Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Lustral ile ilgili bi sorum var

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • gözyaşım
    adlı üyemiz Lustral ile ilgili bi sorum var konusunu başlattı

    Lustral ile ilgili bi sorum var

    Arkadaşlar ben 1 ay önce kadar lustral kullanmıştım 1 kutu aradan 1 ay geçti doktora gittim yine lustral verdi ve ilk 4 gün yarım kullanmam gerektiğini söyledi ben ilk kullandığımdada yarım kullanmıştım 4 gün fakar bu sefer 2gün yarım kullandım 3.gün yani bugün tam kullandım 50 mg bi zararı olur mu acaba ?

  • ressamm
    replied
    doktora çok gittim zamanında,farklı ilaçlar kullandım ama değişen bişi olmadı.. şu an ilaç kullanmıyorum

    Leave a comment:


  • ezolog
    replied
    bunu doktora gıderek anlıyabılırsın..kışıden kışıye degısır yarattıgı etkı..

    Leave a comment:


  • ressamm
    replied
    Arkadaşlar lustralın etkisi nasıl,kullanıpta iyi olan var mı..bende sosyal fobi var..acaba kullansam nasıl olur??

    Leave a comment:


  • ezolog
    replied
    rıca ederm tekrar gecmış olsun..

    Leave a comment:


  • gözyaşım
    replied
    saol canım umarım hepimiz bi gün sağlıgımza kavuşuruz

    Leave a comment:


  • ezolog
    replied
    gecmış olsun..yınede boyle olmana sebep neyse cozmeye calıış..gucsuz oldugumuz anlarda ılaclara sıgınıyoruz..ama dedım ya akılda bıtıyro ama sen doktorunun onerısıne gore kullan umarım duzelırsın..

    Leave a comment:


  • gözyaşım
    replied
    1 ay önce kullandım bıraktım ve doktor yeniden yazdı 2 gün önce 1 ay sonra tekrar gidicem bunu kullanmadığım zaman çok sinirli oluyorum bide sürekli ağlıyorum nedensiz kendimi durduramıyorum yutarsam sakinim yoksa sinirli ve ağlak

    Leave a comment:


  • ezolog
    replied
    lustralı ne zamandan berı kullanıyosun?eger cok ktu hıssetmıyosan bırakabılırsın..ben bıraktıktan sonra toparladım derslerımıde..her dakıka uyumak ıstıyordum..bırazda
    akılda bıtıyor hersey..ılaclar sadece sakımleştırıyor..aklınla yenersen ılacada gerek kalmaz..

    Leave a comment:


  • gözyaşım
    replied
    benimde tek sorunum uyku 2gün sonra okullar açılıcak ben napıcam bilmiyorum

    Leave a comment:


  • ezolog
    replied
    lustralı bende kulanmıştım bende bıraktıktan sonra bı donem baş donmesı yaptı.9 ay kullanıp bıraktım cunku cok fazla uyku yaptıgından ders calışamıyordum uyumaktan.bırkatıktan snra cok uyumaktan kurtuldum..ama bu tur ilaçlar bagımlılık yapmıyor;yesıl receteyle satılan ılaclar bagımlılık yapıyor..

    Leave a comment:


  • gözyaşım
    replied
    peki teşekkürler

    Leave a comment:


  • 19o3_niL
    replied
    Orjinal yazı sahibi: gözyaşım View Post
    Arkadaşlar ben 1 ay önce kadar lustral kullanmıştım 1 kutu aradan 1 ay geçti doktora gittim yine lustral verdi ve ilk 4 gün yarım kullanmam gerektiğini söyledi ben ilk kullandığımdada yarım kullanmıştım 4 gün fakar bu sefer 2gün yarım kullandım 3.gün yani bugün tam kullandım 50 mg bi zararı olur mu acaba ?

    ilk günlerde baş dönmesi uyku hali fln yaptığı için ilk bi hafta yarım kullanılarak vucut ilaca alıştırılıyo... bi zararı olmaz yani, biraz baş dönmesi fln yapar sadece (=

    Leave a comment:


  • gözyaşım
    replied
    Bendede uyku dışında hiç bir yan etkisi olmadı bu ilacın umarım bağımlılık yapmaz

    Leave a comment:


  • elifnurr
    replied
    1 sene kullanmışdım daha onceleri. bırakırkende zorluk yaşamadım. Yani bağımlılık yapdığını ılk defadı duydum. belkıde kışıye gore deyışıyo... Ben ilacın faydasını gordüm. yan etkılerı 1 ay sonra keçib gitdi.

    Leave a comment:

İşleniyor...
X