Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İlaç Keserken Bedensel Algı Bozukluğu Yaşayan Oldu mu?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • balance
    adlı üyemiz İlaç Keserken Bedensel Algı Bozukluğu Yaşayan Oldu mu? konusunu başlattı

    İlaç Keserken Bedensel Algı Bozukluğu Yaşayan Oldu mu?

    Selam doktor kontrolünde bipolar bozukluk tedavisi aşamasında serequel xr ve lamictal azaltarak bırakmaya çalışıyorum. Bu arada lithium a başladım. Ancak kandaki lityum seviyesi düşük olduğu için 3u den 4 e çıkardı lithium u. Bu aşamada beni korkutan bişey yaşadım dün ve bugünde biraz etkisi sürüyor, uyandığımda bacaklarımı ve dolayısıyla boyumu kısalmış hissine kapıldım bunun gerçek olmadığını biliyorum tabi ama korktum açıkcası, doktora gideceğim tabi kendisinin bilgisi var ama detaylı görüşümedik henüz. hazır böyle bir platformda iken bu tarz bişey yaşayan var mı? Sizce bu lithium kandaki olması gereken değere ulaşmadan diğer ilaçları bırakmaya başlamamdan mı kaynaklanıyor

  • unknownn
    replied
    ya hala kabus görüyorum gün içinde korkup iğrendiğim seyler gece kabus olarak geri geliyor bu neden oluyor acaba ya?hem bugün yatarken soluma döenemiyordum kalbim acıyor ve batıyordu bana ,bu neden olur acaba çok korkuyorum

    Leave a comment:


  • unknownn
    replied
    ne kaDAR korktuğum şey varsa gece kabus olaraK GÖRDÜM ,en nefret ettiğim aseyler ,çok berbat birşey ,birde panik atak var,sBAH BERBAT BİR durumda uyanıyordum

    Leave a comment:


  • angelica
    replied
    Bende de beynime elektrik verıyolar hıssı oluyodu bikaç sanıye kopuyodum sonra gerı gelıodum

    Leave a comment:


  • unknownn
    replied
    Orjinal yazı sahibi: panik View Post
    ilaç bırakırken vücudda beyinde türlü türlü oyunlar olur.benim hareketlerim yavaşlıyor hiç konuşamayacak gibi hissediyordum.beynimi elektrik çarpıyordu.donuklaşıyordum.bunlar yaşanır sabır.1 ay uğraştım ben..
    ben kabus görmüştüm mesela çok korkunçtu

    Leave a comment:


  • Ispanak
    replied
    ben bıraktım bende birşey olmadı yani birşey hissetmedim

    Leave a comment:


  • balance
    replied
    saol sanıyorum insanın başına ilk defa gelen bir atak başka şeyler yaşamış olsan da korkutuyor insanı herzaman daha önce bu şekilde geçişleri çok yaşadığım halde, ilaçlara dirençli biriyim çünkü bazen doktorum da neyi nasıl vereceğini şaşırıyor valla bende onun şaşırmasına şaşırıyorum doktoruma ulaştım panik oldum çünkü. Bu durum kaygı halinde çıkan kendine yabancılaşma durumuymuş ilaçlarda yine bir düzenleme yaptık bakalım çözülemeyen bir matematik problemi gibi hissediyorum kendimi...

    Leave a comment:


  • panik
    replied
    ilaç bırakırken vücudda beyinde türlü türlü oyunlar olur.benim hareketlerim yavaşlıyor hiç konuşamayacak gibi hissediyordum.beynimi elektrik çarpıyordu.donuklaşıyordum.bunlar yaşanır sabır.1 ay uğraştım ben..

    Leave a comment:

İşleniyor...
X