Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ilaç etkileşimleri

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ilaç etkileşimleri

    geçenlerde klima çarptığı için antibiyotik ve soğuk algınlığı için ilaç kullandım. aynı zamanda da tabi depreks, seroquel falan da kullanıyorum. 2 gün falan kullandıktan sonra aşırı unutkan dalgın olmaya başladım yorgunluk halsizlik düşünememe gibi durumlar oluştu. daha önceden de başıma bu gibi şeyler gelmişti o zamanlar da da ilaç kullandığım zamanlardı. şüphelenmiştim ama tam emin olamamıştım. şimdi anlıyorum ki soğuk algınlığı ilaçları antidepresanların etkilerini belki de dozunu arttırıyor. nurofen cold diye bir soğuk algınlığı ilacı var onun prospektüsünde yazıyordu antidepresanların etkilerini/serum seviyelerini arttırabilir diye serum seviyesi neyse artık, fakat şimdi kullandığım ilaç nurofen cold değil. benical cold prospektüsünde bir uyarı görmedim ama etkileşim olabilir veya antibiyotikten kaynaklanan bir şey olabilir diyorum. sizin de böyle bir tecrübeniz veya bilginiz var mı. yani ilaçların etkilerine dikkat ediyorum farkındalık sahibiyim ama yanılıyor olabilir miyim acaba ne dersiniz?
    ATEŞİ TEKRAR ALEVLENDİRMEK İÇİN KIVILCIMLARIN OLMASI GEREKMEZ Mİ? KIVILCIMLAR OLMADAN ATEŞ NASIL ALEVLENİR?

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: anksiyete2004 View Post
    geçenlerde klima çarptığı için antibiyotik ve soğuk algınlığı için ilaç kullandım. aynı zamanda da tabi depreks, seroquel falan da kullanıyorum. 2 gün falan kullandıktan sonra aşırı unutkan dalgın olmaya başladım yorgunluk halsizlik düşünememe gibi durumlar oluştu. daha önceden de başıma bu gibi şeyler gelmişti o zamanlar da da ilaç kullandığım zamanlardı. şüphelenmiştim ama tam emin olamamıştım. şimdi anlıyorum ki soğuk algınlığı ilaçları antidepresanların etkilerini belki de dozunu arttırıyor. nurofen cold diye bir soğuk algınlığı ilacı var onun prospektüsünde yazıyordu antidepresanların etkilerini/serum seviyelerini arttırabilir diye serum seviyesi neyse artık, fakat şimdi kullandığım ilaç nurofen cold değil. benical cold prospektüsünde bir uyarı görmedim ama etkileşim olabilir veya antibiyotikten kaynaklanan bir şey olabilir diyorum. sizin de böyle bir tecrübeniz veya bilginiz var mı. yani ilaçların etkilerine dikkat ediyorum farkındalık sahibiyim ama yanılıyor olabilir miyim acaba ne dersiniz?
    bende bunu çok düşünmüştüm ama şimdi toylolhot diye soğuk algınlığı ilacı var,canım sıkıldıkça içiyorum tabi sen bana bakma..bende kullanıyorum faverin ,zyprexa ,aradada neervium ,rivotril felan kullanıyorum..canını sıkma soğuk algınlığı ilaöçlarının pek bir etkileşimi yok ama psikyatrik ilaçların birbiriyle etkisi çok fazla tabi..
    olmadı toylolhot al sıcak suya döküp içiyosun gayet iyi bence,diyprum ya canım sıkılsa bile arada içiyorum

    Yorum


    • #3
      bende zaten böyle bir cevap bekliyordum gariplik bende galiba çok hassas bir bünyeye sahibim ilaçlar çok fazla yan etki yapıyor. bir etkileşim yoksa bile başka bir şeyler olmalı ama tam olarak bilemiyorum düşündüm düşündüm ilaç etkileşimlerinden başka buna sebep olabilecek bir şey aklıma gelmedi. cevabını bilmediğim sorular...
      ATEŞİ TEKRAR ALEVLENDİRMEK İÇİN KIVILCIMLARIN OLMASI GEREKMEZ Mİ? KIVILCIMLAR OLMADAN ATEŞ NASIL ALEVLENİR?

      Yorum


      • #4
        Pisikiyatrik ilaçların kısa süreli etkileri olabilir bu sorun daha sonra ortadan kalkar. Bende ve ailemde kullanan kişilerdede benzeri durumlar yaşanıyor. dalgınlık,aşırı halsizlik gibi ama diğer soğuk algınlığınız için aldığınız ilacın etkisini artırırmı bilemiyorum. Çok nadir bünyelerde belki bu sorunlar yaşanıyordur. ama bende pisikiyatrik ilaçlarımın yanında soğuk algınlığı yaşadığımda ağrı kesici yada antibiyotik kullanabiliyorum. çok takılcak bir sorun değil
        Denizdeki damlaları sayın desem sayar mısınız? Canlar damladır, sonunda aynı denize damlayacağız.

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: fomento
          anladım. Bende zaten ksıa süreli hiçbir yan etki hissetmiyorum ilaçlarda. Bünyem sağlam herhalde
          korkma bişeyt olmaz cCcfomentoreyizcCc
          Innocence proves nothing.

          Yorum


          • #6
            ben 10 mg zyprexa ve 3mg risperdal 1g depakin alıyorum. bunlar bende güçsüzlük yaptı güç sporu yapmak istiyorum acaba kore panax ginseng kullansam bi sorun olur mu?

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: back_to_future_7 View Post
              ben 10 mg zyprexa ve 3mg risperdal 1g depakin alıyorum. bunlar bende güçsüzlük yaptı güç sporu yapmak istiyorum acaba kore panax ginseng kullansam bi sorun olur mu?
              Öyle yapmak yerine doktoruna söylesen ve uygun görürse doz düşürseniz daha doğru olmaz mı?

              Yorum

              İşleniyor...
              X