Duyuru

Collapse
No announcement yet.

neden

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • neden

    Yeni konu açamıyorum 5 yıldır üyeyim

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: delimavi_38 View Post
    Yeni konu açamıyorum 5 yıldır üyeyim
    Yeni konu açman için bir engel mi var?
    Şuna inanmak lazımdır ki, Dünya yüzünde gördüğümüz her şey kadının eseridir (Mustafa Kemal Atatürk)

    Yorum


    • #3
      açmışsınız işte yeni konu

      Yorum


      • #4
        Buraya yazabildiğinize göre açmışsınız zaten.
        Evli ve mutlu,çocuklu....sigpic

        Yorum


        • #5
          konu açmak için aklınıza bişey mi gelmiyor yada bilgisayar kullanımı anlamında mı açamıyorsunuz, gerçi bu soruyu sormakta mantıksız olacak zaten açtığınız bir konuya cevap yazıyorum
          ÖMÜR, UMUTTAN ÖNCE BİTMELİ...

          Yorum


          • #6
            Burda açmış ama soruyu ben böyle algılamadım.
            Yani bir sorunu ile ilgili başlık açamamış, anlatmaktan çekindiği bir konu mu var?
            Şuna inanmak lazımdır ki, Dünya yüzünde gördüğümüz her şey kadının eseridir (Mustafa Kemal Atatürk)

            Yorum


            • #7
              bende öyle anladım sanırım, ilk zamanlar banada oluyodu, içimi kurcalayan, sormak istediğim sorular oluyor, fakat diğer başlıklarda yazılanlara baktığımda diğer arkadaşların dertleri sıkıntıları (Allah kimseye dert sıkıntı vermesin) çok çok daha önemliymiş gibi geliyordu. hatta çoğu zaman cevap bile yazamadığım oldu saçma sapan bişey yazarım alakasız bişey yazarım diye çok çekindim. artık çekinmiyorum belki çok çok etkileyici yardımım olmuyor ama farklı bir bakış açısı dile getiriyorum,feyz alıyor veya katılıyorum üstteki yazılara, sonrada çorbada benimde tuzum olduğunu düşünüp mutlu oluyorum kendimce.
              ÖMÜR, UMUTTAN ÖNCE BİTMELİ...

              Yorum


              • #8
                Biraz daha açık bi cümle olsaydı

                Yorum


                • #9
                  Ayy ilahi çok güldüm valla,geçen akşam koca bir sayfa yazı yazdım yeni konu aç dedim açılmadı,problem yaşadım adminle görüş filan,şimdi açabiliyormuyum diye denedim oldu AÇABİLİYORUM ÇOK SEVİNDİM YENİ KONU AÇABİLİYORUMMMM OLEYY.

                  Yorum


                  • #10
                    Hele şükür
                    BİN KERE MAZLUM OLSANDA BİR KERE ZALİM OLMA

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X