Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bunun ne olduğu konusunda fikri olan?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Bunun ne olduğu konusunda fikri olan?

    İki gün önce Cymbalta'yı aşamalı olarak bırakmamın son günüydü. Dün ve bugün Efexor 37,5 aldım. Kendimi çok kötü hissediyorum. 15 gün kadar önce depresyonum ve anksiyetem nükseder gibi olmuştu. Ben de panikleyip doktora koştum. O da Cymbalta'yı bırakıp Efexor'a geçmeme karar verdi. Şikayetlerim şunlar: Yorgunluk, bezginlik, enerji düşüklüğü, keyifsizlik ve bunların yanında bütün gün geçmeyen bir baş ağrısı, çok ağlamışım gibi boğazda düğümlenme hissi, sersemlik, hafif mide bulantısı... Akşam bir ağrı kesici aldım, belirtiler hayli hafifledi ama şu saat itibariyle geri gelmeye başladılar. Şu aralar bir depresyon geçirmekte olduğumun farkındayım ama bu baş ağrısı vs. sizce depresyonun belirtileri mi yoksa Cymbalta'yı bırakmamla mı alakalı? Eğer ikinci şık ise bunlar daha ne kadar sürecek?

  • #2
    yoksunluk sendromu olabilir ilacların yan etkileri de dahil

    Yorum


    • #3
      efexor 37,5 az gelmez mi 75 alsaydin

      Yorum


      • #4
        Efexoru Sevmem.vücudumu ve ruhumu rahatsiz eder,beni depresif,gergin yapar,ates basar,basim agrir..cymbaltayida kisa súre kullanmisligim var.abilify 10 mg ile birlikte kullandim.süper gerilme yapmisti kaslarimda.

        Yorum

        İşleniyor...
        X