


  • İNSANİ
    replied
    Orjinal yazı sahibi: kripton94 View Post
    hım kalp doğru söylerde sende severken kalbin hata yapıyo sanırım hep reddediğidiğne göre bu kadar güvenme kalbine tabi kalbinin aksine gittyisen buda en azından denemdim demezsin saçma gerçi ama yine bu geçmiştekileri yaşamamış olsan şuanki sen olmazdın gerçi olmayıda istermydin bilmiyorum
    Yani burdan da şunu anlıyoruz ki; suç kalbimde ya Bende hiç suç yok

    Leave a comment:


  • mavi deniz
    replied
    hım kalp doğru söylerde sende severken kalbin hata yapıyo sanırım hep reddediğidiğne göre bu kadar güvenme kalbine tabi kalbinin aksine gittyisen buda en azından denemdim demezsin saçma gerçi ama yine bu geçmiştekileri yaşamamış olsan şuanki sen olmazdın gerçi olmayıda istermydin bilmiyorum

    Leave a comment:


  • İNSANİ
    replied
    Orjinal yazı sahibi: kripton94 View Post
    hayır hani yazdıkalrından hiç bir daha bir kızı sevmicek gibi yzıyodun ondan dedim hım o zaman unutmaya bak derim umarım iyi birini bullursun
    Evet haklısın. Bir daha kimseyi sevmeyeceğimi söylemiştim ama gönül bu. Gönül laftan anlamıyor.

    Lakin !

    Kalbinin sesini dinle. Kalp yalan söylemez.

    Mesela benim kalbim bana diyor ki; "Şu ana kadar sana hep sakın açılma dedim ama sen ne yaptın, gittin salak gibi açıldın, açıldında ne oldu sap gibi reddedildin 4 kıza teklif ettin 4'ü de reddetti seni. Yani dediklerim çıktı görüyorsun. Bir kızın seni sevebilmesi için manyak olması lazım Çünkü 28 yaşına kadar seni seven tek bir tane bile kız olmamış, bırak sevmeyi hoşlanan bir kız bile olmamış, bırak hoşlananı tek bir tane flörtün dahi olmamış. Bırak bu saatten sonra zerre kadar umut taşıma kalbinde. Ayvayı yemişsin sen. Bu saatten sonrada daha sittin sene bir sevgilin olmaz"

    Kalbim bana aynen bunları söyler hep, doğruda söyler.
    Last edited by İNSANİ; 28-01-2013, 12:08 AM.

    Leave a comment:


  • mavi deniz
    replied
    Orjinal yazı sahibi: İNSANİ View Post
    Latife yaptığımı anlamadın mı gerçekten ?

    Yoksa sende latife mi yapmaktasın ?

    _______________________________

    Tabikide kızla konuşmayacağım.

    Bu kızda reddedecek beni. Ve bu kız beni reddetti mi bu enkazı kaldırmam en az 1,5 sene sürer. Uğraşamam bu saatten sonra enkaz kaldırmakla. Uzaktan sevmek en iyisi.
    hayır hani yazdıkalrından hiç bir daha bir kızı sevmicek gibi yzıyodun ondan dedim hım o zaman unutmaya bak derim umarım iyi birini bullursun

    Leave a comment:


  • İNSANİ
    replied
    Orjinal yazı sahibi: kripton94 View Post
    ben senin kızlara tövbeli sanıyodum ne ara değişti bu
    Latife yaptığımı anlamadın mı gerçekten ?

    Yoksa sende latife mi yapmaktasın ?

    _______________________________

    Tabikide kızla konuşmayacağım.

    Bu kızda reddedecek beni. Ve bu kız beni reddetti mi bu enkazı kaldırmam en az 1,5 sene sürer. Uğraşamam bu saatten sonra enkaz kaldırmakla. Uzaktan sevmek en iyisi.

    Leave a comment:


  • mavi deniz
    replied
    ben senin kızlara tövbeli sanıyodum ne ara değişti bu

    Leave a comment:


  • İNSANİ
    replied
    Orjinal yazı sahibi: dertli biri
    Seviyorsan git konuş bence...
    Evet gidip konuşmalıyım. Ne demeliyim ? Ne diyeceğimi söyle. Direk söylediklerini ezberleyip, aynısıyla söyleyeceğim kıza.

    Bekliyorum bak.

    Leave a comment:


  • schrödingerinkedisi
    replied
    Orjinal yazı sahibi: İNSANİ View Post
    Anlattın anlattında, bu dediklerinin [yani yakınlaşma şansın yokmu, yakınlaşmaya çalış, kendini sevdir ona, seninle konuşmayı seviyor, herşey kendiliğinden gelişir durumlarının hiçbiri] bende yok. O yüzden ben gene senin dediğini yaptım.

    "Işık vermezse zaten boşverirsin"
    anladım....

    Leave a comment:


  • İNSANİ
    replied
    Orjinal yazı sahibi: schrödingerinkedisi View Post
    kızla yakınlasma sansın yok mu........onunla yakınlasmaya calıs..........kendini sevdir ona.......seninle ilgilenmezse bir ısık vermezse zaten bosverirsin......ama baktın seninle konusmayı seviyor seninle ilgileniyor o zaman zaten her sey kendiliginden gelisir...........bilmem anlatabildim mi........
    Anlattın anlattında, bu dediklerinin [yani yakınlaşma şansın yokmu, yakınlaşmaya çalış, kendini sevdir ona, seninle konuşmayı seviyor, herşey kendiliğinden gelişir durumlarının hiçbiri] bende yok. O yüzden ben gene senin dediğini yaptım.

    ((("Işık vermezse zaten boşverirsin")))

    Işık vermiyordu boşverdim. Yalnız köpekler gibi seviyorum gene.
    Last edited by İNSANİ; 27-01-2013, 11:20 PM.

    Leave a comment:


  • schrödingerinkedisi
    replied
    Orjinal yazı sahibi: İNSANİ View Post
    Kediden yine güzel bir espri

    Bu kızda "dünyada en son sen kalsan, genede seninle evlenmem" ruhu var

    Eee hal böyleyken nasıl olacak bu evlilik işi. Ayrıca ben kesinlikle ilan-ı aşk etmeyeceğim ki bu kıza. Çıkma teklifinde de bulunmayacağım. Hatta arkadaş da olmayacam onunla. Uzaktan uzaktan sevmeye devam edeceğim onu.
    kızla yakınlasma sansın yok mu........onunla yakınlasmaya calıs..........kendini sevdir ona.......seninle ilgilenmezse bir ısık vermezse zaten bosverirsin......ama baktın seninle konusmayı seviyor seninle ilgileniyor o zaman zaten her sey kendiliginden gelisir...........bilmem anlatabildim mi........

    Leave a comment:


  • İNSANİ
    replied
    Ulan seni köpekler gibi seviyorum be. Ama anlamaz ki o kalın kafan bende ki sevgini

    Leave a comment:


  • İNSANİ
    replied
    Orjinal yazı sahibi: schrödingerinkedisi View Post
    hayırlı olsun kardeşim. umarım evlenirsiniz.
    Kediden yine güzel bir espri

    Bu kızda "dünyada en son sen kalsan, genede seninle evlenmem" ruhu var

    Eee hal böyleyken nasıl olacak bu evlilik işi. Ayrıca ben kesinlikle ilan-ı aşk etmeyeceğim ki bu kıza. Çıkma teklifinde de bulunmayacağım. Hatta arkadaş da olmayacam onunla. Uzaktan uzaktan sevmeye devam edeceğim onu.
    Last edited by İNSANİ; 27-01-2013, 10:19 PM.

    Leave a comment:


  • schrödingerinkedisi
    replied
    hayırlı olsun kardeşim. umarım evlenirsiniz.

    Leave a comment:

İşleniyor...
X