Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Aşka geç kalmak..

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    sevgili malt,
    bende 26 yaşında bir erkeğim ve hiç sevgilim olmadı diyebilirim.
    Dahası bir işim de yok henüz,memur olmaya çalışıyorm senin gibi.
    Demişsin ki iş yerinden insanların akrabalaarı ile tanışmak istemiyorm,işin içine aileler girmesin demişsin. Sence sevgilini bi arkadşın tanıştırınca herşey güzel,fakat komşun,teyzen veya iş yerinden birinin tanıştırması sana neden ters geliyo.Bence önyargılı olma ve sana gelen tekliflere hayır deme bence. Sonuçta illa aşık olacağın kişiyi senin istediğin gibi bulacaksın diye birşey yok. Aileden birinin seni tanıştırdığı biriyle 15 dk bi kafe de oturman sana bişi kaybettirmez.Enazından elindeki şartları zorlamış olursun

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: edgy
      sevgili malt,
      bende 26 yaşında bir erkeğim ve hiç sevgilim olmadı diyebilirim.
      Dahası bir işim de yok henüz,memur olmaya çalışıyorm senin gibi.
      Demişsin ki iş yerinden insanların akrabalaarı ile tanışmak istemiyorm,işin içine aileler girmesin demişsin. Sence sevgilini bi arkadşın tanıştırınca herşey güzel,fakat komşun,teyzen veya iş yerinden birinin tanıştırması sana neden ters geliyo.Bence önyargılı olma ve sana gelen tekliflere hayır deme bence. Sonuçta illa aşık olacağın kişiyi senin istediğin gibi bulacaksın diye birşey yok. Aileden birinin seni tanıştırdığı biriyle 15 dk bi kafe de oturman sana bişi kaybettirmez.Enazından elindeki şartları zorlamış olursun
      İş aileyle başladığında ilişkiye onu tanımak meselesinden önce evliliğe odaklanarak başlamış olursun..Tabiki evlilik olacak ama ilişki biraz kasıntı olurmuş gibi geliyor bana..Mesela kendi bulduğun biriyle çıkınca anlaşamazsan ayrılırsın ya da arada kimse olmamış, kimse kırılmamış olur..Ama aileler tanıştırırsa iş baştan ciddi olduğundan ilişki gergin başlar gibi geliyor bana ve bir süre tanıdıktan sonra olmayıp ayrılırsan durum farklı olabilir..Arada kalanlar olur..Ne bileyim sanki anlaşamadı ayrıldı yerine gezdi tozdu bıraktı gibi de düşünülebilir..Yani açıkçası ben işin hep en kötü tarafını düşünmeye çalışıyorum..Tabi mutlu da olabilirsin o ayrı..Kendin bulursan kendim ettim kendim buldum misali olur gibi ve kimse arada kalmaz

      burak_baby_face ben de 7 ay önce ayrıldım o benim ilk aşkımdı şimdi karşıma çıkan kişiyle onu kıyaslıcam sanırım..Her neyse dediğin gibi birini yeniden tanımak, anlamak o kadar zor geliyor ki..Heves de olmuyor insanın içinde..Tanımak yerine hazır tanınmışı yok mu" diyesi geliyor insanın :P Şaka bir yana her şey belli bir zamandan sonra çok zor ve anlamsız..Yine de akışına bıraktım hayatı artık..
      Öyle bir düşe daldım bir baktım ki aa sahiden ben

      Yorum


      • #18
        Seni çok iyi anlıyorum malt,ama şunu da söleyim ki herkes nedicek diye düşünürsen mutlu olamazsın, yine biliyorum ki ilişkinin insanların dedikodu malzemesi olmasından çekiniyosun.Vede evlilik baskısı hissedeceğini. Ama aile vasıtası ile her tanıştığın kişiyle ilişki yaşamayacaksın ki. Yani şöyle düşün,hep istediğin gibi biri neden bu yolla karşına çıkmasın ?? bence elinin tersiyle itme hemen,dediğin gibi herşeyin en kötü tarafını düşünüyosun ve seni iyi anlıyorm çünkü bende öyleyim.

        Umarım kızmıyosundur bana bence şansını zorla derim.
        Hakkımız da hayırlısı..bende çok duygusal boşluk yaşıyorum ve sırf bu yüzden güvenebileceğim bi beraberliğe çok ihtiyacım var. Sanki hayatım boşuna geçmiş gibi geliyor bana

        Neyse kendi sorunlarımı yazmayayim

        Yorum


        • #19
          Evlilik..Tanıyıp sevip aşık olduktan sonra olsun istiyorum..Aşık olup bir ilişkiyi sürdürdükten sonra evlilikle sonuçlanmasından yanayım..Aile vasıtası ile her tanıştığım kişiyle ilişki yaşamayacağım mutlaka ama bu yolla tanışıp bir ilişkiye başlamadan, tanımadan, aşık olmadan evlilik olsun istemiyorum..Büyük konuşmak istemiyorum ama umarım her şey hepimizin gönlümüze göre olur..

          Bu arada sen de sıkıntılarını yaz çekinme Nede olsa sitenin amacı bu..
          Öyle bir düşe daldım bir baktım ki aa sahiden ben

          Yorum


          • #20
            Ben bu sıkıntımı yazmıştım daha önce,teşekkr ederim malt

            Yorum

            İşleniyor...
            X