Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Terapi Merkezi

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Terapi Merkezi

    Merhaba arkadaşlar böyle bir konunun tüm foruma faydalı olacağını düşünüyürum. Hayata dair her türlü terapi niteliğinde yaklaşımlarımızı burdan paylaşabiliriz. Böylece her mesaj hayata tutunma nedenlerimizi bir bir artırarak, yaşamın uçurumundan yaşamın tam merkezine bizi sürükler. Tabiki bizler ne yaparsak yapalım şifa yaratıcımız olan Allah'tan geleceğini düşünmeliyiz.

  • #2
    Neyse burası kavga yeri değil bişey demiyeceğim yarın bayram zaten. Saygı duymasını bilmiyorsun.

    Yorum


    • #3
      Hayata öngörülerle yaklaşabiliyorsak, ve elimizden geleni yaptıktan sonra geri kalan kısma kader, nasip gerçek manada diyebiliyorsak, yaşantımızdan tat almaya başlamışız demektir.

      Yorum


      • #4
        Ben kendi kendime terapi yapayım bari......

        Yorum


        • #5
          yazmak en büyük terapi bana göre..duygularımızı dışa vurmanın en güzel yolu..
          günlük vs tarzı başlıklar iyi olabilirdi..

          bugünlerde imzamda yazdığım mana ,bana en büyük terapi..kadere rıza yokbaşka çıkar yol.

          Yorum


          • #6
            yanı bence ıyı ama forumda kımse pek olmuyor kı. 2-3 kısı ancak. yogunluk olsa aynı anda herkes bırbırıne karsılıklı terapı yapabılır. bı bakıyorum bırılerı ıntıhar edıcem dıye yazıyor. o an bırseyler duymak ıstıyor kı bunu yazıyor. belkı alacagı cevaplarla bır hayat kurtulucak o an. ama kımseler olmuyor yada gormuyor msjı. bende bu yuzden boyle bır baslık acmayı dusunuyordum yanı o anda ınsanlar bırbırıne yardımcı olabılsın dıye ama tereddutte kaldım.

            Yorum


            • #7
              bence bu sitede bir konuşma odası açılmalı

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: hkn30 View Post
                bence bu sitede bir konuşma odası açılmalı
                Konuşma odası güzel bir fikir gibi gelebilir ama kalıcılığı olmaz. Forumun anlamı kalmaz

                Yorum


                • #9
                  arkadaşlar çabuk kılo vermek ve tek seansta sıgarayı bırakmak ıcın kara kara düşünmenize gerek yok artık..mora terapi varken bu sorunlara kısa surede cozum getırebılırız..ırtıbat ıcın 02242212300

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: nörosed View Post
                    arkadaşlar çabuk kılo vermek ve tek seansta sıgarayı bırakmak ıcın kara kara düşünmenize gerek yok artık..mora terapi varken bu sorunlara kısa surede cozum getırebılırız..ırtıbat ıcın 02242212300
                    Reklam oldu , keşke konumu bozmasaydın

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: ideal*hayat View Post
                      Reklam oldu , keşke konumu bozmasaydın
                      bu konuyu şimdi gördüm... benim daha önce üyesi olduğum bi forum sitesinde "serbest kürsü"ler vardı.. konu başlığı yoktu... adı üstünde serbest kürsü... herkes kafasına göre yorumlar yazıyordu... takılıyorduk birbirimize... serbest kürsü.1, serbest kürsü.... 2...... devam edip giderdi birisi bitince birisi başlardı... harika terapi ve muhabbet olurdu.. burada da yapabilir miyiz, bilmiyorum?
                      Mutluluk;paylaşmaktır...

                      Yorum


                      • #12
                        güzel günlerdi be, şimdi hatırlıyorum da... ne muhabbetler olurdu... yıkılırdı serbest kürsüler...
                        Mutluluk;paylaşmaktır...

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: POZİTİF View Post
                          bu konuyu şimdi gördüm... benim daha önce üyesi olduğum bi forum sitesinde "serbest kürsü"ler vardı.. konu başlığı yoktu... adı üstünde serbest kürsü... herkes kafasına göre yorumlar yazıyordu... takılıyorduk birbirimize... serbest kürsü.1, serbest kürsü.... 2...... devam edip giderdi birisi bitince birisi başlardı... harika terapi ve muhabbet olurdu.. burada da yapabilir miyiz, bilmiyorum?
                          güzel günlerdi be, şimdi hatırlıyorum da... ne muhabbetler olurdu... yıkılırdı serbest kürsüler...
                          Mutluluk;paylaşmaktır...

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X