Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Maddeyi bıraktıktan sonraki boy gösteren sorunlar

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Maddeyi bıraktıktan sonraki boy gösteren sorunlar

    Öncelikle hepinize sağlıklı günler diliyorum. Ben geçen aylarda burada bi konu açmıştım, madde kullanımımı sona erdirmiştim ve br takım sorunlarla karşılaşmıştım. Başlıca; özgüven sorunu, kimseyi sevememe, rahatlayamama, anksiyete... Bunların hepsi kalktı arkadaşlar, gerçek kimliğime döndüm sayılır tam anlamıyla olmasa da, mesela gülüşüm hala kendi gülüşüm değil çünkü hayat çok sıkıcı ve çok berbatımsı geliyor neyse biliyorum zamanla bu da geçecek. Konuyu açma sebebim: İnsanlar çok yapmacık geliyor, sanki hepsi boş adam gibi geliyo, sevinçleri hüzünleri falan çok gereksiz geliyo ve daha fazlası. Bu da geçecek zamanla biliyorum, size de bunu soracaktım çünkü gördüğüm kadarıyla bu çekilme dönemi hakkında çok bilgi sahibi olan abilerim var burada. Geçmeyeceğinden korkuyorum, kendime gelemeyeceğim, insanlar sürekli yapmacık gelecek, asla mutlu olamicam. Yaşım 18 bu arada. Bi şeyler söylerseniz sevinirim aksi halde tekrar madde kullanımına devam edip o eğlenceli yaşam tarzıma geri dönücem. Aslında size yalvarıyorum :crying:

  • #2
    hangi madde? kokain ise bu durum normal ve uzun sürer. yani depresyon.
    doktorun yazacağı bir antidepresan ile rahatlayabilirsin.

    Yorum


    • #3
      Bonzai. Gülünecek haldeyim biliyorum ama beni çok etkiledi bu lanet olası yavşan otu üzerine enjekte edilmiş tarım ilacı olan madde. Doktora hiç gitmedim, zamana attım kendimi

      Yorum


      • #4
        Yeniden merhaba kardeşim ...
        Sana tavsiyem hiçbirşeyi takmamaya çalış ve sabırlı ol kesinlikle madde kullanma bu senin zararına olcaktır.
        Tekrar beynini kandıracaksın şu anki sıkıntılaırn ilerde daha artacak.Çabucak iyileşmek istiyorsan sakın madde kullanma
        eğer yaşadıkların dayanaılmıcak gibiyse ki eminimki deildir bir psikiyatriste git ve derdini anlat.Büyük ihtimal sana antidepresan verecektir.
        Çok faydasını görürsün rahat atlatırsın bu dönemi ama ilaç kullanmazsan biraz daha sabırlı olman gerektiğini söylemek zorundayım.
        Kendiliğinden öyle hemen geçmesini bekleme.Doktora git sonra hayatında sana maddeyi hatırlatacak herşeyden uzak dur.
        Daha önce böyle bir durum yaşamış olsaydın bu dönemler seni bu kadar zorlamazdı ama şunu bilki geçecek bana güven kardeşim.
        Sadece sabırlı ol geçeceğini kabullen umudunu sakın kaybetme spor yapabiliyosan yap uyuşturucu kullandığın zamanlar bilmiyorum ama sanırım asosyal biriydin
        insanın sadece evde oturup kafa yaşayası geliyor. Sende o zmaanlar yapamadığın ne varsa hepsini yapmaya çalış uyuşturucu kullanma bak bizim burda son 1 haftada 9 kişi zehirlendi
        2 si komada Allah yardımcıları olsun hepside senin gibi gencecik kardeşler ve hastaneden çıktıklarında korkudan artık madde kullanmıcaklardır.
        Çünkü o anki yaşanılanları az çok biliyorum Allah kimsenin başına vermesin.Onlarda muhtemelen senin yaşadığın sorunları yaşıcaklar umarım yaşamazlar.
        Benden bu kadar sevgili kardeşim tavsiyelerimi dikkate almanı isterim.Herşey yararına olacaktır.Yapman gereken sabırlı ve umutlu olmaktır.Kendine iyi bak.

        Yorum


        • #5
          Artık başlama. Mutluluk anlıktır. Bir haber alırsın. İstedğin bir şeye sahip olursun. Gerçekten aradığın özelliklerde birisine aşık olursun oda sana aşık olur ikramiye kazanırsın bunlar en fazla 1 gün sürer ve sonra normal rutin yaşantına dönersin. Keşke senin yaşında olsam. Yaşının kıymetini bil. orta vadede planlar yap kendine meşguliyetler fobiler bul. ailenle zaman geçirmeye çalış sosyal aktivitelerde bulun. O meretten kurtulmak büyük bir başarı ve sen bunu başarmışsan hayatta karşına çıkacak engeller sana vız gelir. Güzel günler seni bekliyor Merhaba de sadece : )

          Yorum


          • #6
            1- sitede kendi resmini kullanmasını hiçbir üyeye tavsiye etmem.
            2- İnsanlar, sorunlarını unutabilmek için maddeye başlarlar ve bir süre sonra madde bağımlısı olup, daha büyük sorunlarla karşılaşırlar. Sorunu, sorunla çözmek gibi bir yanlışa düşer ve sonunda mutlaka pişman olurlar.
            3- Mantıklı hayat biraz neşesizdir, gerçekçidir, kuralcıdır, daha az riskli, daha çok itibarlıdır, sabır gerektirir, kısmen durağandır. Yasak bir ten ararsın, kendini tutarsın, kafayı bulmak istersin, hayır yapmamalıyım dersin, birinin canını acıtmak istersin, bir dürtü durdurur seni. Kısacası hayat biraz tatsız ama çok çok kıymetli hale gelir.
            Kurallarım var, mutsuzum ve her zaman kurallarım olmasını istiyorum. İtibarlı bir hayat, içinde mutsuzluk olsa da tercihimdir.

            Yorum


            • #7
              Merhaba dostum.Maddeyi bıraktıktan sonra sorunların artması normaldir.Çünkü kullanırken güzel geliyor her şey.Ama şurada sana ne kadar zarar verdiğini kullanırken yeterince farketmiyorsun.Sana tavsiyem tekrar başlama.Çünkü bir dahaki bırakışında ya da kullanışında işler daha zor olur.Ne yap ne et psikiyatriye git.Tedaviye başlaman lazım...Sorunların buna benzerlerini yaşayan forumda gördüğüm için depresyon belirtisi geldi ve takıntıda az da olsa var.Neyse takrar söylüyorum.Doktora git ve onun verdiği ilaç ya da başka yöntemdeki talimatları uygulamalısın.Sonrası yavaş yavaş gelir.Gidene kadar kullanma,o sözlerine yenik düşme!Geçmiş olsun dostum.

              Yorum

              İşleniyor...
              X