Duyuru

Collapse
No announcement yet.

acil yardım !!

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • gülreçeli
    adlı üyemiz acil yardım !! konusunu başlattı

    acil yardım !!

    arkadaslar lütfen yardım edin bana yha:20: dha öncede yazmıstım simdi gene yazıyorum bu defa bazı değişikliklerle... arkadaslar 19 yasındayım 1 yıl öncesine kadar hiç bi erkekle ciddi olarak konusmadım ama 1 yıldan beri biriyle konusuyorum ve bildiğiniz asık oldum ama bu çocuk ii biri deil biliyorum inanılmaz tripler attı bu bir yılda tam da ygs ye hazırlandığım sene derslerim çok ii di diploma notum 89 olmasına rağmen son bir yıl içinde yasadıklarım yüzünden doğru düzgün bi yeri kazanamayacam ... çünkü o bn sınaw calışmak için memlekete döndüğümde ( yatılı okuyodm ) ona ilgi gösteren kızlarla konusmaya basladı kıskanc biriyimdir zaten o kızları silmesini istedim yapmadı bırakıyorum dedim gene yapmadı ve konusmayı kestik ( bi hafta sonra kıza teklif etti kız kabul etmedi bana acıklama olarak da sana inat yapmıstım diyo )tabi bn hiç beklemediğim bi sekilde yıkıldım berbat bi dönem gecirdim ve sınawlarım alt üst oldu ama öyle inanılmaz bi ask acısı cekiyordm ki hiç umrumda olmadılar ... biliyorum çok suçluyum ama bu acıya dayanamayıp onunla konustum geri dönmemi istedi o kızlarla konusup bana ihaneti aklımdan çıkmasada onu geri kabul ettim simdi tekrar konusuyoruz ama bana hayır getirmeyeceğini bildiğim için istemiyorum ama onsuz da yapamayacakmışım onu unutamayacakmışım gibi geliyo lütfen bi şeyler diyin bana çok canımı sıkıyo bu durum çok

  • ismael
    replied
    Valla kim ne derse desin hepsi boş.
    Sen bol bol acı çekiceksin.
    Sonra unutacaksın tabii.
    Hatta aklına geldikçe ne kadar çocukmuşum diyeceksin.
    Yıllar geçtikten sonra bir bakacaksın, aynı şeyleri başkasına söylüyorsun...
    Acı cekmeye değmez, zaman unutturur vs. vs.

    Aşkın kendisi de, acısı da dünyanın en güzel duygusudur.
    Değer mi ?
    Bence kesinlikle değer...

    Leave a comment:


  • gülreçeli
    replied
    Orjinal yazı sahibi: enerji528 View Post
    gülreçeli seni tam olarak anlayamasam da az çok anlayabiliyorum ama beynine söz geçirebilmelisin yoksa beynin sana söz geçirir böyle düşünüp durursun, üzülürsün. Aklına getirmemeye çalış demiyorum, öyle yaparsan iyice aklına kazınır, çünkü beyne düşünmek istenmeyen şey çekici gelir. Aklına geldiğinde umursamaz şekilde davran olsun yaşandı bitti, hayatın içinde bunlar da varmış de, nasipse ilerde daha güzellerini yaşarım de.
    bak mesela bunlaı da biliyorum ama hayat öle garip ki düsündüğüm seyleri yapamaz hale getirdi beni

    Leave a comment:


  • gülreçeli
    replied
    Orjinal yazı sahibi: bipolarokb
    herşeyin çaresi varken aşk acısına mı çare arıyorsunuz acınızı küçümsemiyorum ama inanın ben terk edildiğimde okulu bırktım.üniversite hayatım bitti..şuan rezil durumdayım. işsiz güçsüzüm açıköğretime de kapak atamadım bi türlü..bu kız yüzünden hayatım mahvoldu..ilk aşkımdı herşeyimdi..ama noldu? tabi ki bitti..bir ilişki odevam etmiyorsa anlamanız gereken bir şey vardır..bu kişi sizin doğru kişiniz değildir..
    dipnot: onu unutmak için biz size yardımcı oluruz. dertleşiriz merak etmeyin
    tesekkür ederim bakın sizinde ilk aşkınızmış ve siz okulu bırakmıssınız bn de su an dönüm noktasındayım üniversite kazanamazsam bi okulum olmayacak allah hepimizin yardımcısı olsun bi hiç uğruna mahvediyoz kendimizi bunu biliyoruz ama gene de mahvoluyoruz

    Leave a comment:


  • cansusln
    replied
    ileride ismini bile hatırlamıcam de üzülme. ileride zaten ilk aşkım olmucak de ayrıl. ileride zaten taşınıcam de etrafındakilerle muhabbet etme. bu tür saçmalıklar nedir böyle. üzülceği zaman üzülür insan ama ömür boyuda sürmez zaten bırakın içini boşaltsın

    Leave a comment:


  • commandos
    replied
    İleride ismini bile hatırlamayacağın kişiler için üzülme bence.

    Leave a comment:


  • enerji528
    replied
    gülreçeli seni tam olarak anlayamasam da az çok anlayabiliyorum ama beynine söz geçirebilmelisin yoksa beynin sana söz geçirir böyle düşünüp durursun, üzülürsün. Aklına getirmemeye çalış demiyorum, öyle yaparsan iyice aklına kazınır, çünkü beyne düşünmek istenmeyen şey çekici gelir. Aklına geldiğinde umursamaz şekilde davran olsun yaşandı bitti, hayatın içinde bunlar da varmış de, nasipse ilerde daha güzellerini yaşarım de.

    Leave a comment:


  • cansusln
    replied


    bak bu video çok şey anlatıyo)

    Leave a comment:


  • cansusln
    replied
    başkasını yerine koymak gibi bi hata yapmayın ben yaptım ve kandırılan tarafken kandıran taraf olduğumu hissettim işte o vicdan azabı olur. sen unutamam mdedikçe unutamazsın zaten. karşına hoşlanıcağın başka birileri elbet çıkar ozaman yavaş yavaş oda silinir

    Leave a comment:


  • gülreçeli
    replied
    Orjinal yazı sahibi: Huysuz20 View Post
    Mesela onun başkasına teklif ettiğini düşünüp resmen bnmle oynadı deyp ondan soğuyabilirsin. O beni sevmiyorsa bnde onu sevmem artk hayatımda ona yer yok deyip unutabilirsn. yaptğı tüm kötü şeyleri aklına getir bi süre snra unutacaksın
    tesekkür ederim ... bunu deneyecem

    Leave a comment:


  • Huysuz20
    replied
    Orjinal yazı sahibi: bayraktar89 View Post
    unutmanın tek yolu yerine başkasını koymaktır.aksi taktirde unutmak kolay olmuyo ne kadar istesende....
    hayır bunu yapma.. ben aynısını yaptım ve hem kendime hem sevdiğim çocğa hemde yerine koydğm çocuğa çok köü zarar verdim.

    Leave a comment:


  • Huysuz20
    replied
    Orjinal yazı sahibi: gülreçeli View Post
    mesela nasıl düşünmeliyim ne demeliyim kendime .... iki ay uğrastım nafile
    Mesela onun başkasına teklif ettiğini düşünüp resmen bnmle oynadı deyp ondan soğuyabilirsin. O beni sevmiyorsa bnde onu sevmem artk hayatımda ona yer yok deyip unutabilirsn. yaptğı tüm kötü şeyleri aklına getir bi süre snra unutacaksın

    Leave a comment:


  • bayraktar89
    replied
    Orjinal yazı sahibi: gülreçeli View Post
    mesela nasıl düşünmeliyim ne demeliyim kendime .... iki ay uğrastım nafile
    unutmanın tek yolu yerine başkasını koymaktır.aksi taktirde unutmak kolay olmuyo ne kadar istesende....

    Leave a comment:


  • gülreçeli
    replied
    Orjinal yazı sahibi: Huysuz20 View Post
    Unutursun yeterki beyninde bitir.
    mesela nasıl düşünmeliyim ne demeliyim kendime .... iki ay uğrastım nafile

    Leave a comment:


  • Huysuz20
    replied
    Unutursun yeterki beyninde bitir.

    Leave a comment:

İşleniyor...
X