Duyuru

Collapse
No announcement yet.

bu faverin etkisini ne zaman göstercekkkkkk

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • bu faverin etkisini ne zaman göstercekkkkkk

    50 mg ile başladım
    100 mg alıyom şimdi 1 hafta oldu çıldırcam artık
    çok kötüyümmmmmmmm
    bilen varsa yazsınnnnnn
    ilk hafta alınan ilaçlar intihar etkisi yapıo ondan mı daha çok depresifim ben
    ama geçmişte 3 tane antidepresan içtim
    bunlara alışkın olmam lazım bünyem
    nedne bana böyle yapıooooooo

  • #2
    bana yardım edinn

    Yorum


    • #3
      sanırım ilaca daha yeni başlamışsın faverin kaliteli bir ilaç
      yanılmıyorsam eczacıbaşı firması yaklaşık 10 yıl önce 100 mg alıyordum günde .neyse her anti depresan yan etki yapıyor 15 gün bekle......

      Yorum


      • #4
        Senin durumunda ilaçların etki etmesi için zaman lazım. Antidepresanlar ilk başlarda yan etki yapabiliyor. Geçmişte antidepresan kullanman yeni ilacında yan etki yaşamayacağın anlamına gelmez maalesef. Yan etkilerin azalması da bir kaç hafta sürebilir. İlacın etkisini göstermeye başlaması ise sekiz ila oniki hafta arası bir süre gerektirir. Biraz sabretmen lazım, ben de zorlanmıştım ama şimdi daha rahatım. Az sık dişini bir kaç hafta , sonrasında daha rahat olursun.

        Yorum

        İşleniyor...
        X