Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Paxera 18.gün

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    önce 20 mg yapiyim sonra birakiyim hocam.

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: yenotamo View Post
      önce 20 mg yapiyim sonra birakiyim hocam.

      https://eksisozluk.com/antidepresan-...akmak--4208131


      bu ilacı bırakırsan yoksunluk belirtileri başlar ve eğer katlanamaz ve tekrar ilaca sarılırsan çok anlamsız ve saçma olur ilacı bıraktıktan sonra intihar düşünceleri bile olabilir terleme çarpıntı uykusuzluk zamanla sabredersen kurtulabilirsin kararlı iradeli ve mantıklı olman gerekir

      Yorum


      • #18
        hocam zaten şuandada var hepsi 21 gün oldu hayatı zehir etti bana.20 mg a indiricem sonra bırakıcam.sizce bu boğazımdaki yumru hissi ilaçtanmı hocam.zira muadili olan xetanor ilacında bu yan etki sayılmış

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: yenotamo View Post
          hocam zaten şuandada var hepsi 21 gün oldu hayatı zehir etti bana.20 mg a indiricem sonra bırakıcam.sizce bu boğazımdaki yumru hissi ilaçtanmı hocam.zira muadili olan xetanor ilacında bu yan etki sayılmış

          evet ilaçtan kaynaklanıyor daha bir çok yan etkileri var

          Yorum


          • #20
            https://eksisozluk.com/paxera--1714295

            Yorum


            • #21
              yazık 21 günüme.ilk 14 gün neden yapmadıki hocam.

              Yorum


              • #22
                Orjinal yazı sahibi: yenotamo View Post
                yazık 21 günüme.ilk 14 gün neden yapmadıki hocam.
                ilk 14 gün yan etkileri olmadı mı ?

                zararın neresinden dönersen kardır

                Yorum


                • #23
                  hocam sol kol ve göğsümde yanmalar hayatımda ilk kez yaşadım.son 7 gündürde bu boğazda yumru hissi oluştu.

                  Yorum


                  • #24
                    son 7 gündür oluyo boğazda yumru

                    Yorum


                    • #25
                      Orjinal yazı sahibi: yenotamo View Post
                      hocam sol kol ve göğsümde yanmalar hayatımda ilk kez yaşadım.son 7 gündürde bu boğazda yumru hissi oluştu.
                      neden olumsuz etkilediği halde kullanmaya devam ettin bir psikiyatriste o kadar çok güveniyorsun ki halbuki sen kalp krizi bile geçirsen onun umrunda olmaz ilacın yan etkisi der geçer

                      Yorum


                      • #26
                        doktorlar hakkında hep söylenen doktora danış en iyisini o bilir doktorun dediği önemli gibi komik naif laflar ilaçlar hakkında en iyisini sen bilebilirsin çünkü kullanan sensin eğer faydalı gelmiyorsa kararı sen verirsin

                        Yorum


                        • #27
                          http://multiyasam.com/goguste-yanma-...i-ve-tedavisi/


                          paxera sözde anksiyete ilacı yan etkilerinde yine huzursuzluk var bu saçmasapan ilaçları kim üretmiş onca insanın hayatıyla oynanmasına sebep olmuşlar

                          Yorum


                          • #28
                             

                            Yorum


                            • #29
                               

                              Yorum


                              • #30
                                devlet hastanesi doktorlarina guvenebilirsin isletmeci degil nede olsa insan sagligi icin calisip sadece maasini aliyor

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X