Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bir küçük anket

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    etkilenirim ama sonucta kendı dogrumu uygularım

    Yorum


    • #17
      Ben insanların sözünden etkilenmiyorum ama farkettim ki havalardan çok etkileniyorum... :roll:


      mesela hava şimdi bol yağmurlu şimşekli içim kıpır kıpır oldu... Biri dese kalk bişi yapalım şöle güzel böle güzel yapmazdım... Şimdi içim rahatladı gaza geldim :lol: Halay çekesim geldi :P :lol: :twisted:



      Demek ki benimde huyum buymuş Yağmur kar beni gaza getiriyormuş :lol:




      Sevgilerle kesske.....
      <div align="left">..........................HaTaLaRıMa SaVaS aCTıM.... HeRGuN FaRKLı KeFeNDeYiM........................oDaMiN HaYaLeTiSiN.... SeSSiZLiGiNe aSiGiM................</div>

      Yorum


      • #18
        Orjinal yazı sahibi: fregile
        Sevgili soo aslında açmış olduğun bu konu benim açtığım psk. insanı eğiştirebilir mi konmusuyla örtüşüyor.. Yani bende orda bu konuyu vurgülamak istemiştim..


        Bu gaz meselesi olumlu yönde olduktan sonra zararsız görünüyor


        Sevgili esdem...demek kii değişimler oluyor yani bu gazı bir dr da verebilir değil mi?İstisnalardan bahsetmiyorum...bunu da ekleyim.... genel olarak böyle birşey olabiliyor...bunun adı ister gaz olsun ve bu gazı veren iste psikyatr olsun...olabiliyor demek ki...


        Şimdi bu konuda ki düşünceme gelelim...Eğer ki verilen gaz ise ben bunu dolduruş olarak nitelerim....ama olumsuz bir harekettir bence... bu gaz ın yerine motive dersek o zaman biraz daha pozitif bakabilirim sanırım... Ama gaz olunca konu.. işin rengi değişiyor sanki..


        Offf anlatamadım yineeee...
        Ben biraz daha galiba farklı bir alanda konu açtığımı sanıyodum ama benzerliği farkedince renk vermedim. :lol:

        Konular tamamen benzeşiyo yada sonuç aynı yere çıkıyo. Anket olarak bir soru verim dediydim, bunu günlük yaşamda da yaşıyoruz diye.

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: fregile


          Sevgili esdem...demek kii değişimler oluyor yani bu gazı bir dr da verebilir değil mi?İstisnalardan bahsetmiyorum...bunu da ekleyim.... genel olarak böyle birşey olabiliyor...bunun adı ister gaz olsun ve bu gazı veren iste psikyatr olsun...olabiliyor demek ki...
          Frecim zaten o topikte aksi bir durumu kastetmedim elbette.Tam tersi dünya değişimlerle dönüyor mutlaka.Tabi ki değişimler oluyor ve her daim olacaktır..Statik bir yapıdan bahsetmemiştim.Oradaki fikir farklılığı değişimin kendisinden değil öznesinden kaynaklanıyordu.Sanırım bir yanlış anlaşılma olmuş 8)

          Yorum

          İşleniyor...
          X