Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İlaçların etkisi

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ozan41
    adlı üyemiz İlaçların etkisi konusunu başlattı

    İlaçların etkisi

    5 gündür kullandığım lustral (50mg) ve seroquel'in (25mg) hiçbir etkisini görmedim şimdiye kadar aksine beynimi uyuşturup hafif halsizlik yarattı. Bu normal bir şey mi eğer öyleyse ne zamandan itibaren etkisini göstermeye başlar?

  • ozan41
    replied
    Arkadaşlar bugünle birlikte tam bir haftadır kullanıyorum hiç etki etmedi halbuki doktor genelde bir haftadan itibaren etkisini göstermeye başlar demişti. Bir de bana ilacı her gün sabah 10da al demişti ama uyanamadıgım için 12de alıyorum ben çok farkeder mi?

    Leave a comment:


  • kortay
    replied
    çok düşük mg kullanıyosunuz ilaçları,uyuşukluk yaptığını söylyüyosunuz.bu kadar narin olmayın ya savaşın az da olsa.25 mg seroquel hiçbir hastalığa endike etmez güldürmeyin .günde 900 mg kullananlar var seroquel i.

    Leave a comment:


  • dreamer8
    replied
    iyi uykular arkadaşlar.Kullanmaya devam o güzel ilaçları.Vitamin deposu.Mışıl mışıl uyutur.Enerji barındırır.İçmeye devam.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    4 haftada anca etkisini gösterir ilaçlar seroquel uyşukluk yapar doğrudur.

    Leave a comment:


  • ozan41
    replied
    Normalde 3'te anca uykusu gelen biriydim şimdi 1'de yatıyorum yarım saat yatakta kıvrandıktan sonra 1 buçuk gibi uyuyorum Bir de öğlen 1'e kadar uyurken şimdi 10'da kalkar oldum o yönden faydalı oldu

    Leave a comment:


  • shondes
    replied
    Orjinal yazı sahibi: fulia
    evet bi ara bana uyumam için verilmişti zaten
    Banada aşırı sosyallikten biraz uyuşmam için verildi, etkiside oldu

    Leave a comment:


  • shondes
    replied
    seroquel uyku getiren bir ilaç, bende kullanıyorum..

    Leave a comment:


  • enerji528
    replied
    İki üç hafta içinde etkisini göstermeliler.

    Leave a comment:

İşleniyor...
X