Duyuru

Collapse
No announcement yet.

desyrel

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • desyrel

    bu ilaca yeni başladım ama nefes almada zorluk yaşadım. dün akşam ilacı içtikten sonra kalbim aynı ritimle atmıyordu sanki, çarpıntı vardı ilacı alınca iki burnum tıkandı. intiharla ilgili şeyler düşünmeye başladım bugün. ilacın prospektüsünde bu tür etkiler görünce derhal ilacı bırakın acile gidin gibi şeyler diyor. ben bu ilacı gece uyuyabilmek için alıyorum. doktorumda bu ilaç çok hafif dedi. hapı kırıp yarısını mı içeyim yoksa ilacı bırakmalı mıyım? korkuyorum bu gece yine aynı etkileri yaşamak istemiyorum ciddi bişey olur diye korkuyorum

  • #2
    Biraz evhamda yapıyor olabilirsin. Birde yarım doz al bakalım, gerçi kaç mg aldığını yazmamışsın.

    Yorum


    • #3
      50 alıyorum. yaklaşık 1saat önce yarım içtim.bikaç gün yarım içicem baktım yan etki yok bütün almaya başlarım. inşallah dün akşamki gibi yan etkiler yaşamam. dün iki saat sonra etki etmişti sanki narkoz yemiş gibi oldum yatağa zor gittim. 10da içtim 12de yine bayıltıcı etkisi başlar

      Yorum


      • #4
        hafif, abartılcak bir ilaç değil. ilk kullanımda zaten yarımla başlanır sonra doz duruma göre arttırılır. doktorun önerisi dışında doz almanız yada azaltmanız uygun değil.
        Denizdeki damlaları sayın desem sayar mısınız? Canlar damladır, sonunda aynı denize damlayacağız.

        Yorum


        • #5
          Abartıyorsun dostum. Çok dinliyorsun kendini. Millet o dediğin haptan günde iki, üç tane alıyor. Vücudunu fazla dinleme, sürekli evham yapma. Her bedenin normal bir yeme ve uyuma düzeni vardır. Uyuyamayan insanlar, bedenlerini yeterince yormuyorlar genelde. Fiziksel birşeyler ekle hayatına, yürüyüş, spor vs. Sonra yeme ve uyku düzenin dengeye girecek, sen de rahatlayacaksın. Bir ilaca faydasız demen için en az 1 ay düzenli kullanmalısın.

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: Milaa View Post
            hafif, abartılcak bir ilaç değil. ilk kullanımda zaten yarımla başlanır sonra doz duruma göre arttırılır. doktorun önerisi dışında doz almanız yada azaltmanız uygun değil.
            yarımla başlanmadım bütün başladı doktor ama bana fazla geldiği için yarım aldım

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: dreamer8 View Post
              Abartıyorsun dostum. Çok dinliyorsun kendini. Millet o dediğin haptan günde iki, üç tane alıyor. Vücudunu fazla dinleme, sürekli evham yapma. Her bedenin normal bir yeme ve uyuma düzeni vardır. Uyuyamayan insanlar, bedenlerini yeterince yormuyorlar genelde. Fiziksel birşeyler ekle hayatına, yürüyüş, spor vs. Sonra yeme ve uyku düzenin dengeye girecek, sen de rahatlayacaksın. Bir ilaca faydasız demen için en az 1 ay düzenli kullanmalısın.
              bünyeden bünyeye fark var bana ağır geldi. bazı insanların vücudu bazı maddelere karşı fazla tepki veriyormuş biçok ilaç kullandım şimdiye kadar ama bu ilaç farklı. abartmıyorum cidden kötü hissettim ağzım kurudu su içmeden yutkunamaz hale geldim yutkunmak isteyip yutkunamamak kötü bi duygu.

              Yorum


              • #8
                bugün yarımı da yarıya böldüm çeyrek içtim 3saat önce uyku bastırmaya başladı.

                Yorum


                • #9
                  bu ilaç uyutucu ilaç değil bayıltıcı ilaç resmen. adamı bayıltıyor

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X