Arkadaşlar benim şu hayatta 3 temel sorunum var. 1.si çok sık değişen bi kişiliğim var, bazen çok konuşkan espritüel hayat dolu biri oluyorum bazende çok suskun durgun kendi halinde biri oluyorum ama genellikle durgun halimdeyim arada konuşkan halime geçiyorum. Dalgalanmalar yaşıyorum duygusal yönde sık sık. Suskun halimdeyken şunu yaşıyorum: bi ortamdayken insanlar konuşuyo ama benim aklıma hiç bişey gelmiyo beynim durmuş gibi oluyo. Sonra sıkılmaya başlıyorum kendimi üzüyorum bu yüzden. Herkes konuşuyo ama ben neden konuşamıyorum diye soruyorum kendime çıldrcak derecede.
2. Sorun: Eski sevgili, hayatımda bi kıza aşık oldum ve ondan başka kimseyi sevemedim sevmek istemedim bağımlılık gibi bişey oldu artık. Onun bana hissettirdiği güzel duyguları düşünüyorum genellikle, çünkü sadece onda yaşadım. 3. Sorunum: Gereksiz şeyleri düşünmek, mesela bi ortamdayken benden daha konuşkan esprili güzel konuşan insanların dikkatini üzerine çeken bi insan göriyim bunu kafaya takarım kıskanırım o insanı ben niye onun gibi değilim neden onun gibi olamıyorum nasıl onun gibi olurum gibisinden düşünceler gelir aklıma. Bide kendimi çok sorgularım neden yapamıyorum neden olmuyo gibi. Şimdi benim ekonomik durumum pek iyi değil o yüzden devlet hastanesine gidicem. Hayatmda hiç psikiyatra gitmedim o yüzden derdimi nasıl anlatcam bilmiyorum yani şu 3 büyük sorunumu anlatayım çok rahatlarım ama nasıl anlatcam işte. Ben aslında ilaç kullanmak istemiyodum ama artık tak etti. Ben bu sorunları doktora anlatsam sizce bana hangi ilacı yazar? Veya siz bana durumuma uygun bi ilaç söyleyin ben doktora gidince onu yazdırayım veyahut şu ilaç nasıldır kullanmam uygun olurmu diyeyim. Yaşım 16, şu sorunlarımdan kurtulayım ozaman işte artık hayat benim için daha güzel olmaya başlıcak
2. Sorun: Eski sevgili, hayatımda bi kıza aşık oldum ve ondan başka kimseyi sevemedim sevmek istemedim bağımlılık gibi bişey oldu artık. Onun bana hissettirdiği güzel duyguları düşünüyorum genellikle, çünkü sadece onda yaşadım. 3. Sorunum: Gereksiz şeyleri düşünmek, mesela bi ortamdayken benden daha konuşkan esprili güzel konuşan insanların dikkatini üzerine çeken bi insan göriyim bunu kafaya takarım kıskanırım o insanı ben niye onun gibi değilim neden onun gibi olamıyorum nasıl onun gibi olurum gibisinden düşünceler gelir aklıma. Bide kendimi çok sorgularım neden yapamıyorum neden olmuyo gibi. Şimdi benim ekonomik durumum pek iyi değil o yüzden devlet hastanesine gidicem. Hayatmda hiç psikiyatra gitmedim o yüzden derdimi nasıl anlatcam bilmiyorum yani şu 3 büyük sorunumu anlatayım çok rahatlarım ama nasıl anlatcam işte. Ben aslında ilaç kullanmak istemiyodum ama artık tak etti. Ben bu sorunları doktora anlatsam sizce bana hangi ilacı yazar? Veya siz bana durumuma uygun bi ilaç söyleyin ben doktora gidince onu yazdırayım veyahut şu ilaç nasıldır kullanmam uygun olurmu diyeyim. Yaşım 16, şu sorunlarımdan kurtulayım ozaman işte artık hayat benim için daha güzel olmaya başlıcak

Yorum