Duyuru

Collapse
No announcement yet.

lustral kullanan var mı atarax?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Guest's Avatar
    Guest started a topic lustral kullanan var mı atarax?

    lustral kullanan var mı atarax?

    ben 4 gündür lustral kullanıyorum 1.5 sabahlları 50 mglıktan benim sorunum şu ortaokuldna beri okb hastasıyım lisedde çok sorunlar yaşadım arkadaş çevremde neyse şimdi geldik üniversiteye hastalık tekrar artmaya başladı toplumda var olamıyorum napcam bilmiyorum nerdeyse okulu bırakcam çok kötüyüm sürekli hasta oluyorum boğazım ağrıyo midem ağrıyoı hayattan bıktım ( bunun yanında atarax da alıyorum o da çok uyku yapıyor derslere adapte olamıyorum çok mutsuzum moralim bozuk hastayım :cry: :cry:

  • dehlizx
    replied
    yab : yaygın anksiyete bozukluğu, maalesef

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    ben daha önce fulsac ve cipram da kullandım lustralı da 1 ile başlattı doktor benim anlatmak istediklerim ilacın yan etkisi değildi benim ilacı kullanmamı tetikleyen sorunlar dehlizx yabın açılımı ne ben bilmiyorum gothica sen de ne şikayetten dolayı bu ilacı verdi

    Leave a comment:


  • Epica
    replied
    4 gün çok kısa bir süre.2 hafta sonunda şikayetlerin biter.
    yanlız 1,5 yerine 1 ile devam edip 2. haftadan sonra 1,5 devam edersen bence iyi olur.gerçi ben 2 yıldır kullanıyorum.bazen ilaçların dozuyla oynuyorum .etkilerinin kendimdeki düzeyini öğrendiğim için ayar yapabiliyorum.
    ataraxı da yatarken içsen daha doğru olur kanısındayım.ama illaki doktor gündüz iç dediyse yarım kaşık iç derim. geçmiş olsun arkadaşım.

    Leave a comment:


  • dehlizx
    replied
    PA ve YAB hastasıyım. 8 gündür lustral kullanıyrum. 1 hafta yarım içtim şimdi bütün içiyorum. Bende uykusuzluk yapıyor. Hiç uyuyamıyorum. Yan etkisi 1 hafta 10 güne kadar geçer sanırım. Çok şiddetli başağrısı ve elde ayakta uyuşma yapıyor bende. Ataraxı daha önce kullanmıştım uykusuzluğum için vermişti doktor. Yatmadan 2-3 saat önce kullanıyordum.

    Lustralı 1,5 ile başlaman biraz garip geldi bana. Benim doktorum yarımla başlatmasına rağmen çok zorlandım =) Anksiyeteyi biraz arttırıyor. Zamanla geçer inşaallah. Doktoruna danışsan daha iyi olur.

    Sağlıcakla...

    Leave a comment:

İşleniyor...
X