Duyuru

Collapse
No announcement yet.

2 Yıllık Lustral Kullanımı ve Bıraktıktan Sonrası ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • LifeBreak
    adlı üyemiz 2 Yıllık Lustral Kullanımı ve Bıraktıktan Sonrası ? konusunu başlattı

    2 Yıllık Lustral Kullanımı ve Bıraktıktan Sonrası ?

    Herkese iyi günler. Bilgi almak amacıyla buraya kayıt oldum ve artık sitenin bir üyesiyim.

    Kız arkadaşım geçirdiği ağır depresif bozukluklar nedeniyle nöroloji'ye gitmiş. Nöroloji LUSTRAL 50 mg vermiş, Psikoloğuda bunu desteklemiş. 2 Yıldır (Bu yılla beraber 3) Psikoloğa gitmeden ilaç kullanıyor. Psikolog tedavisi görmeden sadece ilaç. Kendi başına birden bıraktı 3 gündür içmiyor, İçmeyince bi acayip oluyor. Önceden 4 yıllık bi ilişkisi olmuş hep aldatılmış. Bu yüzden sanırım aşka,erkeklere güvenini kaybetmiş gibi. Ama eskiye göre daha iyi (8 aydır çıkıyoruz. Depresan içmeyince hep olumsuzlaşıyo sürekli " Gidiceksin, Başkasıyla olucaksın,Başka hayat kurucaksın" gibi şeyler söylüyor. Çok nadir olsada bazen içince kendi kendine bişeyler uyduruyor yapmadığım bişeyi yanlış anladığı için yaptın diyor. Şuan çok baş ağrısı,Başında sersemlik vs. Ayakta duramıyor çok ateşi var. Şimdi bu psikolojisini düzeltmem için ne yapmalıyım ? Ve bu ilacın etkilerini nasıl azaltabilir ne zaman geçer veya bırakmasın mı ne yapsın ?

  • Pr0xyTRX
    replied
    abi yaşınız benden büyük fakat hiç bir şekilde anti deprasanlar
    size bir tadavi vermez 2 yıl kullandıysanız doktor konturolu içinde ise bir zararı olmaz bende kullandım 2 yıl boyuca beni sabahtan aksama kadar uyutan bir haptı 103 kilo izmir güreş birincisiyim ama bu haplar kiloya bakmıyorr bünyeye bakmakta

    Leave a comment:


  • LifeBreak
    replied
    Anladım, Peki bi ara 40 mg Lustral kullandım dedi. Ben baktım hiç çıkmamış gibi. Bana diyo ki bi ara 40 MG Film tablet çıkartmıştı sonra kaldırdı. Böyle bişey var mı ? Veya kız arkadaşım daha ağır bi ilaç mı kullanıyo acaba ? Ona ne gibi hareketler yapayım nasıl davranıyım neler yapmıyım ki psikolojiyi atlatması için ?

    Leave a comment:


  • enerji528
    replied
    Aniden bıraktıysa çok yanlış yapmış, iki yıl kullandıysa bırakma işini bir iki aya yayarak ve dozu azaltarak yapmalıydı. Doktor hala yerindeyse ona tekrar gitsin bırakmak için yardım istesin.

    Leave a comment:


  • serverous
    replied
    bende 1 yıl civarı kullandım, şüphe kaygıları devam ediyorsa 1 sene civarı daha kullansın bırakırken hoppala bırakılmaz o ilaç 1ay 50 gr tabletin yarısını kırıp içsin öyle bıraksın
    Last edited by serverous; 11-01-2013, 09:00 PM.

    Leave a comment:


  • kabiliyet
    replied
    İlacı bırakmasın. İlacı bırakırsa herşeyi bırakır.
    Antidepresanlar bağımlılık yapar, doz azaltılarak bırakılmalı eğer bırakılmaması gerekiyorsa devam edilmeli.
    Bu işin sonu intihara kadar rahat gidebilir, bence doktora gidilip muayene olunmalı.

    Leave a comment:

İşleniyor...
X