Duyuru

Collapse
No announcement yet.

lustral

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • dogu52
    replied
    Daha çok erken yan etkileriyle birlikte daha da kötü olmuş olabilir ama iyi oldukça ilacın yan etkileride azalcaktır.Ben çevremdeki tecrübelerime bakarak lustral değilde paxil citol tarzı ilaçlar daha iyi gelceğini düsünüyorum ama tabi doktor daha iyi bilir.

    Leave a comment:


  • rabiaa
    replied
    Orjinal yazı sahibi: dogu52 View Post
    arkadaşın nekadardır kullanıyor lustral etkisini geç gösteren bir ilaç
    bir hafta belki iki

    Leave a comment:


  • dogu52
    replied
    arkadaşın nekadardır kullanıyor lustral etkisini geç gösteren bir ilaç

    Leave a comment:


  • rabiaa
    replied
    Orjinal yazı sahibi: KATTRE View Post
    Bir ara bende kullandım ama bir işe yaramamıştı....yan etkileri pek olmamışti.
    he.. arkadaşımda mide bulantısı felan varmış.. inşallah işe yarar

    Leave a comment:


  • KATTRE
    replied
    Bir ara bende kullandım ama bir işe yaramamıştı....yan etkileri pek olmamışti.

    Leave a comment:


  • rabiaa
    replied
    Orjinal yazı sahibi: Mavi. View Post
    Ben kullandım uzun bir süre bir faydasını göremedim.Yalnız komşu da kullanıyordu.ilacı içtikten yarım saat sonra gülmeye kahkaha atmaya başlıyordu.kısacası oldukça iyi olmaya başlıyordu.diyebilirim ki tüm ilaçlarda olduğu gibi kişiden kişiye etkisi değişiyor.
    arkadaşım kullanıyor ama çok kötü gözüküyor onun için üzülüyorum...

    Leave a comment:


  • Mavi.
    replied
    Ben kullandım uzun bir süre bir faydasını göremedim.Yalnız komşu da kullanıyordu.ilacı içtikten yarım saat sonra gülmeye kahkaha atmaya başlıyordu.kısacası oldukça iyi olmaya başlıyordu.diyebilirim ki tüm ilaçlarda olduğu gibi kişiden kişiye etkisi değişiyor.

    Leave a comment:


  • hkayac
    replied
    bende başlangıçta anksiyete de vardı. Onu geçirdi. Bu belirtiler tam olarak anksiyete belirtisi mi bilmiyorum...

    Leave a comment:


  • rabiaa
    replied
    Orjinal yazı sahibi: hkayac View Post
    doktoruyla konuşsun bence... Onda farklı etki yaratabilir
    burası küçük bir yer devlet hastanesinde bi tane var o da her zaman bulunmuyor.. ama gidiyor doktora verdiği ilacın bu belirtilerde işe yrayacagını düşünüyor musunuz?

    Leave a comment:


  • hkayac
    replied
    doktoruyla konuşsun bence... Onda farklı etki yaratabilir

    Leave a comment:


  • rabiaa
    replied
    Orjinal yazı sahibi: hkayac View Post
    ben 1 yıl kullandım. Başlarda mide bulantısı yaptı. Sonra geçti... ilk ay 50mg başladım, yetmedi 100mg geçtim. 2-3 ay içinde etkisini gösteriyor. Şimdi farkediyorum ki ben de mani etkisi yaratmış. 1 yıl sonra eklemlerimde ağrılar yaptığı için dr değiştirmişti.
    bi arkadaım sınav stresi yüzüden acayip değişti.. elleri bacakları titriyo sinir krizi geçirir gibi oluyor insanlara saf saf bakıyor. sanki hep düşünceli bi havası var çok degişti hiç neşesi yok yüzü solgun.. bu ilacı kullanıyor..

    Leave a comment:


  • hkayac
    replied
    ben 1 yıl kullandım. Başlarda mide bulantısı yaptı. Sonra geçti... ilk ay 50mg başladım, yetmedi 100mg geçtim. 2-3 ay içinde etkisini gösteriyor. Şimdi farkediyorum ki ben de mani etkisi yaratmış. 1 yıl sonra eklemlerimde ağrılar yaptığı için dr değiştirmişti.

    Leave a comment:

İşleniyor...
X