Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Fikrinizi alabilirmiyim?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • aylardan.nisan
    adlı üyemiz Fikrinizi alabilirmiyim? konusunu başlattı

    Fikrinizi alabilirmiyim?

    Meraba arkadaşlar.
    Birkaç yıl önce major depresyon tanısı koyularak tedaviye başlamıştım.Arasıra ilaçlarım değiştirilerek yada doz değişimi yapılarak 6 ay öncesine kadar tedaviye devam ettim ve herşey gayet yolundaydı kendimi çok iyi hissediyordum ancak 6 ay kadar önce hayatım birden tepetaklak oldu,çok kötü şeyler yaşadım gecem gündüzüm birbirine girdi ve o dönemde ne yaptığımı bilmiyordum ilaçlarımı kendi kendime bıraktım o kadar kötüydümkü ilaçları birden bırakmamın bende nasıl etkiler gösterdiğini bilmiyorum bile bundan 1 ay öncesine kadarda devam etti yaşadığım sıkıntılar.Ama şuan yaşadıklarımdan kısmende olsa uzaklaştım başka bir şehire taşınarak ve taşındığımda ordan uzaklaşınca herşey düzelir sanmıştım ama daha kötüyüm. Hayattan bir beklentim yok,kendini beğenmeme ve diğer insanlardan eksik görme durumu oluştu,kimseyle konuşmak istemiyorum konuşsamda toparlayamıyorum zaten cümleleri,sürekli düşünceli dalgın bi şekilde dolaşıyorum,eskiden çok güçlü cesur biriydim şimdi korkagın teki oldum,en önemliside kendime acıyıp duruyorum ve buna engel olamıyorum ve yaşadıklarımı aklımdan çıkaramayıp acı çekmemde cabası.
    Size sormak istediğim ise;şuan bulunduğum ilde en az 2 ay psikologa gitme ihtimalim yok,tekrar ilaç tedavisine başlamak istiyorum kendim başlayabilirim çünkü doktorumun yazdığı bütün notlar elimde şuan ve hangi ilaca hangi dozda ve kac günle başlamam gerektiğini biliyorum.Şuanki rahatsızlığıma eski kullandığım ve bana iyi gelen ilaçlar şuan iyi gelirmi? Kullandığım ilaçlar şunlar ve şuan hangi tür psikolojik rahatsızlık yaşadığımı bilmiyorum yani ilaçlarımdan hangisi şuanki durumuma daha iyi gelir sizce?
    -Lustral,Losiram,Cipram,Cipralex,Paxera,Xetanor,Efe xor ve tedavi boyunca her gece Remeron.
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

  • aylardan.nisan
    replied
    Orjinal yazı sahibi: bymhrrm View Post
    Agah Aydin, youtube ve twitterden takip edebilirsin ben takip etmeye basladım isinin ehli birine benziyor,he bu arada ben twitten ona hic mesaj atmadım henüz bilmiyorum cevap verirmi :114:ama sansını dene bi
    teşekkürler cevap verirse haber veririm sanada :103:

    Leave a comment:


  • bymhrrm
    replied
    Orjinal yazı sahibi: aylardan.nisan View Post
    ismi nedir?sorayım belki yardımcı olur.
    Agah Aydin, youtube ve twitterden takip edebilirsin ben takip etmeye basladım isinin ehli birine benziyor,he bu arada ben twitten ona hic mesaj atmadım henüz bilmiyorum cevap verirmi :114:ama sansını dene bi

    Leave a comment:


  • aylardan.nisan
    replied
    Orjinal yazı sahibi: Level View Post
    Benimde tanım major depresyon. Psikiyatri seansları çok pahalı, ailemin durumu iyi değil. Devlet hastanesindeki psikiyatriste gidiyordum. Prozac kullanıyorum. Daha önceden wellbutrin kullanıyordum şimdi bıraktırıyor bana(dozu azaltarak) sınava 20 gün kaldı. Aklımı toparlasamda ertesi güne bozuluyor. Bir önerin var mı?
    wellbutrin i kardeşim kullanmıştı ve hatrladığım kadarıyla dikkatsizlik ve dalgınlık problemi için vermişti doktor.Çok iyi geldiğini söyleyemem zaten şikayetini belirtip kısa süre sonrada bırakmıştı onu.Ki bıraktıktan sonra daha iyi oldu diyebilirim tabi kardeşimin yorumları vede benim gözlemldiğim akdarıyla konuşuyorum herkezde farklı etkiler gösterebilir.Ama bence sınava bu kadar az kalmışken yavaş yavaş bırak doktorda öyle demiş zaten belliki sanada pek etki etmemiş.Kız kardeşimde 20 gün sonra sınava girecek hakkınızda hayırlısı olsun inşallah

    Leave a comment:


  • Level
    replied
    Orjinal yazı sahibi: aylardan.nisan View Post
    Meraba arkadaşlar.
    Birkaç yıl önce major depresyon tanısı koyularak tedaviye başlamıştım.Arasıra ilaçlarım değiştirilerek yada doz değişimi yapılarak 6 ay öncesine kadar tedaviye devam ettim ve herşey gayet yolundaydı kendimi çok iyi hissediyordum ancak 6 ay kadar önce hayatım birden tepetaklak oldu,çok kötü şeyler yaşadım gecem gündüzüm birbirine girdi ve o dönemde ne yaptığımı bilmiyordum ilaçlarımı kendi kendime bıraktım o kadar kötüydümkü ilaçları birden bırakmamın bende nasıl etkiler gösterdiğini bilmiyorum bile bundan 1 ay öncesine kadarda devam etti yaşadığım sıkıntılar.Ama şuan yaşadıklarımdan kısmende olsa uzaklaştım başka bir şehire taşınarak ve taşındığımda ordan uzaklaşınca herşey düzelir sanmıştım ama daha kötüyüm. Hayattan bir beklentim yok,kendini beğenmeme ve diğer insanlardan eksik görme durumu oluştu,kimseyle konuşmak istemiyorum konuşsamda toparlayamıyorum zaten cümleleri,sürekli düşünceli dalgın bi şekilde dolaşıyorum,eskiden çok güçlü cesur biriydim şimdi korkagın teki oldum,en önemliside kendime acıyıp duruyorum ve buna engel olamıyorum ve yaşadıklarımı aklımdan çıkaramayıp acı çekmemde cabası.
    Size sormak istediğim ise;şuan bulunduğum ilde en az 2 ay psikologa gitme ihtimalim yok,tekrar ilaç tedavisine başlamak istiyorum kendim başlayabilirim çünkü doktorumun yazdığı bütün notlar elimde şuan ve hangi ilaca hangi dozda ve kac günle başlamam gerektiğini biliyorum.Şuanki rahatsızlığıma eski kullandığım ve bana iyi gelen ilaçlar şuan iyi gelirmi? Kullandığım ilaçlar şunlar ve şuan hangi tür psikolojik rahatsızlık yaşadığımı bilmiyorum yani ilaçlarımdan hangisi şuanki durumuma daha iyi gelir sizce?
    -Lustral,Losiram,Cipram,Cipralex,Paxera,Xetanor,Efe xor ve tedavi boyunca her gece Remeron.
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
    Benimde tanım major depresyon. Psikiyatri seansları çok pahalı, ailemin durumu iyi değil. Devlet hastanesindeki psikiyatriste gidiyordum. Prozac kullanıyorum. Daha önceden wellbutrin kullanıyordum şimdi bıraktırıyor bana(dozu azaltarak) sınava 20 gün kaldı. Aklımı toparlasamda ertesi güne bozuluyor. Bir önerin var mı?

    Leave a comment:


  • aylardan.nisan
    replied
    inşallah ya

    Leave a comment:


  • kayıp 00
    replied
    Orjinal yazı sahibi: aylardan.nisan View Post
    yok doktora gitmeye üşendiğim için değil burda gitme ihtimalim yok memlekete döndüğümde gitcem zaten de ozamana kadar başlamak istiyorum tedaviye :S
    o zamana kadar eski tedavinizi uygulayın o halde.. umarım faydası olur..

    Leave a comment:


  • aylardan.nisan
    replied
    yok doktora gitmeye üşendiğim için değil burda gitme ihtimalim yok memlekete döndüğümde gitcem zaten de ozamana kadar başlamak istiyorum tedaviye :S

    Leave a comment:


  • aylardan.nisan
    replied
    ismi nedir?sorayım belki yardımcı olur.

    Leave a comment:


  • kayıp 00
    replied
    Orjinal yazı sahibi: aylardan.nisan View Post
    Kendime iyi olduğum telkininde bulunarak bugüne kadar ayakta kaldım.Bazen iyi sayılırım bazen çok kötü oluyorum günlere hatta saatlere göre değişiyor ruh halim özellikle geceleri uyutmuyo düşünceler.Remeron u zaten diğer ilaçlarla beraber kullandım ve onu hiç değiştirmedim hem zayıf biri olduğum için kilo almamada yardımcı olduğundan seviyordum.Yani şuanki şikayetlerime göre bir psikologa görünmem şart gibimi duruyor,kendim başlasam faydası olmazmı ki?
    faydası oladabilir tabi.. bunu ben bilemem.. doktora gitmeye üşeniyorsan eski tedavini kendine uygula.. bi sonuç alamazsan doktora git ama.. durumun daha da kötüye gidebilir ki bunu hiç istemeyiz..

    Leave a comment:


  • bymhrrm
    replied
    bu konuda sana ne kadar yardimci olabilirizki,herkesin farkli bir kisiligi var ve her birimiz ilaclara farkli tepkiler verebilriz sana bunu kullanırsan iyi olur demek bana gore rus ruletine benzer,ondan en saglıklısı yeniden bir doktora gozuk bence,eger gidemiyorsan sana bir isim verim ona Twitter den ekleyip mesaj atarsin,yani belki sana yardımcı olur

    Leave a comment:


  • aylardan.nisan
    replied
    Kendime iyi olduğum telkininde bulunarak bugüne kadar ayakta kaldım.Bazen iyi sayılırım bazen çok kötü oluyorum günlere hatta saatlere göre değişiyor ruh halim özellikle geceleri uyutmuyo düşünceler.Remeron u zaten diğer ilaçlarla beraber kullandım ve onu hiç değiştirmedim hem zayıf biri olduğum için kilo almamada yardımcı olduğundan seviyordum.Yani şuanki şikayetlerime göre bir psikologa görünmem şart gibimi duruyor,kendim başlasam faydası olmazmı ki?

    Leave a comment:


  • kayıp 00
    replied
    Orjinal yazı sahibi: aylardan.nisan View Post
    Meraba arkadaşlar.
    Birkaç yıl önce major depresyon tanısı koyularak tedaviye başlamıştım.Arasıra ilaçlarım değiştirilerek yada doz değişimi yapılarak 6 ay öncesine kadar tedaviye devam ettim ve herşey gayet yolundaydı kendimi çok iyi hissediyordum ancak 6 ay kadar önce hayatım birden tepetaklak oldu,çok kötü şeyler yaşadım gecem gündüzüm birbirine girdi ve o dönemde ne yaptığımı bilmiyordum ilaçlarımı kendi kendime bıraktım o kadar kötüydümkü ilaçları birden bırakmamın bende nasıl etkiler gösterdiğini bilmiyorum bile bundan 1 ay öncesine kadarda devam etti yaşadığım sıkıntılar.Ama şuan yaşadıklarımdan kısmende olsa uzaklaştım başka bir şehire taşınarak ve taşındığımda ordan uzaklaşınca herşey düzelir sanmıştım ama daha kötüyüm. Hayattan bir beklentim yok,kendini beğenmeme ve diğer insanlardan eksik görme durumu oluştu,kimseyle konuşmak istemiyorum konuşsamda toparlayamıyorum zaten cümleleri,sürekli düşünceli dalgın bi şekilde dolaşıyorum,eskiden çok güçlü cesur biriydim şimdi korkagın teki oldum,en önemliside kendime acıyıp duruyorum ve buna engel olamıyorum ve yaşadıklarımı aklımdan çıkaramayıp acı çekmemde cabası.
    Size sormak istediğim ise;şuan bulunduğum ilde en az 2 ay psikologa gitme ihtimalim yok,tekrar ilaç tedavisine başlamak istiyorum kendim başlayabilirim çünkü doktorumun yazdığı bütün notlar elimde şuan ve hangi ilaca hangi dozda ve kac günle başlamam gerektiğini biliyorum.Şuanki rahatsızlığıma eski kullandığım ve bana iyi gelen ilaçlar şuan iyi gelirmi? Kullandığım ilaçlar şunlar ve şuan hangi tür psikolojik rahatsızlık yaşadığımı bilmiyorum yani ilaçlarımdan hangisi şuanki durumuma daha iyi gelir sizce?
    -Lustral,Losiram,Cipram,Cipralex,Paxera,Xetanor,Efe xor ve tedavi boyunca her gece Remeron.
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
    durumun ağırsa tekrar bi psikiyatristle konuşman gerekebilir.. bunların içinden bildiklerim lustral, cipram, cipralex ve remeron.. remeron uykunu düzenlemede yardımcı olabilir.. ama diğer yazdığım 3 hap tek başına hiç bi işe yaramıyor.. yanına ek bişeyler alman lazım.. diğer ilaçları bilmediğimden ancak bu kadar konuşabiliyorum..

    Leave a comment:

İşleniyor...
X