Duyuru

Collapse
No announcement yet.

seroquel beni kötü etkiliyor

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • jales
    adlı üyemiz seroquel beni kötü etkiliyor konusunu başlattı

    seroquel beni kötü etkiliyor

    Daha öncelerıde forumu takip edıyordum fakat yeni kayıt olabildim doktorum seroquel verdi ve 1 haftdadır kullanıyorum. Sabah akşam ruh gibi geziniyorum 23 yaşındayım sinirlerime hakim olamıyorum ilacı kullandıgımdan beri ablamla tartışıyorum doktor bu süreç bir süre devam eder dedi. Bu sıkıntıları nasıl atlatabilirim?
    Last edited by jales; 11-08-2012, 08:07 PM.

  • Noxco
    replied
    Bana uyku için verildi, ilacın dörtte birini kullandığımda bile, ertesi gün sersem gibi geziyorum

    Leave a comment:


  • jales
    replied
    Doktorun ve sizin söylediğiniz gibi artık sorun olmuyor galiba bünye alıştı teşekkürler

    Leave a comment:


  • jales
    replied
    Zaten çalışıyorum arkadaşlarımla bol bol vakit geçirme imkanım oluyor ama içtiğim zaman sanki ben ben olmuyorum. Uyuşukluk hissi veriyor ne annem ne babam ne ablam nede bir başkasına tahammül edemiyorum ya susçaklar yada karşımdan çekilecekler anlam veremiyorum. Doktorda bir süre etkisini göreceksin sabırlı olman gerekiyor dedi bakalım bekleyip görecez

    Leave a comment:


  • shondes
    replied
    seroquel uyku çin bende kullanıyorum, bildiğim kadarıyla etkisi tam tersi yatıştırması lazım, geçici olabilir yinede uzmana sor bence..

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    doktorun dediği gibi geçici, kişiden kişiye değişen etkiler ve zamanı da kişiden kişiye değişmekle birlikte birkac hafta içinde gececektir.

    prospektüsü dikkatle oku, bazı çok ciddi yan etkiler vardır. ilacı derhal bırakmanı gerektirebilir. ama bunların dışındaki sinirlilik vs gibi etkilere bi sure sabretmen gerekir. arkadasların yok mu, gez dolaş biraz kafanı dagıt?
    seni eglendirecek bişeylerle uğras,

    Leave a comment:

İşleniyor...
X