Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Kız arkadaş ve yalnızlık

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • joseraul
    replied
    Orjinal yazı sahibi: serena View Post
    dını konularda bu işlere uyulması bana ters gelıyo ya neyse bu onun istedigine kalmiş
    İşte mesela yurtdışındada var bu işleri dine göre belirleyenler mesela saflık yemini etmiş gençler var bunlar hiç bu işlere girmiyorlar. Ama ben inaç gereği saflık yemini ettim biri karşıma çıkarsa yemini bozarım diye inaçları kendine göre uydurmak dürüstlük değil o zaman kişinin kendi şeçimi olur.

    Leave a comment:


  • mavi deniz
    replied
    Orjinal yazı sahibi: Tranquility View Post
    Öncelikle öneriler için teşekkür ederim, şu ana kadar hiç cinsel deneyimim olmadı ve ihtiyacını hissetmekteyim. Uzun süre sporla uğraştım ve artık vakit buldukça yapıyorum(derslerim gerçekten çok yoğun) o konuda pek sıkıntım yok. Ek olarak bu konulara dini açıdan bakmanın gereksiz olduğu görüşündeyim konuyu o tarafa çekmezsek sevinirim. Dediğiniz gibi cinsel ilişki yaşamam lazım ve karşı cinse ister istemez cinsel obje olarak bakıyorum porno bağımlılığım da vardı ve kendi irademle kurtulmak için şu anda büyük bir çaba sarf etmekteyim. Şu anda öğrenci yurdunda kalmaktayım ve açıkçası tam olarak nereden başlayacağımım bilmiyorum eskorta gitmeyi düşündüm ancak ters de tepebilir dedim ve şu anda kararsızım. Bazen sokakta yürürken yeteri kadar dik yürümediğimi falan düşünüyorum ve kendimi diğerleri ile kıyaslıyorum ve onların kız arkadaşı olması normal benim hiçbir zaman olmayacak diye bakıyorum. Bu sorunu yaza bıraksam yazın çeşitli kurs ve aktivitelere katılarak bu soruna çözüm bulabilir miyim?
    bence etrafında arastır ya erkek arkadaslarına sor işte şöyle takılabilcegim kız falam varmı diye sen arkadaslarına sor ama öyle eskort falan demıyorum cinsellige açık kızlar dıyelım arkadaslarına sor etrafına bak biraz

    Leave a comment:


  • mavi deniz
    replied
    Orjinal yazı sahibi: joseraul View Post
    Dinin kuralı bellidir cinsel ilişki için dini nikah yapmak gerekir. Nikahsız olarak cinsel ilişki büyük günahlardandır. Dini açıdan bakarsa, bu kişinin nikah yapması ve karşı kişiye mehir vermesi gerekir.

    Ayrıca bjksaid92 in fikridi kendine göre doğru artık insanlar o kadar karmaşık oldularki onlarla uğraşana kadar ömür geçiyor.
    dını konularda bu işlere uyulması bana ters gelıyo ya neyse bu onun istedigine kalmiş

    Leave a comment:


  • bazen13
    replied
    Orjinal yazı sahibi: joseraul View Post
    Dinin kuralı bellidir cinsel ilişki için dini nikah yapmak gerekir. Nikahsız olarak cinsel ilişki büyük günahlardandır. Dini açıdan bakarsa, bu kişinin nikah yapması ve karşı kişiye mehir vermesi gerekir.

    Ayrıca bjksaid92 in fikridi kendine göre doğru artık insanlar o kadar karmaşık oldularki onlarla uğraşana kadar ömür geçiyor.
    insanların neye inanacaklarını bırakın da insanlar karar versin.

    Leave a comment:


  • shondes
    replied
    Başka bir başlıktada yazmıştım , birşeyi ço istersen olmuyor genelde,(kız arakadaş için) diğer sorunlarının yeride güzin abla bence burası değil:9 ahaha

    Leave a comment:


  • joseraul
    replied
    Orjinal yazı sahibi: serena View Post
    böyle düşünüyosan yazık sana bir insan asla sevgiyi yuk olarak görmemeli evet sevenler için bu yuk digilidir birbirini anlamaları ve sevmelerıdır senın bundan yoksun olaman yazık sevgi için yapılan hiçbir şey boş yada zaman kaybı digildir cinsel ilişkiyide
    dinimiz asla cinsellıgı yasaklamamiştir buna bellı kurallar koymustur arkadas yazdıgı gibi yaparsa günah evet insanlar sevdiklerı için zaman harcamıcaksa ne için zaman harcıcaklarkı
    Dinin kuralı bellidir cinsel ilişki için dini nikah yapmak gerekir. Nikahsız olarak cinsel ilişki büyük günahlardandır. Dini açıdan bakarsa, bu kişinin nikah yapması ve karşı kişiye mehir vermesi gerekir.

    Ayrıca bjksaid92 in fikridi kendine göre doğru artık insanlar o kadar karmaşık oldularki onlarla uğraşana kadar ömür geçiyor.

    Leave a comment:


  • mavi deniz
    replied
    karızma bir yerde gerekıyo ıyı konusmayı bilirse yeterlı

    Leave a comment:


  • bazen13
    replied
    Bir bara git, takıl kafana göre, gözüne kız kestir, muhabetti sağla, eve götür..

    Bu kadar basit şeyleri ne kadar büyütüyorsunuz arkadaşlar.. Elbette bunlar için biraz yakışıklı ve karizmatik olmak gerek.

    Kız arkadaş olayını hiç kafama takmadım, çünkü ortamım olduğundan cinsel ihtiyaçlarımı giderebiliyorum, yalnızlığımı da sokaklarla.. tanımadığım insanların hayatları ile..

    Leave a comment:


  • mavi deniz
    replied
    Orjinal yazı sahibi: bjksaid92 View Post
    olmasın arkadaşım. kız arkadaşın olmasın, şart mı yani herkesin kız arkadaşı olmalı diye birşey mi var. Senelerdir benim de yok bunu sorun etmiyorum hatta kendimi çiftlerden daha üstün görüyorum. Birisiyle çıkmak hamallıktan başka birşey değildir, ben zamanı sürekli bir insan için harcayamam. Yok onunla buluş, para dök, işin yokmuş gibi olur olmaz zamanlarda telefonla ara vs bir sürü saçma sapan iş. Cinsel ilişkiye falan da bulaşma. 2 dk lık zevk için büyük günaha girersin.
    böyle düşünüyosan yazık sana bir insan asla sevgiyi yuk olarak görmemeli evet sevenler için bu yuk digilidir birbirini anlamaları ve sevmelerıdır senın bundan yoksun olaman yazık sevgi için yapılan hiçbir şey boş yada zaman kaybı digildir cinsel ilişkiyide
    dinimiz asla cinsellıgı yasaklamamiştir buna bellı kurallar koymustur arkadas yazdıgı gibi yaparsa günah evet insanlar sevdiklerı için zaman harcamıcaksa ne için zaman harcıcaklarkı

    Leave a comment:


  • EnİGMaS
    replied
    bu bir sorun sende benim gibi ötelemeye çalışmak için başka uğraşlara yönelirsen OKB li olursun şuan değilsen tabiii aşağılamak duygusu bende de var ilaç kullanmama rağmen ötelemeye kesinlikle çalışma ...

    Leave a comment:


  • EnİGMaS
    replied
    aynı sorunu bende yaşıyorum

    Leave a comment:


  • Tranquility
    replied
    Öncelikle öneriler için teşekkür ederim, şu ana kadar hiç cinsel deneyimim olmadı ve ihtiyacını hissetmekteyim. Uzun süre sporla uğraştım ve artık vakit buldukça yapıyorum(derslerim gerçekten çok yoğun) o konuda pek sıkıntım yok. Ek olarak bu konulara dini açıdan bakmanın gereksiz olduğu görüşündeyim konuyu o tarafa çekmezsek sevinirim. Dediğiniz gibi cinsel ilişki yaşamam lazım ve karşı cinse ister istemez cinsel obje olarak bakıyorum porno bağımlılığım da vardı ve kendi irademle kurtulmak için şu anda büyük bir çaba sarf etmekteyim. Şu anda öğrenci yurdunda kalmaktayım ve açıkçası tam olarak nereden başlayacağımım bilmiyorum eskorta gitmeyi düşündüm ancak ters de tepebilir dedim ve şu anda kararsızım. Bazen sokakta yürürken yeteri kadar dik yürümediğimi falan düşünüyorum ve kendimi diğerleri ile kıyaslıyorum ve onların kız arkadaşı olması normal benim hiçbir zaman olmayacak diye bakıyorum. Bu sorunu yaza bıraksam yazın çeşitli kurs ve aktivitelere katılarak bu soruna çözüm bulabilir miyim?

    Leave a comment:


  • pikachu
    replied
    Orjinal yazı sahibi: joseraul View Post
    Adam öğrenciyim diyor nasıl tutacak 1 haftalık escortu hem ayrıca çekingenim falan diyor escort gece kalkıp bunu jiletlerse kötü bitr şey falan yaparsa ne olacak
    Orasını o düşünsün :RpS_wub:

    Leave a comment:


  • joseraul
    replied
    Orjinal yazı sahibi: pikachu View Post
    Hiç cinsel ilişki yaşadın mı? Yaşamadıysan, yaşamalısın. Parayla yada parasız. Kız arkadaş edinmek basittir, illa güzel olcak diye bir şart yok. Ortahalli bir kız bulsan, çıkma teklifi etsen ve biraz bakımlı olsan kabul eder. Utangaçlığının yenmenin en kolay yolu ise, ayrı bir evde tek başına kalıyorsan, 1 haftalığına eskort bir bayanı kirala. Onunla orada yaşa ve gizli tüyolar al. Yani sohbet et, dolaş, ama sakın kendini kaptırma, yoksa seni suya götürür, sussuz getirir. Son olarak, ilk araba kullanışını hatırla, heycanlı bir yapıda oluyorsun. Kullanırken zevk alıyorsun falan ama 1 ay sonra artık sıradan bir iş gibi geliyor. Canın sıkılıyor, yürümek istiyorsun falan. Buda onun gibidir.
    Adam öğrenciyim diyor nasıl tutacak 1 haftalık escortu hem ayrıca çekingenim falan diyor escort gece kalkıp bunu jiletlerse kötü bitr şey falan yaparsa ne olacak

    Leave a comment:


  • bjksaid92
    replied
    olmasın arkadaşım. kız arkadaşın olmasın, şart mı yani herkesin kız arkadaşı olmalı diye birşey mi var. Senelerdir benim de yok bunu sorun etmiyorum hatta kendimi çiftlerden daha üstün görüyorum. Birisiyle çıkmak hamallıktan başka birşey değildir, ben zamanı sürekli bir insan için harcayamam. Yok onunla buluş, para dök, işin yokmuş gibi olur olmaz zamanlarda telefonla ara vs bir sürü saçma sapan iş. Cinsel ilişkiye falan da bulaşma. 2 dk lık zevk için büyük günaha girersin.

    Leave a comment:

İşleniyor...
X